ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی قابلیت ها و امکانات گوشی جدید سامسونگ اس 20 + قیمت

معرفی قابلیت ها و امکانات گوشی جدید سامسونگ اس 20 + قیمتشرکت سامسونگ از سه مدل گوشی‌های هوشمندش که قابلیت سازگاری با فایو جی ( 5G) - نسل پنجم ارتباط اینترنتی موبایل را دارند، را عرضه کرد. گوشی های پیشرفته گلکسی "اس ۲۰" دوربینی با زوم ۱۰۰ برابر دارد.
معرفی سه مدل گوشی اس ۲۰ عرضه شده است:

مدل ساده تر، با اندازه صفحه نمایشگر ۶.۲ اینچ (۱۵.۷ سانتیمتر). سه دوربین در قسمت عقب، لنز تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسل نمای باز و ۱۲ مگاپیکسل نمای خیلی باز، قیمت آن از ۹۹۹ دلار /66,933,000 تومان (قیمت تبدیل شده) شروع می شود.

مدل "اس ۲۰ پلاس"، صفحه ۶.۷ اینچ (۱۷ سانتیمتر). در این مدل یک حسگر عمق میدان اضافه شده و قیمت آن از ۱۱۹۹ دلار /80,333,000 تومان (قیمت تبدیل شده) شروع می شود.

مدل "اس ۲۰ اولترا"، صفحه ۶.۹ اینچ (۱۷.۵ سانتیمتر). لنز تله فوتو آن فقط ۴۸ مگاپیکسل است ولی لنز زاویه باز آن ۱۰۸ مگاپیکسل. قیمت آن از ۱۳۹۹ شروع می شود.
Samsung Galaxy S20
عکس سامسونگ گلکسی اس 20
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
عکس های هوشمندانه‌تر

در مدل اولترا، به دلیل کارگذاشتن یک پریسکوپ در قسمتی که دوربین ها قرار دارند، این بخش ضخیم تر است. در این مدل یک منشور برای بازتاب نور به داخل دستگاه تعبیه شده که امکان بهره بردن از یک لنز بلندتر و حسگر بزرگتر را در حالت تصویربرداری با زاویه باز فراهم کرده است.

گرچه می توان عکس های ۱۰۸ مگاپیکسلی با این دوربین گرفت، ولی انتظار می رود که دارندگان این گوشی حالتی را انتخاب کنند که در آن گوشی به طور خودکار گروه های ۹ پیکسلی را با هم ترکیب کند و تصاویر بهتری در شرایط نور کم بگیرد.

در وضعیت درشت نمایی ۱۰۰ برابر، دوربین با وضوح کمتر یعنی ۴۸ مگاپیکسل عکس می گیرد.

به گفته "فرانسیسکو جرونیمو"، تحلیلگر حوزه فن آوری، "درشت نمایی ۱۰۰ تصویری تار به شما می دهد بنا بر این فکر نمی کنم مردم از این حالت استفاده کنند. این ویژگی بیشتر برای عرضه و فروش تلفن در فروشگاه ها خوب است. البته با درشت نمایی ۲۰ یا ۳۰ می توانید تصویر خوبی بگیرید."

این تلفن ها از جمله اولین مدل هایی هستند که امکان ضبط ویدیو با وضوح ۸ کِی ( 8K) را دارند.

شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.