ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بازگشت سال! استقبالی پرشکوه از افشین قطبی در فرودگاه اهواز

بازگشت سال! استقبالی پرشکوه از افشین قطبی در فرودگاه اهوازچه بسا بازگشت سال! افشین قطبی به ایران برگشت. سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی با استقبالی پرشکوه در فرودگاه اهواز، وارد ایران شد.

فولاد خوزستان فصل جدید را با سیروس پورموسوی آغاز کرد. سپس ایلی استن رومانیایی جایش را گرفت. نفر سوم عزیز فریسات بود و حالا در حالی که هنوز نیم فصل به پایان نرسیده، قطبی چهارمین نفری است که روی نیمکت داغ فولاد خواهد نشست.

او پس از پایان دوره قبلی جام ملت‌های آسیا، سرمربی شیمیزو در جی لیگ ژاپن شد. بوریرام یونایتد تایلند و شیجیاژوانگ چین دیگر باشگاه‌هایی بودند که قطبی هدایت‌شان را به عهده گرفت.بازگشت سال! استقبالی پرشکوه از افشین قطبی در فرودگاه اهوازبازگشت سال! استقبالی پرشکوه از افشین قطبی در فرودگاه اهواز
فولاد در جایگاه نهم لیگ برتر است و قطبی در اولین بازی باید تیمش را در تبریز مقابل تراکتور هدایت کند. افشین قطبی که پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، به لقب "افشین امپراتور" مفتخر شده بود، در مراسم معارفه‌اش گفت:
بازگشت سال! استقبالی پرشکوه از افشین قطبی در فرودگاه اهواز
«خوزستان مهد فوتبال ایران است. فولاد نه فقط در ایران، که قهرمان آسیا خواهد شد. مثل مارکو پولو در این چند سال فوتبال شرق آسیا را دور زدم ولی هیچ وقت عشق مردم ایران به فوتبال را ندیدم. شک ندارم کل مردم ایران طرفدار فولاد می‌شوند.»
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.