ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس 10 با چه امکاناتی وارد بازار می شود؟

گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس 10 با چه امکاناتی وارد بازار می شود؟در گلکسی اس ۸ و بعدتر در اس ۹ گفته می‌شد قرار است از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده شود. این اتفاق رخ نداد حالا باز هم سایت‌های تکنولوژی می‌گویند پرچمدار جدید سامسونگ احتمالا این بار این تکنولوژی را در خود خواهد داشت.

بر اساس برخی گزارش‌ها، سامسونگ با همکاری کوالکام می‌خواهد برای این مدل جدید از حسگر مافوق صوت استفاده کند.

سنسورهای مافوق صوت گران‌تر از مدل اپتیکال هستند. این سنسورها بصورت تصاویری سه‌بعدی از اثر انگشت اسکن می‌کنند. این سنسورها ایمن‌تر و انعطاف‌پذیرتر از نمونه‌های کنونی هستند و تحت تاثیر چربی پوست و رطوبت، کارکرد آن‌ها کاهش نمی‌یابد.

برخی رسانه‌ها پیش‌بینی کرده بودند اس ۱۰ یک گوشی فایو جی (5G) است اما اکنون مشخص شده چنین نیست. برخی پیش بینی می‌کنند. سری نوت اولین سری گوشی‌های سامسونگ خواهد بود که از فناوری فایو جی بهره خواهد گرفت.

دیگر ویژگی که پیش‌بینی می‌شود اس ده داشته باشد داشتن دوربین دوگانه برای سلفی است. برخی رسانه‌ها هم از احتمال بهره‌گیری از سه دوربین در پشت گوشی‌های اس ده خبر داده‌اند. هرچه هست فعلا سامسونگ در زمینه قابلیت دوربین‌هایش از بسیاری از رقبا عملکرد بهتری دارد.

سامسونگ قصد دارد در یک محصول کاملا جدید از گوشی‌های انعطاف‌پذیر خود رونمایی کند. گوشی که احتمالا سری ایکس سامسونگ نام خواهد گرفت.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.