ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مقایسه کوییک با کوییک R / تفاوت کوییک جدید با قدیمی در چیست؟

مقایسه کوییک با کوییک R / تفاوت کوییک جدید با قدیمی در چیست؟مدیرعامل پارس خودرو اخیراً از عرضه "کوئیک" با مدل‌های دو رنگ در بدنه خارجی و تریم داخلی تا پایان امسال خبر داد.

سایپایی ها که بعد از رفتن سیتروئن فرانسه از ایران و عدم تولید C3 به فکر خودروی وطنی برای جایگزینی آن افتاده اند و محصول جدید خود را با نام کوییک آر (Quick R) پارس خودرو که در اصل همان کوییک کراس است معرفی کرده اند و در جدیدترین شرایط پیش فروش سایپا قرار داده اند.

طبق شنیده ها و البته اطلاعات جدید تولید کوییک اتوماتیک شرکت سایپا به پارس خودرو محول شود. به نظر می رسد که مقداری تغییر در ظاهر کوئیک کراس را هم شاهدیم و از دید موتوری به احتمال زیاد همان پیشرانه 8 سوپاپ تیبا که بر روی کوییک هم نصب است بهره میبرد.
قیمت کوییک R چه قدر است؟

با توجه به اینکه طبق روال خودروسازان 50% قیمت نهایی خودرو به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفته میشود و مبلغ پیش پرداخت برای کوییک R معادل 34 میلیون و 700 هزار تومان است، بنابرین کوییک R قیمتی حداقل 69 میلیون تومانی دارد و خریداران با علم به اینکه قیمت نهایی این خودرو حداقل 69 میلیون تومان است باید اقدام به پیش خرید کوییک R کنند که البته با توجه به سیاست های یک طرفه خودرو سازان هیچ چیزی مشخص نیست.
تفاوت کوییک با کوییک R چیست؟

تفاوت در ظاهر خودرو (رنگ سقف و بدنه) رنگ بندی تولیدی خودرو :سفید با سقف قرمز،سفید با سقف مشکی،قرمز با سقف مشکی،مشکی با سقف قرمز
تریم داخلی متفاوت با نمونه معمولی(با رنگ قرمز)
آپشن هایی نظیر رینگ آلومینیومی
نکته جالب اینه به نظر می رسد پارس خودرو بر روی تولید این محصول در دوران تحریم ها و در نبود برلیانس و رنو سرمایه گذاری ویژه ای کرده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.