ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

قیمت آپارتمان در سعادت‌آباد (قیمت‌های رسمی و قیمت فروشنده ها)

قیمت آپارتمان در سعادت‌آباد (قیمت‌های رسمی و قیمت فروشنده ها)قیمت آپارتمان در سعادت‌آباد در بهار امسال به متری ۱۸۵ میلیون رسیده است که این عدد طبق عددورقم‌های دلخواه و پیشنهادی فروشنده‌ها تعیین شده است، اما آمار‌های رسمی ارزش خانه در این منطقه از بالاشهر تهران را تقریبا ۵۰ درصد پایین‌تر نشان می‌دهد.

خرید آپارتمان در سعادت‌آباد و بقیه محله‌های واقع در منطقه دو تهران طبق آخرین آمار‌های رسمی متری ۱۲۲ میلیون خرج برمی‌دارد. از این لحاظ با سومین نقطه گرانقیمت پایتخت طرف هستیم و وقتی به یک سال قبل برمی‌گردیم متوجه افزایش ۲۰ درصدی قیمت مسکن در سعادت‌آباد می‌شویم.

قیمت آپارتمان در سعادت‌آباد طبق آمار‌های رسمی

خرید آپارتمان در سعادت‌آباد و سایر محله‌های منطقه دو تهران به‌طور متوسط تقریبا متری ۱۲۲ میلیون تومان هزینه دارد. این عدد را بانک مرکزی بعد از پایش ۶۳۲ معامله‌ای که به‌شکل رسمی ظرف اسفند پارسال در محله‌های مختلف منطقه دو از جمله سعادت‌آباد به ثبت رسیدند، محاسبه کرده است.

خرید آپارتمان در سعادت آباد سروشکلی پیدا کرده که قیمت خانه یکخوابه و ۵۰ متری می‌تواند به‌شکل متوسط شش میلیارد و ۱۰۶ میلیون تومان باشد. یا مثلا کسی که بابت واحد دو خوابه و ۱۰۰ متری دنبال خرید آپارتمان در سعادت‌آباد است، باید ۱۲ میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان پول وسط بگذارد.

خرید آپارتمان در سعادت‌آباد و بقیه مناطق این بخش شهر، طبق محاسبات بانک مرکزی فقط نسبت به منطقه یک و سه خرج کمتری دارد و رسما با سومین محدوده گرانقیمت پایتخت سروکار داریم.

متوسط قیمت مسکن در منطقه یک تهران براساس آخرین آماروارقام رسمی اندکی از متری ۱۵۰ میلیون عبور کرده و این عدد در منطقه سه به حدود متری ۱۳۶ میلیون تومان می‌رسد. بد نیست بدانید همان عدد متری ۱۲۲ میلیونی که در منطقه دو حاکم است، باعث می‌شود خرید آپارتمان در سعادت‌آباد نسبت به یک سال قبل ۲۰ درصد هزینه بیشتری داشته باشد.

خرید آپارتمان در سعادت‌آباد با توجه به آگهی ها

خرید آپارتمان در سعادت‌آباد برمبنای آمار‌های غیررسمی تا متری ۱۸۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرج برمی‌دارد. این عدد را سایت‌ها تخصصی حوزه مسکن براساس جدید‌ترین ارقام پیشنهادی فروشنده‌ها محاسبه کرده‌اند که نسبت به معاملات رسمی و روی کاغذ، ۵۰ درصد بیشتر است.

قیمت مسکن اعلام‌شده از سوی این مدل سایت‌ها، یکجور عددورقم دلخواه و بدون قائده و قانون محسوب می‌شود و احتمالا موقع امضای نهایی، فروشنده ملک راهی جز پایین آمدن از محدوده مورد نظر ندارد. با این اوصاف اگر همین عدد را ملاک قرار بدهیم، آنوقت خرید آپارتمان در سعادت‌آباد بابت ملک ۵۰ متری، باید ۹ میلیارد و ۲۱۵ میلیون خرج بردارد و ارزش خانه ۱۰۰ متری و دوخوابه به حدود ۱۸ میلیارد و ۴۳۰ میلیون برسد.

قیمت جدید خانه در سعادت‌آباد در بهار 2024

قیمت آپارتمانی ۹۷ متری در سعادت‌آباد متری ۱۱۹ میلیون و تقریبا ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است. به‌این ترتیب خرید چنین آپارتمانی در سعادت‌آباد که ۲۴ سال از عمربنا آن می‌گذرد ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون آب می‌خورد.

رقم پیشنهادی فروشنده نزدیک به متوسط قیمت مسکن در منطقه دو است و احتمالا علاوه بر عمر بنا بالا، نبود آپشن‌هایی مثل آسانسور باعث شده فروشنده نسبت به عددورقم‌های رسمی فاصله زیادی پیدا نکند.

آپارتمان ۱۳۸ متری دیگری در سعادت‌آباد تقریبا با همین مشخصات ۲۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون آگهی شده است. یعنی ارزش چنین آپارتمانی متری ۱۷۵ میلیون تعیین شده. عددی که به‌جای آمار‌های رسمی، به عددورقم‌های دلخواه و موردانتظار فروشنده‌ها نزدیک است و احتمالا تا زمان کوتاه آمدن فروشنده، خبری از مشتری و معامله رسمی نباشد.

آپارتمان ۱۵۵ متری و نوساز دیگری در سعادت‌آباد متری ۱۷۴ میلیون آگهی شده و وقتی سراغ گران‌ترین گزینه‌ها را می‌گیریم، با اعدادی نزدیک متری ۲۵۰ میلیون روبرو می‌شویم.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.