ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

واردات گوشی موبایل به ایران، به اوج خود رسید!

واردات گوشی موبایل به ایران، به اوج خود رسید!بر اساس گزارش ها با واردات بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه موبایل در دی‌ماه، رکورد واردات قانونی تلفن همراه شکسته شد.

این تعداد موبایل توسط حدود ۱۰۰ وارد کننده به ایران وارد شده اند. میزان واردات قانونی موبایل تا قبل از طرح رجیستری، ماهیانه کمتر از ۲۰۰ هزار دستگاه بوده و مابقی نیاز ایران از طریق قاچاق تأمین می‌شد.

برندهای اصلی بازار ایران شامل سامسونگ، هواوی، آنر، اپل، نوکیا و شیائومی هستند.

این میزان گوشی در حالی به ایران وارد شده است که افزایش قیمت ارز سبب شده خرید گوشی‌های پرچمدار برای بسیاری از مردم دور از دسترس شود.

گزارش‌هایی از دور زدن طرح رجیستری نیز منتشر شده است. براساس گزارش ایسنا روشی که واردکنندگان غیررسمی و قاچاقچیان گوشی برای استفاده از گوشی‌های قاچاق انتخاب کرده‌اند، استفاده از اطلاعات مسافران واقعی است، که اگرچه خودشان اقدام به واردات گوشی نکرده‌اند، اما برخی با گرفتن اطلاعات از آن‌ها، اقدام به واردات گوشی به اسمشان می‌کنند.

در یکی دیگر از این روش‌ها، فروشندگان گوشی‌هایی را بدون رجیستری و با قیمت ارزان‌تر می‌فروشند، مشروط‌ بر این‌که فرد گذرنامه‌ای با مسافرت خارجی در سه ماه گذشته داشته باشد و بتواند با پرداخت تعرفه گمرکی، گوشی را رجیستر کند.

در تبلیغاتی که برای این گوشی‌ها آمده نوشته شده است: «گوشی کد فعال‌سازی ندارد و برای فعال‌سازی نیازمند پاسپورتی هستید که طی سه ماه گذشته مسافرت خارج از کشور داشته باشد».
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.