ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رولزرویس اسپکتر 2023 - لاکچری ترین ماشین الکتریکی جهان چه ویژگی هایی دارد؟

رولزرویس اسپکتر 2023 - لاکچری ترین ماشین الکتریکی جهان چه ویژگی هایی دارد؟در اوایل تابستان امسال، رولزرویس، اعلام کرد که مراحل ساخت اولین خودروی الکتریکی‌اش تا آن زمان حدود 40 درصد پیشرفت داشته است. Spectre همانطور که به طور رسمی شناخته می شود اکنون به عنوان اولین مدل باتری دار این برند لوکس رونمایی شد. این خودرو آغاز عصر تمام الکتریکی را برای رولزرویس به ارمغان می آور و اولین تحویل این محصول لاکچری به مشتریانش نیز در سه ماهه چهارم سال آینده آغاز خواهد شد.
2023 Rolls Royce Spectre
#14 2023 Rolls-Royce Spectre
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
اسپکتر فرم کوپه دارد و دو در بزرگش رو به عقب باز می‌شود. ظاهر ماشین شبیه به مدل ریس (Wraith) کارخانه است که دوازده سیلندر بود و تولیدش سال گذشته متوقف شد.

جلوی ماشین نسبت به مدل‌های دیگر کارخانه متفاوت است. جلوپنجره ورودی هوا ندارد و در عوض با ۲۲ چراغ ال‌ائی‌دی نورانی می‌شود. چراغ‌ها هم دو تکه شده که بخش پایین هنگامی که خاموش باشد سیاه رنگ است.
2023 Rolls Royce Spectre
#13 2023 Rolls-Royce Spectre
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
اولین مدل الکتریکی رولزرویس بر روی پلتفرمی ساخته شده که ماشین‌های بنزینی کارخانه با آن ساخته می‌شود. باتری‌ها در کف ماشین گذاشته شده و وزن ۷۰۰ کیلویی‌اش باعث فرمان‌گیری بهتر ماشین شده است.

رولزرویس می‌گوید که انتظار دارد ماشین با هر بار شارژ بتواند تا ۵۲۰ کیلومتر حرکت کند. قدرت موتور ۵۷۶ اسب بخار و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعتش ۴/۵ثانیه است.
2023 Rolls Royce Spectre
#6 2023 Rolls-Royce Spectre
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
اتاق ماشین شبیه مدل‌های دیگر رولزرویس است. از جمله امکانات جدید، نورانی کردن درها است. با سفارش مشتری، هزاران لامپ ال‌ائی‌دی در روکش درها گذاشته می‌شود که آسمانی پر ستاره را شبیه‌سازی می‌کند. قبلا این امکان تنها برای سقف ماشین قابل سفارش بود.

رولزرویس همچنین با اسپکتر، نسل جدیدی از نمایشگر و سیستم ارتباط با راننده را معرفی کرده که به مرور در مدل‌های دیگر کارخانه هم نصب خواهد شد.
2023 Rolls Royce Spectre
#5 2023 Rolls-Royce Spectre
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
رقابت خودروسازان بسیار لوکس در بازار ماشین‌های الکتریکی به زودی بسیار داغ خواهد شد. به زودی پس از رولزرویس، بنتلی، فراری و آستون مارتین مدل‌های الکتریکی خود را به بازار عرضه می‌کنند. خودروسازان دیگر مانند کادیلاک هم با ساخت ماشین‌های بسیار گران الکتریکی چشمی به این بازار دارند.

قیمت رولزرویس اسپکتر به تومان چقدر است؟

قیمت رولزرویس اسپکتر هنوز اعلام نشده اما پیش‌بینی می‌شود ارزان‌ترین مدل حدود ۴۰۰ هزار دلار /26,800,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) باشد. رولزرویس اعلام کرده که همه مدل‌هایش از سال ۲۰۳۰ به بعد الکتریکی خواهد بود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.