ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی 3 گوشی برتر جهان با بهترین دوربین های عکاسی / ویژه سال 2019

معرفی 3 گوشی برتر جهان با بهترین دوربین های عکاسی / ویژه سال 2019بر اساس تازه‌ترین بررسی‌ها، سه گوشی میت ۳۰ پرو، شيائومی سی سی ۹ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس، بهترین گوشی‌ها در زمینه عکاسی هستند.
بر اساس گزارش DXOMark که از معتبرترین منابع در زمینه کیفیت دوربین گوشی‌ها مختلف در جهان است، هواوی میت ۳۰ پرو همچنان بهترین گوشی تلفن همراه در زمینه عکاسی است.
The Huawei Mate 30 phones
این دوربین توانسته است در بخش کلی ۱۲۱ امتیاز و در بخش دوربین سلفی ۹۳ امتیاز را به‌دست آورد. امتیاز دوربین اصلی برای عکاسی ۱۳۲ و در بخش فیلم ۱۰۰ امتیاز است. این دوربین همچنین توانسته امتیاز بالای ۱۰۰ را برای قابلیت فوکوس خودکار کسب کند.
دوربین میت ۳۰ به سیستم فوکوس لیزری مجهز است و می‌تواند از اشیاء در فاصله‌ی ۲.۵ سانتی‌متری عکاسی کند. دراین گوشی از دوربین چهارگانه استفاده شده است.

دوربین اصلی میت ۳۰ پرو، حسگری ۴۰ مگاپیکسلی با لنز عریض و فاصله‌ کانونی ۲۷ میلی‌متر درکنار لنز اف ۱.۸ دارد.

دوربین دوم در این گوشی با اندازه دیافراگرام اف ۱.۸ فوق‌ عریض است و از یک حسگر ۴۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سوم هم از سنسور هشت مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو و لرزش‌گیر تصویر اپتیکال و دیافراگم اف ۲.۴ استفاده می‌کند. این دوربین سه‌ برابر زوم اپتیکال و پنج‌ برابر زوم دیجیتال در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

میت ۳۰ پرو به حسگر سه‌بعدی تشخیص عمق مجهز است دوربین سلفی در این گوشی ازحسگر ۳۲ مگاپیکسلی ‌درکنار حسگر سه‌بعدی استفاده می‌کند.

این گوشی می‌تواند در بخش فیلمبرداری در قاب 4K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه به ثبت تصاویر بپردازد.کدام گوشی ها بهترین دوربین های عکاسی را دارند؟ / ویژه سال 2019
در مقام دوم این رده بندی شيائومی سی سی ۹ پرو قرار دارد. تلفن همراهی که از سنسور ۱۰۸ مگا پیکسلی استفاده می‌کند. این سنسور توسط سامسونگ توسعه یافته و برای اولین بار در این مدل استفاده شده است.

این گوشی فعلا توانمندترین تلفن همراه جهان در زمینه مگاپیکسل است. سنسور اصلی این گوشی از بیشتر سنسورهای مشابه در تلفن همراه بزرگ‌تر است و با کیفیت ۱۰۸ مگاپیکسلی از لنزی با دیافراگم اف ۱.۶ بهره می‌برد.

این تلفن همراه توانسته در بخش دوربین به امتیاز ۱۲۱ دست پیدا کند که در بخش عکس ۱۳۰ و در بخش فیلمبرداری موفق به کسب امتیاز ۱۰۲ شده است.
Apple iPhone 11
تصاویر / عکس گوشی جدید آیفون 11 #3
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
در مکان سوم آیفون ۱۱ پرو مکس با امتیاز ۱۱۷ قرار دارد این محصول در بخش عکاسی ۱۲۴ و در بخش فیلمبرداری ۱۰۲ امتیاز گرفته است. موضوعی که برای طرفداران اپل هم می‌تواند خبر خوبی باشد و هم خبر بدی. از آن جهت خوب که این گوشی در بخش دوربین از پرچمداران سامسونگ جلو افتاده و خبر بد به دلیل اینکه این تلفن همراه پرادعا، از دو گوشی چینی دیگر عقب افتاده است.

در سه دوربین استفاده‌شده در آیفون‌های جدید دوربین اصلی و تله‌فوتو دارای لرزش‌گیر اپتیکال هستند. دوربین تله‌فوتو آیفون ۱۱ پرو در برابر دوربین استاندارد و اولتراواید دارای بزرگنمایی ۲ و ۴ برابری است.

دوربین گوشی جدید آیفون دارای حالت شب است که با ترکیب نوردهی‌های مختلف، عکس‌های ثبت‌شده در تاریکی را روشن‌ترو با نویز کمتر ثبت می‌کند، البته این ويژگی اصلا جدید نیست و در گوشی شرکت‌های دیگر سال‌ها است مورد استفاده قرار گرفته است.

در آیفون‌های جدید دوربین سه‌گانه‌ در یک مربع قرار دارند. داخل این مربع سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنزهای استاندارد، تله‌فوتو و اولتراواید با زاویه‌ی دید ۱۲۰ درجه‌ای قرار گرفته است.
کدام گوشی ها بهترین دوربین های عکاسی را دارند؟ / ویژه سال 2019
در مکان چهارم گلکسی نوت ۱۰ قرار دارد این گوشی دربخش عکاسی ۱۲۶ و در بخش فیلم ۱۰۱ امتیاز کسب کرده است.

دوربین سه‌گانه نوت جدید دارای ترکیب دوربین اصلی و تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید (فوق پهن) ۱۶ مگاپیکسلی است. لنز دوربین اصلی دیافراگم دوگانه با اف ۱.۵ و ۲.۴ دارد و از لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد. در دوربین تله‌فوتو هم لنزی با دیافراگم اف ۲.۱و لرزش‌گیر اپتیکال استفاده شده‌است. در نوت ۱۰ دوربین فوق عریض هم دارای لنزی با دیافراگم اف ۲.۲ و زاویه ۱۲۳ درجه در ثبت تصاویر است.

گلکسی نوت ۱۰ پلاس دارای چینش دوربین‌های یکسانی است البته در آن از حسگر ToF برای یافتن عمق تصویر استفاده شده‌است. دوربین سلفی این گوشی ۱۰ مگاپیکسلی با لنز اف ۲.۲ و زاویه دید ۸۰ درجه‌ای است.
منبع : / نویسنده : مهدی مطلبی rferl.org - DXOMark
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.