ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

سیستم عامل جدید برای گوشی های هوآوی / نگرانی شرکت چینی از تحریم اندروید

سیستم عامل جدید برای گوشی های هوآوی / نگرانی شرکت چینی از تحریم اندرویدریچارد یو، مدیرعامل بخش موبایل شرکت هواوی گفته است: «شرکت ما برای شرایط خاص در حال توسعه سیستم عامل خاص خود است تا اگر روزی نتوانستیم از سیستم عامل کنونی استفاده کنیم، یک جایگزین داشته باشیم. البته ما دوست داریم همچنان با گوگل و اندروید کار کنیم و این سیستم عامل برای شرایط خاص پیش‌بینی شده است.»
هواوی به تازگی با بحران‌هایی روبه‌رو شده‌است. از جمله بازداشت یک مقام ارشد این شرکت در کانادا و یا محدودیت‌هایی که آمریکا و برخی از متحدانش در مورد توسعه ظرفیت‌های اینرتنتی آن در نظر گرفته‌اند.
هواوی
شرکت‌های مخابراتی، تلفن همراه و یا رایانه‌ای در چین به‌سرعت رو به گسترش هستند، اما برخی آن‌ها را متهم کرده‌اند به دولت و حکومت چین نزدیک هستند و با آن‌ها همکاری‌های اطلاعاتی می‌کنند. هواوی این اتهام‌ها را رد کرده‌است.
ریچارد یو در مورد گوشی‌های تاشو نیز گفته است «در نهایت قیمت گوشی‌های تاشو از قیمت گوشی‌های پرچمدار هم کمتر خواهد شد». وی به روزنامه دی‌ولت آلمان توضیح داده است: «برای رسیدن به قیمت مناسب برای گوشی‌های تاشو حدود دو سال زمان نیاز است».

میت ایکس، گوشی تاشوی هواوی قیمتی در حدود دو هزار و ۳۰۰ یورو دارد. قیمت گوشی تاشوی سامسونگ با اینکه ۳۰۰ یورو کمتراز محصول هواوی است، اما همچنان دو برابر قیمت گوشی‌های پرچمدار است.

برخی کارشناسان می‌گویند این گوشی‌ها فعلا لبه تکنولوژی هستند و چندین سال تا رسیدن به قیمت منطقی فاصله دارند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.