ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت اطلس در بازار (سود ۱۲۵ میلیونی اطلس در بازار آزاد)

قیمت اطلس در بازار (سود ۱۲۵ میلیونی اطلس در بازار آزاد)سایپا اطلس جی اواسط سال 1402 پس از دو سال انتظار، برای اولین بار پیش‌فروش شد و حالا همزمان با تحویل اولین نسخه‌های محصول جدید سایپا به حواله‌داران، در بازار آزاد به‌طور متوسط حدود ۵۲۵ میلیون قیمت دارد. این قیمت نشان دهنده سود ۳۰ درصدی این خودرو برای حواله‌داران آن است که ۴۰۰ میلیون تومان برایشان ثبت نام این خودرو هزینه داشته است.

اطلس در نگاه اولیه، همان کوییک است و در واقع فیس‌لیفتی از کوییک بنظر می رسد و با قیمتی که برای آن در بازار تعیین شده، امثال کوییک اتومات و ساینا اتومات صفرکیلومتر و پژو ۲۰۶ دست‌دوم مهمترین رقبای اقتصادی آن حساب می‌شوند.
Saipa Atlas
عکس سایپا اطلس 8#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
قیمت اطلس در بازار آزاد توسط فروشنده‌ها مشخص می‌شود و فعلا طبق رصد سایت‌های تخصصی حوزه خودرو به‌شکل متوسط نزدیک ۵۲۵ میلیون تومان است. با این حال بررسی‌های ما مشخص می‌کند قیمت اطلس در بازار آزاد دست‌کم ۴۸۰ میلیون تعیین شده و در طرف مقابل ارقامی تا مرز ۶۵۰ میلیون در آگهی‌های فروش اطلس به‌چشم می‌خورد.

قیمت اطلس به‌عنوان مثال توسط یکی از فروشنده‌های ساکن شهر‌های اطراف تهران در پلتفرم‌های معروف ۶۵۰ میلیون قید شده و فروشنده انتظار دارد، برای محصولی که خریدش از نمایندگی سایپا نزدیک ۴۰۰ میلیون تمام شده، مشتری با این پیشنهاد پیدا شود. همزمان فروشنده دیگری در پایتخت اطلس G سفید را ۴۸۵ میلیون آگهی کرده که یکی از پایین‌ترین ارقام پیشنهادی فعلی بابت فروش محصول جدید سایپاست.

قیمت اطلس در نمایندگی سایپا

قیمت اطلس در بازار آزاد درحالی به شکل متوسط ۵۲۵ میلیون تومان تخمین زده می‌شود که این عدد نسبت به قیمت اطلس در کارخانه کمی بیش از ۱۲۵ میلیون تومان بیشتر است.

قیمت اطلس در کارخانه توسط سایپا دقیقا ۳۹۹ میلیون و ۷۳۱ هزار تومان اعلام شده و با این اوصاف می‌توانیم بگوییم حواله‌داران محصول جدید سایپا، به‌طور متوسط ۳۰ درصد بیشتر از چیزی که هزینه کردند، انتظار عایدی دارند.

قیمت اطلس در کارخانه آن را بعد از شاهین اتومات و شاهین دنده‌ای به گرانقیمت‌ترین گزینه تبدیل می‌کند و از این حیث نسبت به کوییک دنده‌ای ساده تیپ DA که اقتصادی‌ترین خودرو در خط تولید خودروسازان تلقی می‌شود، نزدیک ۱۶۰ میلیون گران‌تر است.

اطلس با محصولات سایپا رقابت می کند؟

قیمت اطلس در بازار آزاد طوری تعیین شده که می‌توانیم در بازار خودرو‌های داخلی، مدل‌هایی مثل کوییک اتوماتیک و ساینا اتوماتیک و در بازار مدل‌های دست‌دوم امثال پارس و شاسی‌بلندی‌هایی با کارکرد بالا را به‌عنوان رقیب اقتصادی محصول جدید سایپا معرفی کنیم.

ارزان‌ترین محصول ایرانخودرو در بازار آزاد پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و رانا پلاس هستند که حدود ۶۰۰ میلیون معامله می‌شوند و از یک طرف دیگر قیمت اطلس در بازار آزاد با مدل‌های اقتصادی داخلی مثل تیبا، ساینا و کوییک فاصله تقریبا ۱۰۰ میلیونی دارد.

اطلس با این حال معادل کوییک اتوماتیک و ساینا اتوماتیکی قیمت خورده، که هر کدام حول‌وحوش ۵۱۵ میلیون قیمت دارند. با پول مورد نیاز برای خرید اطلس سایپا، می‌شود روی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با کارکردی زیر ۱۰ هزار فکر کرد یا روی پژو پارس کارکرده و یکسری شاسی‌بلند دست‌دوم با کارکرد بالا دست گذاشت.

مشخصات فنی اطلس

Saipa Atlas
کاتالوگ ماشین سایپا اطلس
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.

مشخصات، معایب و مزایای سایپا اطلس

سایپا اطلس
بررسی محصول : اطلس، جدیدترین محصول خانواده سایپا از پلتفرم X۲۰۰ است که با ایجاد تغییرات محسوس در نمای ظاهری داخلی و بیرونی خودرو و همچنین افزودن تجهیزات و امکانات بیشتر در ۴ تیپ با گیربکس دستی و اتوماتیک قرار است روانه بازار شود.

کاتالوگ سایپا اطلس

دانلود کاتالوگ سایپا اطلس

مقایسه اطلس با تیبا، 206 و پراید

compare مقایسه سایپا اطلس با دیگر محصولات

مشخصات سایپا اطلس

سال طراحی خودرو : 1401
کلاس خودرو : هاچ بک ایرانی
حجم موتور : ۱۵۰۰ سی سی
گیربکس : تیپ E : اتوماتیک CVT تیپ ترونیک ۶ سرعته - تیپ G : معمولی ۵ سرعته - تیپ L : اتوماتیک CVT تیپ ترونیک ۶ سرعته - تیپ S : معمولی ۵ سرعته
سیلندر : ۴عدد / M۱۵I
طول : ۴۰۲۰ميلي‌متر
عرض : ۱۶۸۵ميلي‌متر
ارتفاع : ۱۵۴۰ميلي‌متر
سوپاپ : ۸ سوپاپ VVT
فاصله بین دو محور : ۲۴۱۰میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی : ۶/۹۳ لیتر
حجم باک : ۴۱ لیتر
حجم فضاي صندوق عقب : ۲۸۵لیتر
سیستم های ترمز و پایداری : ترمز ESC+TCS+HSA+ABS+EBD+BAS - سيستم تعليق جلو مک فرسون - سيستم تعليق عقب یکپارچه تیر پیچشی
کیسه هوا : کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
مالتی مدیا : رادیو پخش بلوتوث + AUX + USB - مولتی مدیا با نمایشگر ۷ اینچ (به جز تیپ S)
سایز تایر (لاستیک ها) : 185/65R14
استاندارد محیط زیست : يورو ۵
تهویه مطبوع : سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک
سانروف : فقط در دو تیپ E و G مجهز به سانروف است.
تجهیزات ایمنی : سیستم ضدسرقت (Immobilizer) - هشدار دهنده امنیتی- چراغ ترمز اضطراری (ESS Function) - هشدار نبستن کمربند راننده - کمربند ایمنی با مکانیزم کاهنده نیرو
سیستم فرمان : الکتریکی / هیدرولیک
مزایا
+ طراحی زیبا + مجهز به سنسور پارک دنده عقب + دارای ترمزهای ESC+TCS+HSA+ABS+EBD+BAS + دارای نگهدارنده صندلی کودک + مجهز به سیستم نمایش کنترل باد تایرها + دارای مولتی مدیا با نمایشگر ۷ اینچ + مجهز به آنتن سقفی کوسه‌ای
معایب
- موتور ۸ سوپاپ - ترمز عقب کاسه ای - حجم باک کم
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.6
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.5
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.5
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.5
بررسی نهایی
متوسط
بررسی سیستم ما در مورد این محصول تا به امروز این محصول را جزو محصولات متوسط ارزیابی کرده است.
ادامه ...
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.