ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جزئیات جدید از آیفون جدید - قابلیت اتصال به ماهواره در آیفون ۱۴

جزئیات جدید از آیفون جدید - قابلیت اتصال به ماهواره در آیفون ۱۴گوشی جدید اپل قابلیت اتصال به ماهواره را خواهد داشت! این خبر را بسیاری از سایت های معتبر فناوری منتشر کرده اند. به گزارش این رسانه ها، آیفون ۱۴ پرو توانایی اتصال به ماهواره خواهد داشت. البته این قابلیت برای شرایط اضطراری پیش‌بینی شده است. قرار بود این امکان در آیفون ۱۳ ایجاد شود، اما این اتفاق رخ نداد.

این طرح البته با شرایط ایدئال که امکان اتصال موبایل‌ها با اینترنت ماهواره‌ای را فراهم خواهد کرد، فاصله زیادی دارد. فعلاً برای اتصال به اینترنت ماهواره‌ای به سخت‌افزار، مودم و آنتن مخصوص نیاز است.
iphone 14
در آیفون ۱۴ پرو قرار است از پردازنده جدید اپل با نام A16 استفاده شود. این پردازنده لیتوگرافی متفاوتی با پردازنده‌های کنونی موبایل خواهد داشت.

گفته می‌شود احتمال دارد اپل بالأخره در این تلفن همراه از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کند. تا کنون اپل از سنسور ۱۲ مگاپیسلی برای دوربین استفاده کرده است.

همچنین گزارش‌هایی درباره آیپد جدید منتشر شده است. آیپد پرو ۲۰۲۲ از پردازنده جدید استفاده خواهد کرد. با معرفی آیپد ایر جدید و استفاده از پردازندهٔ ام یکٰ حالا خرید این محصول، با قیمت ۲۰۰ دلار ارزان‌تر، صرفه اقتصادی بیشتری نسبت به آیپد پروهای کنونی دارد. به همین دلیل به‌زودی اپل آیپد پرو جدید را متحول خواهد کرد.

گزارش‌های برخی رسانه‌های فناوری حاکی از استفاده پردازنده ام دو در آیپد پرو جدید است.

شرکت اپل همچنین پس از معرفی مک استودیو که فعلاً قوی‌ترین رایانه این شرکت است، مک او اس جدید را با کد ۱۲.۳ منتشر کرد.

مک او اس جدید قابلیت یونیورسال کنترل دارد. این قابلیت امکان جابجایی فایل بین مک و آیپد را می‌‌دهد.

این به‌روزرسانی همچنین امنیت را افزایش داده و برخی باگ‌های امنیتی را هم از بین برده است.

در چند سال اخیر اپل اقدام به حذف شارژر و هدفون به بهانه کمک به محیط زیست کرده بود. حالا مشخص شده است این اقدام ۶.۵ میلیارد دلار صرفه‌جویی نیز برای اپل به همراه داشته است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.