ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

گوشی گوگل پیکسل 2022 چه ویژگی هایی دارد؟ + قیمت گوشی به تومان

گوشی گوگل پیکسل 2022 چه ویژگی هایی دارد؟ + قیمت گوشی به تومانغول فناوری جهان، از دو گوشی جدید خود با نام های Pixel ۷ و Pixel ۷ اخیراً رونمایی کرد. پیکسل ۷ پرو و پیکسل ۷ شرکت گوگل از تراشه جدید تنسور بهره می‌برند و دقیقاً نقطه اصلی تفاوت این محصول با باقی محصولات اندریودی بازار استفاده از همین پردازنده اختصاصی گوگل است که برای سیستم‌عامل اندروید توسعه پیدا کرده است.
google pixel 7 pro

نمایشگر گوگل پیکسل جدید

پیکسل ۷ یک نمایشگر ۶٫۳ اینچی دارد و پیکسل هفت پرو دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی است. نرخ نوسان در نسخه عادی ۹۰ و در نسخه پرو ۱۲۰ هرتز است.

گوگل می‌گوید در سری جدید گوشی‌هایش صفحه نمایش نسبت به گذشته ۲۵ درصد نوردهی بهتری دارد. پیکسل هفت دارای هشت گیگابایت رم است که در نسخه پرو به ۱۲ گیگابایت رسیده است.
گوگل پیکسل

ویژگی های این گوشی

بر اساس گزارش رسانه‌ها فناوری با وجود نوردهی بهتر و عملکرد بهتر پردازنده اما شارژ گوشی تفاوتی با نسخه قبلی ندارد. گوگل ادعا می‌کند با یکبار شارژ گوشی می‌تواند ۲۴ ساعت روشن باشد.این گوشی دارای شارژ بی‌سیم و شارژ سیمی با توان ۳۰ وات است.

نقطه قوت دیگر گوشی‌ها پیکسل به خاطر هوش مصنوعی و الگوریتم استفاده شده در دوربین آن است.

پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. در این سنسور با بزرگ‌نمایی از طریق کراپ سنسور می‌توان به دو برابر بزرگنمایی دست پیدا کرد.

در پیکسل ۷ پرو دوربین تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی خاصی استفاده شده که قادر به بزرگ‌نمایی پنج برابری است البته با سیستم کراپ سنسور می‌توان به بزرگ‌نمایی ۱۰ برابری با استفاده از این سنسور دست پیدا کرد.

در گوشی پیکسل هفت عادی و پرو در دوربین سوپر واید زاویه دید به ۱۲۵ درجه رسیده است. این دوربین دارای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است.

گوگل با استفاده از هوش مصنوعی سعی کرده عمق میدان سینمایی را با دقت بهتری در این محصولات خلق کند. در عکاسی شب هم قدرت این محصول نسبت به نسخه قبلی افزایش یافته است.

قیمت گوشی گوگل

این محصول در نسخه معمولی دو حافظه ذخیره‌سازی انتخابی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی دارد اما در نسخه پرو گزینه ۵۱۲ گیگابایتی نیز قابل سفارش است.

نسخه معمولی پیکسل در بازار آمریکا قیمت پایه ۶۰۰ دلاری /40,200,000 تومان (قیمت تبدیل شده) و نسخه پرو ۹۰۰ دلار /60,300,000 تومان (قیمت تبدیل شده) قیمت دارد.

گوشی‌های جدید پیکسل از سیستم عامل اندروید ۱۳ بهره خواهند برد، نسخه‌ای که خاص گوگل است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.