ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سیستم عامل جدید گوشی آیفون چه ویژگی‌هایی دارد؟

سیستم عامل جدید گوشی آیفون چه ویژگی‌هایی دارد؟با‌ عرضه شدن نسخه جدید سیستم عامل اپل آیفون، یعنی آی‌اواس ۱۷ که به‌طور رسمی پاییز امسال به روز رسانی می شود نماد قرمز دکمه پایان تماس در گوشی‌های آیفون که در حال حاضر به دور از سایر گزینه‌های تماس در موقعیت مرکزی پایین صفحه قرار دارد، به سمت راست حرکت کند.

تغییرات سیستم عامل جدید اپل iOS 17

تصاویری از نسخه بتای آی‌اواس ۱۷ که این هفته در برخی از رسانه‌ها منتشر شد تغییرات کوچک اما ناامیدکننده‌ای را از این به روز رسانی نشان می‌دهد. تغییرات بیشتر در قرار گرفتن سایر ویژگی‌های تماس نیز دیده می‌شود به طور مثال جای دکمه‌ میوت و اسپیکر با یکدیگر عوض شده و جای دکمه فیس‌تایم و کیبورد نیز جابجا شده است. از سوی دیگر ویژگی جست‌وجوی مخاطب با گزینه افزودن تماس ادغام شده است.
iOS 17 features
این تغییرات واکنش‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است جایی که برخی پیش‌بنی می‌کنند احتمال خطای حافظه عضلانی تا مدتی وجود خواهد داشت تا فرد به تنظیمات جدید عادت کند.

آی او اس جدید چه امکاناتی ارائه می دهد؟

اپل در وبسایت خود گفته است که برنامه بتای این شرکت به برخی از کاربران اپل اجازه می‌دهد تا نرم‌افزار را قبل از انتشار عمومی آزمایش کنند. بازخورد شرکت‌کنندگان به اپل کمک می‌کند تا مشکلات را شناسایی کرده و برنامه‌های نرم‌افزاری را قبل از عرضه تجاری بهبود بخشد.
iOS 17
فراتر از تغییرات احتمالی برای تماس، آی‌او‌اس ۱۷ مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را برای مشتریان اپل به ارمغان می‌آورد. تغییرات شامل بهتر شدن تصحیح خودکار متن، اضافه شدن یک برنامه جدید ژورنالی و ارسال پیام صوتی زنده با قابلیت دریافت هم‌زمان و پاسخ به آن است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.