ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

مارک زاکربرگ، از همکارانش خواست گوشی‌های آیفون را کنار بگذارند

مارک زاکربرگ، از همکارانش خواست گوشی‌های آیفون را کنار بگذارندآنگونه که روزنامه نیویورک تایمزگزارش داده است، مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیس‌بوک به مدیرانش توصیه کرده است تا به‌جای گوشی‌های آیفون از محصولات اندرویدی استفاده کنند. این نقل قول پس از آن منتشر شده است که تیم کوک مدیر عامل اپل گفته است شرکتش هرگز اطلاعات شخصی کاربران را جمع آوری نمی‌کند و به حریم خصوصی افراد احترام می‌گذارد. برخی می‌گویند اشاره مدیر عامل اپل به اتفاقات اخیر در فیس‌بوک برای استخراج اطلاعات شخصی کاربران در راستای اهداف تجاری بوده است.

البته بر خلاف این جو، مارک زاکربرگ از مدیرانش خواسته است به‌جای آیفون ازگوشی‌های اندرویدی استفاده کند چون سیستم عاملی با کاربران بسیار بیشتری در جهان است.

در مقابل سخنان مدیر عامل اپل در راستای حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران، برخی می‌گویند همکاری اپل با دولت چین برای حفظ این بازار و انتقال برخی سرورها به این کشور با ادعای این شرکت همخوانی ندارد. شرکت گوگل بر خلاف اپل حاضر به همکاری با دولت چین نشد و تمام سرویس‌هایش در این کشور فیلتر شد. البته به‌تازگی گزارش‌هایی منتشر شده است که می‌گوید گوگل هم در حال همکاری با دولت چین برای بازگشت به این بازار بزرگ است.
همه چیز درباره شرکت فیس‌بوک (Facebook) / از تاریخچه تا درآمد
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.