ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مارک ویلموتس رسماً به فیفا شکایت کرد

مارک ویلموتس رسماً به فیفا شکایت کردمارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از فسخ قراردادش با ایران از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی به فیفا شکایت کرده و خواستار "گرفتن غرامت از ایران" شده و فدراسیون فوتبال ایران نیز "متقابلا این شکایت را از مارک ویلموتس انجام داده است".

این خبر را خبرگزاری مهر به نقل از جمشید جعفرپور، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس منتشر کرده است. آقای جعفرپور به این خبرگزاری گفته است با توجه به شکایت هر دو طرف از یکدیگر "باید دید فدراسیون جهانی چه حکمی را در این ارتباط صادر خواهد کرد".

تیم ملی فوتبال مردان ایران تحت هدایت آقای ویلموتس در دو بازی آخر خود در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل تیم‌های بحرین و عراق شکست خورده است.

آقای ویلموتس در ۲۹ مه ۲۰۱۹ رسماً به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران منصوب و جانشین کارلوس کی‌روش شد که نزدیک به ۷ سال مربی تیم ایران بود.

در دوران مربیگری آقای ویلموتس تیم ایران دو بازی دوستانه مقابل سوریه و کره‌جنوبی داشته که بازی اول را با نتیجه ۵ بر صفر و بازی دوم را با نتیجه تساوی یک-یک به پایان برده است.

در بازی های مقدماتی جام جهانی نیز تیم ایران تحت هدایت وی دو پیروزی مقابل هنگ‌کنگ و کامبوج داشته است.

مارک ویلموتس، مربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با عراق به خاطر "عدم تعهد فدراسیون فوتبال در پرداخت قراردادش" اقدام به لغو یک طرفه و فسخ قرارداد کرده بود "اما بعد از جلسه مسئولان فدراسیون در ترکیه با وی، پول این مربی بلژیکی پرداخت شد" و وی چند روز قبل از دیدار با عراق به اردوی تیم ملی ایران بازگشت.

با این حال وی پس از بازی و شکست مقابل عراق مجددا به ایران بازنگشت و قراردادش را فسخ شده دانست.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران ۱۵ آذر تایید که آقای ویلموتس قراردادش را پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق "فسخ کرده بود".

وی در برنامه تلویزیونی "ورزش و مردم" گفته بود: "در یکی از تبصره‌های قرارداد آمده بود اگر هر کدام از طرفین قرارداد را یک طرفه فسخ کرد، ۳ ماه به طرف دیگر غرامت دهد" و "وقتی در ۲۲ ماه می با او قرارداد امضا کردیم، در یکی از بندهای قرارداد آوردیم که ما تحت تاثیر تحریم‌های ظالمانه آمریکا هستیم و ممکن است در نحوه پرداخت حقوق تاثیر بگذارد که همین باعث شد تا ویلموتس برای امضای قرارداد ۲ روز از ما وقت بگیرد."

مهدی تاج در ادامه گفته بود: "تنها ۷ روز دیرتر پول ویلموتس را پرداخت کردیم."

فدراسیون فوتبال ایران در هفته های گذشته تایید کرد که "پروسه فسخ قرارداد با ویلموتس ادامه دارد و طرفین به دنبال یک راهکار برای رسیدن به توافق هستند" اما با صحبت‌های امروز رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ایران به نظر می‌رسد فدراسیون و آقای ویلموتس به توافقی دست نیافته‌اند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.