ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

چینی ها، اولین گوشی خم‌شدنی جهان را به بازار عرضه کردند

چینی ها، اولین گوشی خم‌شدنی جهان را به بازار عرضه کردندیک شرکت کمترشناخته‌شده در کالیفرنیا ادعا کرده که "نخستین گوشی خم‌شدنی در جهان" را ساخته است. شرکت Royoul، تولیدکننده نمایشگرهای انعطاف‌پذیر در پکن از گوشی FlexPai رونمایی کرد.

این گوشی وقتی که بازشده باشد، تبدیل به یک نمایشگر ۷.۸ اینچی می‌شود که از بسیاری تبلت‌های فعلی بزرگ‌تر است. اما هنگامی که مانند کتاب تا شود، نمایشگر به ۳ بخش مجزا در رویه جلویی، عقبی و شیرازه تقسیم می‌شود.

این شرکت که از عمرش شش سال می‌گذرد اعلام کرده که فروش اولیه‌اش در چین خواهد بود و گوشی‌های بین ۱۲۹۰ دلار /86,430,000 تومان (قیمت تبدیل شده) تا ۱۸۵۳ دلار /124,151,000 تومان (قیمت تبدیل شده) و ۱۰۱۱ دلار /67,737,000 تومان (قیمت تبدیل شده) تا ۱۴۶۰ دلار /97,820,000 تومان (قیمت تبدیل شده) بسته به میزان حافظه دستگاه به فروش خواهند رسید.چینی ها، اولین گوشی خم‌شدنی جهان را به بازار عرضه کردند
بسیاری بر این باور بودند که سامسونگ و هوآوی نخستین شرکت‌هایی خواهند بود که دستگاهی با این مشخصات را روانه بازار کنند.
چینی ها، اولین گوشی خم‌شدنی جهان را به بازار عرضه کردند
ویدیوهای بررسی گوشی فلکس‌پای در اینترنت نشان می‌دهد که سیستم‌عامل اندروید در این گوشی‌های تاشو همچنان به بهبود نیاز دارد.

شرکت ریول اعلام کرده که در آزمایش‌های کیفی خود، گوشی فلکس‌پای را بیش از ۲۰۰ هزار بار باز و بسته کرده و مشکلی در آن ندیده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.