ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

گوشی جدید وان پلاس 10T چه ویژگی هایی دارد + قیمت به تومان

گوشی جدید وان پلاس 10T چه ویژگی هایی دارد + قیمت به تومانگوشی جدید 10T شرکت وان پلاس، بصورت رسمی رونمایی شد. OnePlus 10T قرار است از اول سپتامبر از طریق آمازون و Best Buy در آمریکا برای پیش سفارش در دسترس قرار گیرد و همچنین فروش مستقیم این گوشی نیز در تاریخ 29 سپتامبر آغاز خواهد شد.

قیمت گوشی وان پلاس

قیمت اولیه گوشی وان پلاس 10T برای مدل 8 گیگابیت رم و 128GB حافظه 649 دلار /43,483,000 تومان (قیمت تبدیل شده) اعلام شده است و در همین راستا قیمت مدل بالاتر با رم 16 گیگابیتی و فضای ذخیره 256GB با قیمت 749 دلار /50,183,000 تومان (قیمت تبدیل شده) عرضه می‌شود. OnePlus 10T طراحی مشابه با گوشی OnePlus 10 Pro دارد و در عقب از یک برآمدگی مربعی شکل برای دوربین پشتی استفاده شده است.
OnePlus 10T

ویژگی های جالب این گوشی

یکی از جالب‌ترین فناوری‌ها در این گوشی تکنولوژی جدید شارژ است و در حالی که OnePlus 10 Pro فقط از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می‌کرد OnePlus 10T قرار است از شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی کند که در نوع خود بسیار جالب است. با این حال به نظر می‌رسد تکنولوژی شارژ برای عرضه در برخی مناطق مختلف جغرافیایی متفاوت است و به نظر می‌رسد که نسخه‌ی آمریکای شمالی با فناوری شارژ سریع 125 وات عرضه می‌شود.

پردازنده پرچمدار گوشی‌های هوشمند

در خصوص سخت افزار داخلی گوشی نیز OnePlus 10T از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 پشتیبانی می‌کند که به نوعی جدیدترین پردازنده پرچمدار گوشی‌های هوشمند Qualcomm محسوب می‌شود. در مدل‌های رده بالای این گوشی حداکثر میزان رم قابل پشتیبانی شده 16 گیگابایت است. کمپانی سازنده‌ی گوشی همچنین ادعا کرده که از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین سیستم خنک کننده برای بهبود عملکرد گوشی استفاده کرده است.

صفحه نمایش اولد وان پلاس

در قسمت جلویی این گوشی از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با وضح 1080p استفاده شده که رفرش ریت نمایشگر نیز به صورت داینامیک بین 90 تا 120 هرتز متغیر خواهد بود. در عقب نیز این گوشی از سه سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو برخوردار است و دوربین جلویی گوشی نیز 16 مگاپیکسل اعلام شده است. OnePlus 10T با سیستم عامل مبتنی بر اندروید 12 که OxygenOS 12.1 نام دارد عرضه می‌شود و وان پلاس پشتیبانی به مدت سه سال برای بروزرسانی سیستم عامل و چهار سال بروزرسانی امنیتی را ارائه می‌کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.