ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

محصولات تاشوی اپل‌ سال 2020 وارد بازار می شوند

محصولات تاشوی اپل‌ سال 2020 وارد بازار می شوندپس از آنکه سامسونگ و هواوی محصولات تاشو خود را معرفی کردند، رسانه‌های فناوری خبر می‌دهند اپل هم در حال طراحی دستگاهی تاشو برای سال ۲۰۲۰ است.

اپل می‌خواهد نسل جدید آیپدهای ۱۲ اینچی را به‌صورت تاشو عرضه کند. از طرفی این شرکت هم برنامه ساخت گوشی‌های فایو جی خود را آغاز کرده است. این در حالی است که هواوی و سامسونگ هر دو، محصولات فایو جی خود را معرفی کرده‌اند.

با این وجود اپل با تاخیر قصد دارد در سال ۲۰۲۰ نخستین گوشی فایو جی را ارائه کند. پیش‌بینی شده که در این سیستم سرعت انتقال داده تا ۲۰ گیگابیت‌ بر ثانیه برسد. این عامل غیر از تحول در رسانه‌های آینده، تجهیزات مورد استفاده بشر از خانه تا بهداشت، خودرو و بسیاری از موارد دیگر را متحول می‌کند. این سیستم به خانه‌های خودکنترل و زندگی رباتی و توسعه هوش مصنوعی و استفاده از آنها در زندگی شخصی شتاب خواهد داد.

شرکت چینی هواوی فعلا در زمینه توسعه بستر شبکه‌های مخابراتی فایوجی از پیشتازان است. شرکت اریکسون هم در این زمینه با شرکت هواوی در حال رقابت است. شرکت سوئدی اریکسون می‌گوید در سال ۲۰۲۴ نزدیک به دو میلیارد نفر به شبکه فایو جی دسترسی خواهند داشت.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.