ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

گوشی جدید مایکروسافت وارد بازار شد + قیمت سرفیس دوئو

گوشی جدید مایکروسافت وارد بازار شد + قیمت سرفیس دوئو سرفیس دوئو محصول جدید مایکروسافت برای بازار موبایل است. البته بر خلاف طراحی بدنه خلاقانه، سخت افزار ضعیف کمی طرفداران محصولات این شرکت را ناامید کرده است. با وجود اینکه این تلفن همراه می‌توانست با یک رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی محصولی وسوسه‌کننده‌ای بنظر برسد مایکروسافت از رم ضعیف شش گیگابایتی در آن استفاده کرده است.

شاید اگر سیستم عامل این محصول آی او اس بود چنین رمی کافی بود، اما با سیستم عامل اندروید به احتمال زیاد این محصول در اجرای اپلیکیشن‌های جدید در چند سال آینده با مشکل روبه‌رو می‌شود. قیمت این محصول حدود ۱۴۰۰ دلار /93,800,000 تومان (قیمت تبدیل شده) است. به همین دلیل کسی که این محصول را می‌خرد برنامه استفاده چند ساله دارد اما رم شش گیگابایتی برای برنامه‌های چهارسال آینده بسیار ضعیف است.

طراحی این محصول حالتی ترکیبی دارد. هم می‌تواند لپ‌تاپ باشد هم کارایی یک تبلت دوگانه را داشته باشد.

دو صفحه به کاربران این امکان را می‌دهد از یک صفحه به عنوان صفحه کلید و از صفحه دیگر به عنوان نمایشگر استفاده کند یا دو کار مختلف را در دو صفحه مختلف انجام دهند.

از نظر شکل طراحی، مایکروسافت با استفاده از یک لولای مقاوم، دوام بالا را مد نظر قرار داده و بر خلاف سامسونگ از صفحه انعطاف‌پذیر استفاده نکرده است که این‌ نکته، عامل قدرت این محصول است.

برای پردازنده، مایکروسافت از اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده کرده است از طرفی از قلم‌های مایکروسافت هم می‌توان در این محصول استفاده کرد.

شرکت اپل اگر برای گوشی‌های تاشو خود طرحی مشابه مایکروسافت را استفاده کند سرفیس دوئو با چالش جدی روبه‌رو خواهد شد چرا که پردازنده‌های موبایلی اپل بسیار قوی‌تر از اسنپدراگون ۸۵۵ است.

برای دوربین، مایکروسافت تنها از یک دوربین ۱۱ مگاپیکسلی استفاده کرده. این هم در زمانی که گوشی‌هایی با قیمت بالای ۵۰۰ دلار /33,500,000 تومان (قیمت تبدیل شده) دارای چندین دوربین هستند یک نقطه ضعف برای محصول جدید مایکروسافت محسوب می‌شود.

مایکروسافت در این محصول از سیستم عاملی غیر از ویندوز استفاده کرده و اندروید را برای دستگاه خود توسعه داده است.
آلبوم عکس
MICROSOFT SURFACE DUO :
#8 گوشی Surface Duo
#7 گوشی Surface Duo
#6 گوشی Surface Duo
#5 گوشی Surface Duo
#4 گوشی Surface Duo
#3 گوشی Surface Duo
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.