ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ایفون 12 جدید با مقاوم ‌ترین محافظ صفحه موبایل جهان رونمایی شد + تصاویر

ایفون 12 جدید با مقاوم ‌ترین محافظ صفحه موبایل جهان رونمایی شد + تصاویرروز گذشته شرکت اپل از گوشی‌های جدید سری آی‌فون 12 خود رونمایی کرد. سری آیفون ۱۲ به محافظ نمایشگر جدیدی مجهز شده‌اند که به گفته اپل چهار برابر دوام بیشتری در برابر ضربات ناشی از سقوط داشته و مقاوم‌تر از شیشه تمام گوشی‌های دنیاست.
apple iphone 12
گوشی آیفون 12 اپل | iPhone 12
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
نمایشگر مستحکم شده با پوشش سرامیکی موسوم به Ceramic Shield یکی از ویژگی‌های شاخص این هندست‌ها به‌شمار می‌رود. پوشش سرامیکی مستحکم در نمایشگر گوشی‌های آی‌فون 12، آی‌فون 12 مینی، آی‌فون 12 پرو و آی‌فون 12 پرو مکس مورد استفاده قرار گرفته است. اپل ادعا می‌کند که شیلد سرامیکی با استقامت 4 برابر بیشتر در برابر خسارات ناشی از سقوط در مقایسه با گلس‌های مورد استفاده در کلیه اسمارت‌فون‌ها مستحکم‌تر است.
apple iphone 12
iPhone 12 #11
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
کورنینگ؛ کمپانی تولیدکننده شیشه سرامیکی و شرکتی که در ساخت Ceramic Shield با اپل همکاری نموده است؛ اعلام کرده که شیشه سرامیکی ماده‌ای فوق‌العاده است؛ زیرا در عین سختی و وزن سبک خود تقریبا جریان گرما و الکتریسیته را نیز از خود عبور نمی‌دهد.
apple iphone 12
iPhone 12 #10
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
این کمپانی در گفتگو با وبسایت The Verge اعلام کرد که ماده جدید Ceramic Shield اولین شیشه سرامیکی شفاف و بدون رنگ در جهان است. به همین دلیل این ماده برای محافظت از نمایشگر اسمارت‌فون‌ها در مقطع کنونی مناسب به‌نظر می‌رسد.
آلبوم عکس
APPLE IPHONE 12 :
iPhone 12 #11
iPhone 12 #10
iPhone 12 #9
iPhone 12 #8
iPhone 12 #7
iPhone 12 #5
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.