ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اینترنت 5G با سرعت 5 گیگابیت! / تحولی بزرگ در بازار تلفن‌های هوشمند در راه است

 اینترنت 5G با سرعت 5 گیگابیت! / تحولی بزرگ در بازار تلفن‌های هوشمند در راه استموج جدید تغییر در تلفن‌های همراه از سال آینده میلادی آغاز می‌شود و در سال ۲۰۲۰ به اوج خود می‌رسد. رسانه‌های فناوری پیش‌بینی می‌کنند بازار موبایل با عرضه گوشی‌های فایو جی و تاشدنی، روح و جان تازه پیدا می‌کند.

آنگونه که موسسه گارتنر پیش بینی کرده است در سال ۲۰۲۰ حدود ۶۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند فایو جی به فروش خواهد رفت. البته اولین پرچمداران با سیستم فایو جی و گوشی‌های خمیده مانند آنچه سامسونگ رونمایی کرد، احتمالا بسیار گران‌تر از گوشی‌های کنونی خواهند بود.

یکی از اولین شرکت‌هایی که در زمینه سیستم فایو جی پیشتاز خواهد بود وان پلاس است. پیت‌لائو، مدیرعامل وان‌پلاس گفته است «این شرکت می‌خواهد پرچمدار سال ۲۰۱۹ خود را با سیستم فایو جی و با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و با قیمتی کمتر از هزار دلار عرضه کند.» این قیمت در حالی است که پرچمدار کنونی این شرکت، یعنی مدل وان پلاس شش قیمتی در حدود ۶۰۰ دلار دارد.
آلبوم عکس
ONEPLUS 6 PHOTOS :
آلبوم عکس گوشی وان پلاس 6 #11
آلبوم عکس گوشی وان پلاس 6 #10
آلبوم عکس گوشی وان پلاس 6 #9
آلبوم عکس گوشی وان پلاس 6 #8
آلبوم عکس گوشی وان پلاس 6 #7
آلبوم عکس گوشی وان پلاس 6 #4
ادامه
شرکت سامسونگ هم اعلام کرده است در کره جنوبی یکی از اپراتورها با یک گوشی هوشمند سامسونگ اولین تماس ویدیویی فایو جی جهان را انجام داده است.

کره جنوبی قصد دارد در فاز اول در ۱۳ شهر بزرگ خود سیستم‌های فایو جی را ایجاد کند. گفته شده است اولین گوشی فایو جی سامسونگ در اوایل سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد.

البته اپل دوستان باید بسیار بیشتر صبر کنند تا اپل در آیفون‌هایش از سیستم فایو جی استفاده کند. آیفون فایو جی حداقل تا سال ۲۰۲۰ معرفی نخواهد شد.

فایو جی قرار است سرعت بسیار بالایی داشته باشد. اولین مودم فایو جی ساخت شرکت کوالکام است و تا سرعت ۵ گیگابیت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کند. چنین سرعتی ۲۵۷ برابر بیشتر از پرسرعت‌‌ترین شبکه ال‌تی‌ئی موجود در آمریکا است.
منبع : / نویسنده : مهدی مطلبی RFE/RL
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.