ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بهترین گوشی بازار - راهنمای خرید بهترین گوشی ها تا سقف 10 تومن

بهترین گوشی بازار - راهنمای خرید بهترین گوشی ها تا سقف 10 تومنقیمت موبایل در هفته‌های اخیر دچار نوسان بوده است و شاهد افزایش قیمت در برخی مدل ها بوده ایم اما در چند روز اخیر قیمت ها تقریبا ثابت بوده اند. کمترین قیمت گلکسی A53 نسخه ۵G به‌عنوان یکی از میان‌رده‌های جدید سامسونگ روز یکشنبه ۲۶ تیر حدود ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود و فروشنده‌های موبایل این مدل را اوایل تیر با همین قیمت می‌فروختند. این وضعیت را تقریبا برای اغلب مدل‌های موجود در بازار شاهد هستیم. اتحادیه فروشندگان تلفن همراه و لوازم جانبی اخیرا با تایید این موضوع، اعلام کرده اغلب مدل‌های محبوب و پرفروش بازار در دسته گوشی‌های زیر ١٠ میلیون تومان قرار می‌گیرند.

سامسونگ علاوه بر گلکسی A53 5G در ماه‌های گذشته گلکسی A33، گلکسی M23 و گلکسی A23 را به‌عنوان جدید‌ترین محصولات خود روانه بازار کرده است و در برند شیائومی شاهد معرفی و رونمایی Redmi 10C، Redmi Note 11s و Redmi 10 Prime نسخه ۲۰۲۲ بودیم.

بهترین گوشی های زیر پنج میلیون تومان

گوشی موبایل نوکیا C21 یکی از ارزان‌ ترین مدل‌های جدید در بازار موبایل کشورمان است. اولین روز‌های فروردین امسال، این گوشی به بازار آمد و قیمت نوکیا C21 فعلا از طرف فروشنده‌ها حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است. از گوشی دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی چه انتظاری دارید؟ نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS، تراشه ۲۸ نانومتری Unisoc، دوربین اصلی هشت مگاپیکسل و باتری سه هزارمیلی‌آمپرساعت تمام چیزی است که محصول اقتصادی نوکیا ارائه می‌کند و اگر بتوانید تقریبا یک میلیون تومان به بودجه‌تان اضافه کنید، آنوقت امکان خرید Redmi 10C شیائومی را خواهید داشت.
گوشی موبایل نوکیا مدل C21 TA-1352 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

گوشی موبایل نوکیا مدل C21 TA-1352 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

نظر مردم
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C 220333QNY دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C 220333QNY دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

نظر مردم
مدلی که الان یکی از بهترین گوشی‌های سه تا چهار میلیون تومانی بازار است و از اوایل فرودین امسال در ویترین موبایل‌فروشی‌ها دیده می‌شود. در بخش صفحه نمایش تفاوت قابل ملاحظه‌ای بین Redmi 10C شیائومی و C21 نوکیا دیده نمی‌شود، اما برتری بزرگ نماینده شیائومی مجهز شدن به تراشه شش نانومتری اسنپدراگون ۶۸۰ به‌شمار می‌رود. دوربین ۵۰ مگاپیکسل و باتری پنج هزار میلی‌آمپرساعت هم از دیگر مشخصات این گوشی اقتصادی است.

بهترین گوشی تا سقف 5 میلیون تومان

بین جدید‌ترین گوشی‌های موجود در بازار و در رنج مدل‌های چهار تا پنج میلیون تومان، حداقل سه محصول جدید دیگر در بازار موبایل داریم. آنر X7، Y70 هوآوی و گلکسی A23 سامسونگ سه گوشی برتر در این رنج قیمت هستند. آنر X7 که فقط در نسخه ۱۲۸ گیگابایت و رم چهار گیگابایت عرضه شده و برای خرید آن باید تقریبا ۴.۵ میلیون تومان بپردازید. صفحه نمایش IPS، تراشه شش نانومتری اسنپدراگون ۶۸۰، دوربین با حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسل و باتری پنج هزارمیلی‌آمپر ساعت مهمترین مشخصات این مدل جدید است. هوآوی Y70 نیز که از نظر اقتصادی در همان دسته آنر X7 قرار می‌گیرد، به نمایشگر TFT، دوربین ۴۸ مگاپیکسل و باتری شش هزارمیلی‌آمپر ساعت مجهز است.
گوشی موبایل آنر مدل X7 دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و 4 گیگابایت رم

گوشی موبایل آنر مدل X7 دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و 4 گیگابایت رم

نظر مردم
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 SM-A235F/DSN دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 SM-A235F/DSN دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

گوشی گلکسی ای23 که در ۴ مارس ۲۰۲۲ رونمایی شد، رقابت نزدیکی با A13 و M33 دارد. در بخش دوربین و باتری تقریبا فرقی بین این سه مدل وجود ندارد و مهم‌ترین تفاوتشان در آیتم پردازنده به‌چشم می‌آید. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل همان حسگر مشترک بین گلکسی A23 ، گلکسی A13 و گلکسی M33 است. اگر سختگیری نکنیم، نباید تفاوت زیادی بین نمایشگر PLS LCD در گلکسی A23 و A13 با نمایشگر TFT LCD قائل باشیم. ظرفیت پنج هزار میلی‌آمپرساعت هم نقطه مشترک بعدی این سه مدل در بخش باتری است، اما چیزی که باعث می‌شود گلکسی A23 را انتخاب بهتری نسبت به گلکسی A13 بدانیم، برتری آن در آیتم پردازنده است. با این وجود در... ادامه
مزایا :
  • قیمت مناسب
  • طراحی با قاب شیشه ای
  • پردازنده خوب
  • رضایت خرید بالا
  • کیفیت صدا در حد خوب
  • کیفیت ساخت خوب
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
در بازه گوشی‌های پنج میلیون تومان به‌شرطی امکان خرید گلکسی A23 سامسونگ وجود دارد که دنبال خرید نسخه ۶۴ گیگابایت و رم چهار گیگابایت باشید وگرنه نسخه‌های ۱۲۸ گیگابایت این گوشی بیشتر از پنج میلیون تومان فروخته می‌شوند. مشخصات گلکسی A23 سامسونگ نشان می‌دهد تفاوت چشمگیری نسبت به دو مدل قبلی ندارد.

راهنمای خرید گوشی بین پنج تا ۱۰ میلیون تومان

Redmi Note11s شیائومی با فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت و حافظه موقت چهار گیگابایت حدود پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. نسخه ۱۲۸ گیگابایت این مدل را فروشنده‌ها حدود یک میلیون گران‌تر می‌فروشند. این میان‌رده نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل و باتری پنج هزار میلی‌آمپرساعت دارد و مشخصات آن تا اینجا قابل قبول است، اما بخش ناامید‌کننده ماجرا تراشه ۱۲ نانومتری مدیاتک Helio G۹۶ به‌شمار می‌رود.
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S 2201117SY دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S 2201117SY دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

نظر مردم
با پول مورد نیاز برای خرید Redmi Note 11s، در همین برند می‌شود نیم‌نگاهی به Redmi 10 Prime نسخه ۲۰۲۲ داشت که اتفاقا در بخش پردازنده به تراشه ۱۲ نانومتری مدیانک مجهز شده است. در بخش صفحه نمایش با نمایشگر LCD و در بخش دوربین با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسل طرف هستیم که در هر دوتا آیتم، Redmi 10 Prime نسخه ۲۰۲۲ رقابت را به هم‌خانواده خود می‌بازد، اما برتری بزرگ آن استفاده کردن از باتری شش هزار میلی‌آمپرساعت به‌شمار می‌رود.
گوشی موبایل سامسونگ مدل GALAXY M23 5G SM-M236B/DS دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ مدل GALAXY M23 5G SM-M236B/DS دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

نظر مردم
بعد این دومدل می‌توانیم سراغ جدید‌ترین محصول سری M سامسونگ یعنی گلکسی M23 برویم که با تقریبا چهار ماه از ورودش به بازار می‌گذرد و الان برای خرید آن باید تقریبا هفت میلیون تومان کنار بگذارید. خساست سامسونگ در طراحی صفحه نمایش باعث شده این پول برای مدلی پرداخت شود که دارای نمایشگر TFT است، اما نقطه قوت این محصول را می‌توانیم بهره بردن از تراشه هشت نانومتری اسنپدراگون ۷۵۰ که سازگار با ۵G است، اشاره کنیم.

حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسل در بخش دوربین، باتری پنج هزارمیلی‌آمپرساعت هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است. اگر بتوانید حدود ۵۰۰ هزار تومان به بودجه‌تان اضافه کنید، امکان خرید گلکسی A33 نسخه ۵G را خواهید داشت که نمایشگر سوپر AMOLED، تراشه پنج نانومتری اگزینوس ۱۲۸۰، دوربین ۴۸ مگاپکسل و باتری پنج هزارمیلی‌آمپرساعت دارد. همچنین با بودجه تقریبی ۹.۵ تا ۱۰ میلیون تومان می‌توانید سراغ گلکسی A3 5G – فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و حافظه موقت هشت گیگابایت- بروید که مهمترین تفاوت آن با گلکسی A33 در بخش دوربین و حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسل خلاصه می‌شود وگرنه سایر مشخصات آن تفاوت قابل ملاحظه‌ای با گلکسی A33 ندارد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.