ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مشهورترین الماس صورتی جهان رکورد فروش جهانی را شکست

مشهورترین الماس صورتی جهان رکورد فروش جهانی را شکستموسسه مزایده فروشی کریستینز اعلام کرد یک الماس صورتی که با نام «میراث صورتی» شناخته می‌شود و اندکی کمتر از 19 قیراط وزن دارد به قیمت سرسام‌آور 50 میلیون و 375 هزار فرانک سوئیس، معادل 50 میلیون دلار /3,350,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) به یک شرکت جواهرسازی آمریکایی به نام هاری وینستون فروخته شد.

شرکت هاری وینستون به شرکت ساعت‌سازی سوئیسی سواچ تعلق داد. نایله حایک دختر نیکولاس حایک، ریاست سواچ را بر عهده دارد. این شرکت بلافاصله پس از خرید این الماس صورتی، نام آن را به «میراث صورتی وینستون» تغییر داده و به مجموعه گرانقیمت جواهراتش اضافه کرد.

فرانسوا کوریل، رئیس بخش اشیاء قیمتی در مزایده کریستینز روز سه‌شنبه 13 نوامبر 2018 به خبرنگاران گفت این مزایده که هر 6 ماه یک بار در ژنو برگزار می‌شود، این بار توانست 110 میلیون دلار فروش داشته باشد. از میان اشیاء فروخته شده، 11 شئ بیش از یک میلیون دلار /67,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) قیمت داشتند.مشهورترین الماس صورتی جهان رکورد فروش جهانی را شکست
کوریل در ادامه گفت: «الماس میراث صورتی توانست قیمت بسیار بالایی را کسب کند. 50 میلیون دلار معادل 2.6 میلیون دلار برای هر قیراط است و این برای الماس صورتی یک رکورد جهانی است. این سنگ برای من به مانند لئوناردو داوینچی الماس‌هاست. گمان نمی‌کنم چیزی بهتر از آن وجود داشته باشد».
مشهورترین الماس صورتی جهان رکورد فروش جهانی را شکست
پیش از برگزاری مزایده، پیش‌بینی می‌شد این الماس که هویت فروشنده آن فاش نشد، بین 30 تا 50 میلیون دلار فروخته شود.

فرانسوا کوریل توضیح داد که 5 نفر از طریق تلفن برای خرید این الماس با یکدیگر رقابت کردند و الماس صورتی در پایان مزایده نصیب نماینده شرکت هاری وینستون شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.