ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لیست بهترین گوشی‌های ارزان قیمت بازار (معرفی 10 مدل پرفروش زیر ۱۰ میلیون)

لیست بهترین گوشی‌های ارزان قیمت بازار (معرفی 10 مدل پرفروش زیر ۱۰ میلیون)در خرداد ماه امسال سه اسمارتفون، Galaxy A14 شصت و چهار گیگابایت با رم 4 گیگابایت، شیائومی Redmi Note 11S با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت گلوبال در کنار سامسونگ Galaxy A13 با ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر، از پرفروش ترین گوشی های بازار موبایل کشور بودند.

بهترین گوشی بازار تا سقف 10 میلیون تومان

اگر بخواهیم با توجه به نظر خریداران یک گوشی برتر را به شما معرفی کنیم و بصورت مشخص بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون بازار را می توانیم گلکسی A14 سامسونگ بنامیم. این گوشی جزو جدید‌ترین گوشی‌های سامسونگ در بازار محسوب می‌شود و به‌خاطر قابلیت‌هایی که دارد، واقعا لایق عبارت میان‌رده اقتصادی است.
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

گوشی گلکسی A14 جدید‌ترین گوشی سامسونگ در بازار موبایل 2023 است. سامسونگ اواخر بهمن 1401 و بصورت دقیق تر ۲۸ فوریه ۲۰۲۳ از این سری از گوشی ها یعنی سری ای خود رونمایی کرد. اسمارتفون گلکسی A14 سامسونگ در دو نسخه ۴G و ۵G روانه بازار شده است که نسخه فایوجی آن تراشه ضعیف‌تری نسبت به مدل فورجی دارد که در مقایسه با رقبای اصلی خود مانند گوشی های شیائومی یک نقطه ضعف بزرگ محسوب می شود. بررسی گلکسی A14 گلکسی A14 از نظر ظاهری نسبت به برادر قدیمی خود یعنی A13 ابعاد بزرگتری دارد و به‌همین خاطر وزنش حدود شش گر... ادامه
مزایا :
  • طراحی زیبا
  • قیمت مناسب
  • دوربین قدرتمند
  • مجهز به سیستم عامل جدید اندروید ۱۳
  • باتری خوب
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
گلکسی A14 به‌لطف اسلات اختصاصی میکرو SD در مقایسه با نسل قبلی خودش یعنی A13 یک گوشی دوسیمکارت واقعی است. در بخش پردازنده پیشرفت‌هایی داشته اما از نظر دوربین، صفحه‌نمایش و باتری فرق زیادی با A13 ندارد. به‌هر حال اگر فروشگاه‌های اینترنتی را ملاک قرار بدهیم، در بازه گوشی‌های زیر ۱۰ میلیون، فعلا A14 انتخاب اول است و به‌جز آن باید از مدل‌هایی مثل A23، ردمی نوت 12 و ردمی نوت 11S شیائومی اسم ببریم.

بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون از نظر طرفداران برند کره‌ای سامسونگ، گوشی گلکسی A23 است. گلکسی A23 گران‌تر از A14 فروخته می‌شود اما به‌خاطر تراشه شش نانومتری اسنپدراگون در بخش پردازنده یک سروگردن از امثال A14 عملکرد بهتری دارد و احتمالا به‌خاطر همین توانسته خودش را به فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های زیر ۱۰ میلیون برساند.
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - ویتنام

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - ویتنام

نظر مردم
گلکسی A23در ابعاد ۱۶۴.۵ در ۷۶.۹ در ۸.۴ میلیمتر طراحی شد. بدون قاب ۱۹۵ گرم وزن دارد. مثل خیلی از میان‌رده‌های سامسونگ با بدنه پلاستیکی ساخته شده است. حسگر اصلی آن ۵۰ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن هشت مگاپیکسل است. حالا چرا گفتیم گلکسی A23 بهترین گوشی بازار از نظر یکسری از طرفداران سامسونگ است؟

ردمی نوت 11S با ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی و شش گیگابایت حافظه‌موقت ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود؛ تقریبا معادل A23 نسخه ۱۲۸ گیگ. اما خب اولا ردمی نوت 11S در بخش پردازنده دست بالاتر را دارد و برای کسانی که با گوشی بازی می‌کنند، نسبت به A۲۳ انتخاب بهتری است.
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

گوشی Redmi Note 11s یکی از اسمارتفون های میان رده خوش قیمت و با امکانات جدید این شیائومی در بازار موبایل کشورمان است. تراشه قدرتمند تر از نسخه قبلی موبایل شیائومی ردمی نوت 11 اس نسخه قدرتمندتر Redmi Note 11 وانیلی است. با وام گرفت از سخت افزار نسخه پرو نوت 11، سری S این گوشی دارای یک چیپست قدرتمندتر Helio G96 (اسنپدراگون 680) است که با رم بیشتر و دوربین 108 مگاپیکسلی همراه شده است. این گوشی، صفحه نمایش کوچکتری نسبت به Note 11 Pro دارد و سرعت شارژ 33 واتی آن کندتر است. ویژگی های 11 اس چیست؟ ردمی نوت 11 اس به نظر شبیه بقیه گوشی های سری 11 ردمی نوت می رسد، طراحی تخت با استاندار... ادامه
مزایا :
  • دوربین قدرتمند
  • گوشی پرفروش شیائومی
  • طراحی ناچ اینفینیتی O و صفحه نمایش یکدست و وسیع
  • خوش دست با باتری قدرتمند
  • مقام در برابر پاشش آب
  • رم هشت گیگ با پردازنده خوب
  • صفحه نمایش باکیفیت
نظر مردم
ردمی نوت 11S با نمایشگر AMOLED روانه بازار شده است که حداقل نسبت به A23 سامسونگ یک قدم جلوتر است. حداکثر روشنایی هزار نیت و نرخ‌نوسازی ۹۰ هرتز انصافا برای صفحه‌نمایش یک گوشی زیر ۱۰ میلیون ترکیب قابل قبولی است. البته با اینکه با لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل راهی بازار شده و روی کاغذ وضعیت بهتری از لنز ۵۰ مگاپیکسل A23 دارد، اما اگر مته به خشخاش نگذاریم، در کیفیت عکس‌های این دوتا فرق زیادی وجود ندارد.

ردمی نوت 11S بدون قاب کمتر از ۱۸۰ گرم وزن دارد. از اسلات اختصاصی میکرو SD پشتیبانی می‌کند. به‌همین خاطر آن هم واقعا یک گوشی دوسیمکارت محسوب می‌شود. یکی دیگر از جذابیت‌های ردمی نوت 11S درمقایسه با A23 می‌تواند آداپتور ۳۳ وات باشد. با این آداپتور، ظرفیت گوشی ردمی نوت 11S درعرض کمتر از یک ساعت از صفر به ۱۰۰ می‌رسد. در همین خانواده شیائومی، یک مدل پرفروش دیگر لایق قرار گرفتن در فهرست بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون است؛ ردمی نوت 12.

ردمی نوت 12 تقریبا از یک ماه قبل وارد بازار شده و از این جهت یک گوشی تازه‌نفس است. همانطور که نسخه قبلی آن یعنی ردمی نوت 11 در ماه‌های گذشته پای ثابت فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی بوده، حالا خودش در همین مدت کوتاه توانسته به‌جمع مدل‌های محبوب زیر ۱۰ میلیون راه پیدا کند.
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

شیائومی نوت ۱۲ 4G را به جرات می توان گفت که یکی از زیباترین گوشی‌های شرکت شیائومی در بازار موبایل کشورمان می باشد. این گوشی جدید و میان رده که قیمت مناسبی دارد، در آیتم پردازنده نسبت به اغلب رقبای اقتصادی حرف اول را می‌زند. تراشه شش نانومتری اسنپدراگون ۶۸۵ یکی از اسرار محبوب شدن ردمی نوت 12 در بازار موبایل است و باعث می‌شود درمقایسه با گلکسی A24 سرشناس و نسخه قبلی خودش یعنی ردمی نوت 11 عملکرد بهتری داشته باشد. مزایای شیائومی نوت ۱۲ 4G علاوه بر صفحه نمایش باکیفیت صفحه‌نمایش AMOLED، ردمی نوت 12 به حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسل مجهز شده است. یعنی همان دوربین ردمی... ادامه
مزایا :
  • قیمت مناسب
  • طراحی زیبا
  • سیستم عامل جدید اندروید
  • تراشه با عملکرد خوب
  • رم هشت گیگ
  • رضایت خرید بالا
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
ردمی نوت 12 درقیاس با ردمی نوت 11 در بخش پردازنده تاحدودی پیشرفت داشته است. شیائومی در طراحی ردمی نوت 12 به جای تراشه اسنپدارگون ۶۸۰ از تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ استفاده کرده که همین تراشه باعث برتری جزیی آن نسبت به برادر قدیمی می‌شود وگرنه در سایر آیتم‌ها ردمی نوت 12 فذق زیادی با ردمی نوت 11 ندارد.

ردمی نوت 12 مثل ردمی نوت 11 با نمایشگر ۶.۶ اینچ از نوع AMOLED به بازار معرفی شده است. همان حسگر ۵۰ مگاپیکسل به‌عنوان دوربین اصلی ایفای نقش می‌کند و ظرفیت باتری آن مثل مدل قبلی پنج هزار میلی‌آمپر ساعت است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.