ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

گوشی جدید هواوی P50 Pro چه ویژگی هایی دارد؟ + قیمت به تومان

گوشی جدید هواوی P50 Pro چه ویژگی هایی دارد؟ + قیمت به تومانگوشی پرچمدار هواوی P50 Pro که در واقع سال گذشته در چین عرضه شد، در نهایت به بریتانیا و اروپا رسید. به دلیل محدودیت‌های اعمال شده توسط دولت ایالات متحده، این گوشی در آمریکا عرضه نخواهد شد و همین محدودیت، فروش گوشی ها را برای این شرکت چینی بسیار مشکل ساز کرده است.

گوشی P50 Pocket
گوشی P50 Pocket داری تنظیمات دوربین سه گانه است. این دوربین‌ها شامل یک دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی Ultra Spectrum برای افزایش میزان طیف رنگ است.

صفحه نمایش داخلی این گوشی تاشو، یک صفحه نمایش ۶.۹ اینچی ۱۲۰ هرتزی OLED با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ و وضوح تصویر ۲۷۹۰ در ۱۱۸۸ پیکسل است. در بالای نمایشگر یک سوراخ پانچ برای قرار دادن دوربین سلفی ۱۰.۷ مگاپیکسلی وجود دارد. نرخ نمونه برداری لمسی ۳۰۰ هرتزی این گوشی عملکرد فوق العاده روان رابط کاربری EMUI 12 را تضمین کند.

گوشی P50 Pocket را تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ هدایت می‌کند. اما این گوشی به سرعت شبکه 4G محدود است. البته گوشی P50 Pro نیز همین قابلیت را داراست. انرژی این گوشی تاشو توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از سوپرشارژ ۴۰ واتی هواوی پشتیبانی می‌کند.

گوشی Huawei P50 Pocket در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه معمولی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی در رنگ‌های مشکی یا سفید عرضه می‌شود. قیمت این نسخه ۱۲۹۹ یورو خواهد بود.

همچنین نسخه شاخصی وجود دارد که دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. این نسخه به رنگ Premium Gold و با قیمت ۱۵۹۹ یورو عرضه می‌شود. نکته قابل توجه در مورد این نسخه، طراحی آن است که توسط Iris van Herpen انجام شده است. خانم هرپن یک طراح مشهور هلندی است که هم در زمینه طراحی لباس و هم در زمینه طراحی دستگاه‌های الکترونیکی فعالیت می‌کند.

مشخصات گوشی P50 Pro

گوشی P50 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی OLED با رزولوشن ۲۷۰۰ در ۱۲۲۸ پیکسل و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. در بالای نمایشگر نیز یک سوراخ پانچ مرکزی وجود دارد که یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

گوشی Huawei P50 Pro دارای یک سیستم دوربین چهارگانه چشمگیر است که با همکاری شرکت معتبر لایکا توسعه یافته است. این سیستم از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تک رنگ ۴۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

در حالی که نسخه چینی این گوشی از چیپست Kirin 9000 استفاده می‌کند، نسخه جهانی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد. باتری ۴۳۶۰ میلی آمپر ساعتی این دستگاه از سوپرشارژ ۶۶ واتی هواوی از طریق اتصال سیمی پشتیبانی می‌کند. این باتری مجهز به قابلیت سوپرشارژ ۵۰ واتی بی‌سیم هواوی نیز می‌باشد.

قیمت گوشی به تومان

گوشی پرچمدار P50 Pro فقط با یک ظرفیت حافظه وارد بازار می‌شود. این دستگاه از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی برخوردار است. پرچمدار هواوی در دو رنگ Golden Black و Cocoa Gold به قیمت ۱۱۹۹ یورو /83,009,170 تومان (قیمت تبدیل شده) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.