ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بررسی گوشی سامسونگ A52s فایوجی + معایب و مزایا این گوشی

بررسی گوشی سامسونگ A52s فایوجی + معایب و مزایا این گوشیگوشی موبایل سامسونگ مدل A52s 5G SM-A528B/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت در کنار دو گوشی سامسونگ گلکسی ای12 ناچو و شیایومی ردمی 9ای، یکی از محبوب ترین گوشی های بازار ایران در اوایل سال جدید می باشد. در این صفحه قصد داریم به معرفی کامل این گوشی بپردازیم، لطفاً با ما همراه باشید :

مشخصات، معایب و مزایای گوشی موبایل سامسونگ مدل A52s 5G SM-A528B/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ مدل A52s 5G SM-A528B/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
بررسی محصول : سامسونگ این گوشی محبوب را در ۱۷ آگوست ۲۰۲۱ به بازار معرفی کرد و نام کامل مدل جهانی این گوشی Galaxy A۵۲s ۵G SM-A۵۲۸B/DS - GLOBAL می باشد.

سامسونگ در حال حاضر یک سری گلکسی A واقعا قدرتمند و پرفروش دارد. آنها با شعار "Awesome is for everyone" و با طراحی های جالب و تازه و همچنین مشخصات فنی خوب، جایگاه محبوبی را برای خود در بازار موبایل کسب کرده اند.

وزن گوشی

گلکسی A52s 5G مانند سامسونگ گلکسی A52 5G اسمارت‌فونی 189 گرمی است که در اندازه‌های 159.9x75.1x8.4 میلی‌متر به تولید می‌رسد. صفحه‌نمایش این محصول نیز یک نمونه 6.5 اینچی Super AMOLED است که همانند نسخه استاندارد با نرخ 120 هرتز در ثانیه به‌روزرسانی می‌شود و +1080p وضوح دارد.

دوربین A52s

دوربین گوشی

در بالای صفحه‌نمایش Infinity-O این گوشی یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت دیده می‌شود که لنزی با گشودگی دیافراگم f/2.2 را در برابر خود می‌بیند. دوربین‌های بخش پشتی هم با همان چیدمان سابق درون قابی برجسته هم‌رنگ بدنه گوشی قرار گرفته‌اند. این مجموعه دوربین چهارگانه یک نمونه اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزه‌گیر اپتیکال و f/1.8، یک ماژول اولترا واید 12 مگاپیکسلی با f/2.2 و میدان دید 123 درجه‌ای و دو دوربین 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4، یکی ماکرو و دیگری تشخیص عمق میدان، را شامل می‌شود.

بررسی پردازنده گوشی

سامسونگ گلکسی A52 5G را به پلتفرم موبایلی اسنپ‌دراگون 750G با 6 یا 8 گیگابایت رم مجهز کرده بود. به علاوه، شارژر 15 واتی که کمپانی کره‌ای برای این اسمارت‌فون درون جعبه در نظر گرفته بود، باعث کاهش جذابیت آن شده بود. حالا سامسونگ با افزودن پسوند s به محصول جدید خود، تراشه آن را به اسنپ‌دراگون 778G ارتقاء داده است. این چیپ‌ست 8 هسته‌ای که نخستین تجربه کوالکام در ساخت پردازنده‌هایی با لیتوگرافی 6 نانومتری محسوب می‌شود، چهار هسته بر اساس معماری پردازنده‌های Cortex-A78 و چهار هسته دیگر مبتنی بر پردازنده‌های Cortex-A55 را در بر می‌گیرد. پردازش گرافیکی را Adreno 642L بر عهده دارد و یک مودم X53 با پشتیبانی از ارتباطات نسل پنجم و حداکثر سرعت دانلود اسمی 3.7 گیگابیت در ثانیه این مجموعه را کامل می‌‌کند. نمونه پایه این گوشی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود در حالی که دو پیکربندی 8GB/128GB و 8GB/256GB نیز برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین فضای ذخیره‌سازی را می‌توان از طریق اسلات میکرو اس‌دی تا 1 ترابایت دیگر افزایش داد.

قیمت و روش خرید اینترنتی :
قیمت

compare مقایسه گوشی موبایل سامسونگ مدل A52s 5G SM-A528B/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت با دیگر محصولات

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ مدل A52s 5G SM-A528B/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

تعداد سیم کارت : دو سیم کارت
سایز سیم کارت : سایز نانو 8.8 × 12.3
ابعاد : ۱۵۹.۹x۷۵.۱x۸.۴ میلیمتر
وزن : ۱۸۹ گرم
ساختار بدنه : پلاستیک و شیشه (محافظ گوریلا گلس روی قاب جلویی) قاب پشتی ساخته شده از پلاستیک دارای گواهینامه IP۶۷ مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق ۱ متر و به مدت ۳۰ دقیقه کاربرد شیار دوم برای استفاده سیم‌کارت دوم یا کارت حافظه‌ جانبی
نوع پردازنده : تراشه Qualcomm Snapdragon ۷۷۸G ۵G (۶ nm) Chipset - پردازنده‌ی مرکزی Single-Core Kryo ۶۷۰ Prime & Triple-Core Kryo ۶۷۰ Gold & Quad-Core Kryo ۶۷۰ Silver CPU ۶۴ بیتی
فرکانس پردازنده‌ي مرکزي : ۲.۴ , ۲.۲ و ۱.۹ گيگاهرتز
حافظه داخلي : ۲۵۶ گیگابایت
مقدار RAM رَم : هشت گیگابایت
صفحه نمايش : Super AMOLED
اندازه : ۶.۵ اينچ
رزولوشن : ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰
تراکم پيکسلي : ۴۰۵ پيکسل بر هر اينچ
ساير قابليت‌های صفحه نمایش : نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۸۴.۹ نسبت تصویر ۲۰:۹ - محافظت Corning Gorilla Glass ۵
شبکه هاي ارتباطي : ۵G ۴G ۳G ۲G
فن‌آوري‌هاي ارتباطي : GPRS Wi-Fi بلوتوث OTG QZSS
بلوتوث : نسخه ۵.۰ A۲DP, LE
فن‌آوري مکان‌يابي : A-GPS GLONASS GALILEO BDS
درگاه ارتباطي : USB Type-C ۲.۰
دوربين : ۶۴ مگاپیکسل مگاپيکسل
فلش : LED
فيلمبرداري : رزولوشن ۴K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۶۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS) تثبیت کننده الکترونیکی تصویر مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)
ساير قابليت‌هاي دوربين : دارای چهار سنسور دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن ۶۴، ۱۲، ۵ و ۵ مگاپیکسل - سنسور اول از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۸، فاصله کانونی لنز ۲۶ میلی‌متر (Focal Length ۲۶ mm)، اندازه سنسور ۱/۱.۷ اینچ (Sensor Size ۱/۱.۷ Inch)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۸ میکرومتر (۰.۸µm Pixel Size)، مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF و سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر OIS - سنسور دوم از نوع از نوع فوق‌عریض (Ultrawide) با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، زاویه دید ۱۲۳ درجه، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size) - سنسور سوم ماکرو (macro) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴ - سنسور چهارم برای ایجاد عمق تصویر (Depth) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴ قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) قابلیت عکاسی HDR
دوربين سلفي : سنسور از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، فاصله کانونی لنز ۲۶ میلی‌متر (Focal Length ۲۶ mm)، اندازه سنسور ۱/۲.۸ اینچ، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۸ میکرومتر (۰.۸µm Pixel Size) قابلیت عکاسی HDR خودکار فیلمبرداری - رزولوشن ۴K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰FPS) - رزولوشن ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)
سيستم عامل : Android ۱۱
حس‌گرها : قطب‌نما (Compass) شتاب‌سنج (Accelerometer) مجاورت (Proximity) ژیروسکوپ (Gyro) اثرانگشت زیر صفحه نمایش (FingerPrint|Under-Display)
مشخصات باتري : باتری لیتیوم پولیمر با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت قابلیت شارژ سریع با توان ۲۵ وات
ساير قابليت‌ها : ۱۲۰Hz, ۸۰۰ nits دارای رابط کاربری One UI ۳.۱ ANT+
پردازنده گرافیکی : Adreno ۶۴۲L GPU
ویژگی‌های خاص : مجهز به حس‌گر اثرانگشت مناسب عکاسی مناسب عکاسی سلفی مقاوم در برابر آب
مزایا
+ محبوبیت و رضایت خرید بالا + مجهز به حس‌گر اثرانگشت + مناسب برای عکاسی و سلفی گرفتن + مقاوم در برابر آب + دارای جک هدفون + طراحی زیبا + پشتیبانی از ۵G با رم هشت گیگابایت
معایب
- داغ کردن گوشی هنگام گیم
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.9
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
4.4
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
4.2
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
4.2
بررسی نهایی
عالی
در آنالیز سیستم ما، این محصول، کالایی باکیفیت و انتخاب مناسبی برای خرید می باشد.
ادامه ...
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.