ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی یخچال امرسان TFH17T350 + بررسی معایب و مزایای این یخچال

معرفی یخچال امرسان TFH17T350 + بررسی معایب و مزایای این یخچالیخچال فریزر یکی از مهمترین وسایل خانه هست که با گذشت زمان از وسیله‌ای خنک کننده به محصولی پیچیده تبدیل شده و کارایی بسیاری دارد. یخچال‌ها دارای شکل و قیمت متفاوتی هستند که باید بر اساس نیاز هر خانواده انتخاب شوند. یخچالی تک درب و کوچک پاسخگوی نیاز خانواده‌های پرجمعیت نیست و در عین حال یخچال‌های دوقلو برای افرادی که محصولات را فریز نمی‌کنند کاربرد ندارد. عملکرد کلی یخچال‌ها یکی است و در واقع همه آن‌ها خنک و انجماد کننده‌هایی قوی هستند که محصولات را تازه نگه می‌دارند اما آپشن‌های مختلف این محصولات آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. در این صفحه از وب سایت فایندز قصد داریم به معرفی کامل یخچال فریزر ارزان قیمت امرسال TFH17T350 بپردازیم، لطفاً با ما همراه باشید :

مشخصات، معایب و مزایای یخچال فریزر 17 فوت امرسان مدل TFH17T350

یخچال فریزر 17 فوت امرسان مدل TFH17T350
بررسی محصول : یخچال فریزر 17 فوت امرسان مدل TFH17T350 با داشتن قابلیت‌های منحصربه‌فردی مانند طبقات زیاد و جدا بودن یخچال و فریزر از یکدیگر یکی از ارزانترین یخچال فریزرهای ایرانی مناسب خانواده های چهار نفره می باشد. اندازه یخچال براساس فوت اندازه‌گیری می‌شود که با توجه به آن باید برای یک خانواده یخچال مناسب خرید.

TFH17T350

ابعاد یخچال فریزر مناسب است؟

با افزایش قیمت مسکن و بیشتر شدن خانه‌های آپارتمانی و خوش نشینی، خانه های آپارتمانی فضای کمی را برای قراردادن وسایل به خود اختصاص داده اند. گاهی محیط آشپزخانه به قدری کوچک در نظر گرفته می‌شودکه تنها می‌توان یخچالی کوچک را در آن قرار داد. پهنای ۶۶ و عمق ۶۷.۵ سانتی‌متری این محصول امکان قراردادن آن در هر آشپزخانه‌ای را فراهم کرده است که برای یک خانواده 4 نفره کوچک مناسب می باشد.

گنجایش یخچال فریزر چقدر است؟

برای انتخاب یک یخچال فریزر خوب همیشه به ظرفیت آن توجه کنید که یکی از مهمترین نکات برای خرید یک یخچال فریزر مناسب است. یخچال را با معیاری با نام فوت یا لیتر می‌سنجند. هر فوت برابر با ۲۸ مکعب ۱۰.۱۰.۱۰ سانتی‌متری یا ۲۸.۳ لیتر است. مثلا این یخچال فریزر امرسان که ۱۷ فوت بیان شده یعنی ۴۷۶ مکعب با این ابعاد است. برای یک خانواده ۴ نفره یخچالی ۱۸ تا ۳۳ فوت کاربرد دارد. این یخچال برای خانواده‌هایی که خرید آن‌ها به صورت روزانه یا در فاصله زمانی کم انجام می‌شود مناسب به نظر می‌رسد. باید توجه داشت که صرفا زیبایی یخچال نمی‌تواند معیار انتخاب یخچال باشد بلکه باید به رفتار خرید توجه کرد.

برخی از خانواده ها که فرصت کمی برای خرید مواد موردنیاز دارند محصولات موردنیاز خود را به صورت ماهانه خریداری کرده و درون یخچال قرار می‌دهند از این رو به یخچال بزرگ با فریزری قدرتمند نیاز دارند. بعضی خانواده‌ها تمایلی به استفاده از مواد منجمد ندارند و خرید موادغذایی را در فرصت‌های کوتاه انجام می‌دهند از این رو فضایی کم هم نیاز آن‌ها را پاسخ می‌دهد. گنجایش کلی این یخچال فریزر ۳۳۵ لیتر است که ۲۵۵ لیتر آن را یخچال و ۸۰ لیتر را فریزر تشکیل می‌دهد. این ظرفیت برای حجم بالایی از محصولات غذایی قابل قبول است. البته باید توجه داشت که ظرفیت بیان شده حجم کلی محصول است و با کم کردن کشو و طبقات کمی از ظرفیت کم می‌شود.

وزن یخچال فریزر

یخچال‌ها معمولا وزن بالایی دارند از این رو برای جابجا کردن آن‌ها باید از شخصی کمک گرفت. این یخچال فریزر با وزن ۶۹.۵ کیلو تقریبا سبک است و به راحتی به وسیله چرخ‌های آن جابجا می‌شود. وزن این وسیله در حد یک انسان بالغ است و زیاد سنگین به نظر نمی‌رسد. این یخچال فریزر را یک نفر به تنهایی می‌تواند به سمت طرفین حرکت دهد. البته باتوجه به اینکه یخچال نباید زیاد جابجا شود وزن بالای آن نمی‌تواند دلیلی برای انصراف از خرید باشد.

مصرف انرژی این یخچال چطور است؟

یخچال فریزر 17 فوت امرسان مدل TFH17T350 با داشتن مصرف انرژی A در کاهش هزینه‌ها نقش دارد. روی بدنه یخچال‌ها برچسبی نصب می‌شود که با حروفی انگلیسی و رنگ‌های مختلف مشخص هستند. هرچه حروف در کلمات بالاتری باشند نشانه مصرف انرژی پایین‌تر هستند. فلش این دستگاه تقریبا در بالاترین قسمت‌ها قرار دارد از این رو می‌توان از جهت هزینه‌ها مطمئن بود.

قیمت و روش خرید اینترنتی :
قیمت

compare مقایسه یخچال فریزر 17 فوت امرسان مدل TFH17T350 با دیگر محصولات

مشخصات یخچال فریزر 17 فوت امرسان مدل TFH17T350

نمودار مصرف انرژي : A
نوع يخچال : یخچال
گنجايش يخچال : 225 ليتر
گنجايش فريز : 80 ليتر
گنجایش کل یخچال : 335 ليتر
گنجايش کل به فوت : 17 فوت
ارتفاع : 1740 ميلي‌متر
عمق : 680 ميلي‌متر
پهنا : 660 ميلي‌متر
تعداد طبقات : 3 عدد
تعداد طبقات درب : 3 عدد
تعداد کشو : 2
لامپ يخچال : دارد
جهت باز شدن درب : راست
تعداد طبقات درب فریزر : 1
جهت باز شدن درب فريزر : راست
ساير ويژگي‌های یخچال : گنجایش 17 فوت - کنترلر مکانیکی - طبقات شیشه ای نشکن - جالبنیاتی و بطری - کشوی میوه و سبزیجات تازه - پایه های قابل تنظیم و چرخ دار
محدوده گنجایش کل به لیتر : 351 تا 490
EN : Emersun TFH17T350 Refrigerator
مزایا
+ کم مصرف با مصرف انرژی A + ارزان قیمت + گنجایش مناسب با توجه به قیمت + کنترلر مکانیکی دارد + طبقات شیشه ای نشکن دارد + گارانتی مناسبی دارد
معایب
- صدای این محصول کمی زیاد است
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.6
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.6
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.9
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.7
ادامه ...
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.