ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سرنوشت سرمربی تیم ملی / هروه رنار جایگزین کارلوس کی‌روش می‌شود؟

سرنوشت سرمربی تیم ملی / هروه رنار جایگزین کارلوس کی‌روش می‌شود؟برخی رسانه‌های ورزشی در ایران، هروه رنار را جایگزین کارلوس کی‌روش می‌دانند. نشریاتی که اغلب، عضوی هم در کمیته رسانه‌ای فدراسیون فوتبال دارند و ارتباط نزدیک با منابع موثق.

سایت ورزش سه به نقل از "نزدیکان مهدی تاج" از پیشرفت مذاکرات با این سرمربی فرانسوی خبر داده. موضوعی که رییس فدراسیون از تکذیبش خودداری کرده.

رنار در جام ملت‌های آسیا برای تماشای بازی ایران و ژاپن در ورزشگاه بود و مطالبی را در حین بازی می‌نوشت. اما این اتفاق، مختص ایران نبود و برای یکی دو تیم دیگر نیز تکرار شد.سرنوشت سرمربی تیم ملی / هروه رنار جایگزین کارلوس کی‌روش می‌شود؟
او ۵۰ ساله است، با سابقه سرمربیگری در تیم‌های ملی مراکش، زامبیا، ساحل عاج، آنگولا. آیا قصد دارد به دوران فعالیت موفقش در آفریقا خاتمه دهد؟

رنار تنها مربی است که با دو کشور متفاوت، جام‌ قهرمانی آفریقا را تصاحب کرده. یک بار با زامبیا و سپس ساحل عاج. اگر با مراکش بتواند برای سومین بار به قهرمانی برسد رکوردی افسانه‌ای به جا خواهد گذاشت.

در سابقه‌ آقای رنار هدایت باشگاه‌هایی چون سوشو و لیل نیز درج شده.

هواداران فوتبال ایران به خاطر هم‌گروهی در جام جهانی، رنار را به خوبی می‌شناسند. نبردی که با گل به خودی مراکش در واپسین ثانیه‌ها، به سود ایران رقم خورد.

در نیمه دوم کی‌روش و پاتریس بومل دستیار رنار درگیر شدند. اعتراض دستیار رنار به داور برای دادن اخطار به بازیکن ایران، واکنش کی‌روش را در پی داشت اما چنانچه از عکس‌های منتشر شده پس از بازی پیداست، موضع رنار آرام کردن طرفین درگیری بود.

بعضی رسانه‌ها او را سرمربی بعدی تیم ملی نامیده‌اند اما فاکس اسپورت آسیا از رنار به عنوان گزینه هدایت تیم ملی امارات یاد کرده.

سایت فرانسوی ۳۶۰ اسپورت به نقل از هروه رنار می‌نویسد: "شخصی که نزدیک به رسانه‌هاست تلاش می‌کند با اطلاعات غلط باعث بی‌ثباتی من در تیم ملی شود و این از ابتدای حضورم در مراکش سابقه دارد. ما دو بازی تدارکاتی با مالاوی و آرژانتین داریم و من بر روند آماده‌سازی تیمم برای جام ملت‌های آفریقا متمرکز خواهم ماند."

با وجود عدم تایید موضوع توسط رنار، به هر حال احتمال آمدنش به ایران بیش از زیدان، مورینیو و کلینزمن (گزینه‌های اعلام شده از جانب وزارت ورزش) است.

مهدی تاج در جریان فینال لیگ فوتسال گفت: "از اول بنا نبوده سرمربی را با عجله انتخاب کنیم. وزارت و خانواده فوتبال ما را به تعجیل توصیه نمی‌کنند. نمی‌گویند هول هولکی مربی بیاورید و چهار ساله ببندید تا مشکلاتی را که در قرارداد قبلی داشتیم تکرار کنیم. سرمربی را باید با صبر انتخاب کنیم. البته خواب‌مان خواب سنگینی نیست."

تاج از نوع قرارداد با کی‌روش انتقاد کرده. موضوعی که هنگام فعالیت کی‌روش آن را نمی‌پذیرفت و حالا با رفتنش به کلمبیا، با صراحت بیان می‌کند.

او در حاشیه مجمع هیات فوتبال استان خوزستان، حرف‌های تازه‌ای زد: "اولین فیفا دی را به باشگاه‌ها دادیم تا فشردگی لیگ را کم کنیم. برای دومین فیفا دی حتماً سرمربی را انتخاب می‌کنیم."

اگر براستی رنار گزینه ایران باشد، برخلاف ادعای تاج نمی‌تواند در "فیفا دی" بعدی سرمربی ایران باشد چون تا پایان تیرماه درگیر جام ملت‌های آفریقاست، یعنی یک ماه پس از پایان روزهای فیفا برای دیدارهای دوستانه.

مشکلات مالی و آنچه وزارت ورزش "جنگ اقتصادی" نامیده هم باعث می‌شود ابهامات پیرامون آینده تیم ملی افزایش یابد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.