ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سایپا کادیلا چه ویژگی‌هایی دارد؟ (مشخصات فنی کادیلا)

سایپا کادیلا چه ویژگی‌هایی دارد؟ (مشخصات فنی کادیلا)سایپا کادیلا اولین محصول تولید ایران است، که براساس پلتفرم رنو لوگان یا همان یا ال 90 ساخته شده است.

شرکت پارس‌خودرو که سابقاً تندر 90 و محصولات برلیانس را به بازار عرضه می کرد و از زیرمجموعه‌های شرکت سایپا است، قرار است تولید این خودرو را که ایرانی‌شدۀ خودرو داچیا لوگان نسل یک است، بر عهده بگیرد . لوگان نسل یک در ایران با نام ال ۹۰ یا تندر ۹۰ ساخته می‌شد، اما پس از خروج آمریکا از برجام، فعالیت رنو در ایران قطع و تولید این خودرو هم متوقف شد.

مشخصات فنی سایپا کادیلا

بر اساس گزارش رسانه‌ها، در کادیلا از موتوری با نام ME16 استفاده شده که نمونۀ ایرانی‌شدۀ موتور سیتروئن با نام EC5 است. این موتور پایۀ مشترکی با موتور خودرو تارا و پژو ۲۰۷ ایران‌خودرو دارد اما کمی قدرت بیشتری تولید می‌کند. این موتور ۱۱۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۷ نیوتن‌متر گشتاور دارد.
کادیلا

مدیر پروژه کادیلا درباره این خودرو چه می گوید:

پژمان شادچهره، مدیر پروژۀ خودرو کادیلا در پارس‌خودرو، دربارۀ این خودرو گفته است: «تجهیزات تولید خودرو تندر۹۰ در پارس‌خودرو وجود داشت و همین‌طور قطعه‌سازان نیز قالب‌های تولید این خودرو را در اختیار داشتند. به همین منظور تصمیم گرفتیم خودرو تندر۹۰ را با تغییراتی که مدنظر بود، تولید کنیم و به بازار عرضه کنیم.»

این خودرو که قرار است با گیربکس دستی خودرو شاهین سایپا وارد بازار شود، به‌ادعای آقای شادچهره «استانداردهای حفاظت از عابر پیاده، تصادف از جانب و تصادف از پشت را که تندر۹۰ قادر به پاس‌کردن آن‌ها نبود را پاس می‌کند».
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.