ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خداحافظی کارلوس کی روش از تیم ملی + جنجال در کنفرانس مطبوعاتی و انتقاد شدید خیابانی

خداحافظی کارلوس کی روش از تیم ملی + جنجال در کنفرانس مطبوعاتی و انتقاد شدید خیابانی سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از ناکامی تیم ملی در بازی نیمه نهایی جام ملت های آسیا از ایران در نشست خبری اعلام کرد این پایان کار او و تیم ملی ایران است.

پس از شکست ایران مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا و با توجه به اینکه قرارداد کی روش هم با فدراسیون ایران به پایان رسیده است این سرمربی پرتغالی بعد از بازی از تیم ملی ایران خداحافظی کرد. او گفت: این پایان کار من در ایران است.
لازم به ذکر است، که برنامه فوتبال آسیایی با اجرای جواد خیابانی در شبکه ورزش، لحظاتی پس از پایان بازی و حذف ایران از جام ملت ها به صورت هدفمند شروع به انتقاد شدید از کی روش کرده است.
جنجال در کنفرانس مطبوعاتی/ در مصاحبه مطبوعاتی پس از بازی، یک خبرنگار از کی روش خواست از ملت ایران عذز خواهی کند و کی روش در پاسخ به این خبرنگار گفت: تو باید عذرخواهی کنی نه من! کی‌روش همچنین خطاب به این خبرنگار ایرانی گفت: در این هشت سال کجا بودی؟
واکنش سردار آزمون به شایعه استعفای کی روش

مهاجم تیم ملی در مورد خداحافظی کی روش و اینکه صحبتی در رختکن بوده می گوید: من نمی دانم ما یکی از بهترین مربی ها را داشتیم اگر پایان راهش هم است به او تبریک می گویم، مربی بزرگی بود. همه نباید محبوب باشند، به هر حال وقتی محبوب هستی یک عده هم هستند که از تو بدشان بیاید ولی من شخصا خودم در این مدت خیلی چیزها از آقای کی روش یاد گرفتم و ایشان چیزهای زیادی به فوتبال ایران یاد دادند.

انصاری فرد هم در مورد بازی آخر کی روش در فوتبال ایران گفت: من نمی دانم چه اتفاقی می افتد ولی واقعا آقای کی روش خدمت بزرگی به فوتبال ایران کرد که بعدا همه آن را می فهمند. ایشان خالصانه زحمت کشیدند و با کمی ها ساختند و دوست داشتند بهترین اتفاق برای تیم ملی بیفتد.
Carlos Queiroz Football manager Photo Gallery
آلبوم عکس کارلوس کی روش / بازی ایران و ژاپن، لحظاتی قبل از حذف از جام ملت های آسیا 2019
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
Carlos Queiroz Football manager Photo Gallery
LISBON, PORTUGAL - DECEMBER 6: Cristiano Ronaldo (R) and Carlos Queiroz of Manchester United laugh as they enter the press conference at which Queiroz acted as interpreter ahead of the UEFA Champions League match between Benfica and Manchester United on December 6, 2005 in Lisbon, Portugal. (Photo by John Peters/Manchester United via Getty Images)
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
Carlos Queiroz Football manager Photo Gallery
آلبوم عکس (تصاویر) کارلوس کی‌روش /CARLOS QUEIROZ, COACH, SPORTING LISBON (Photo by Tony Marshall/EMPICS via Getty Images)
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
Carlos Queiroz Football manager Photo Gallery
آلبوم عکس (تصاویر) کارلوس کی‌روش / WIGAN, ENGLAND - MAY 11: Sir Alex Ferguson and Carlos Queiroz of Manchester United celebrate with the Premier League trophy on the pitch after the Barclays FA Premier League
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
آلبوم عکس
IRAN V JAPAN AFC ASIAN CUP SEMI FINAL 2019 PHOTO GALLERY :
 آلبوم عکس بازی ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 #71
آلبوم عکس بازی ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 #69
آلبوم عکس بازی ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 #68
آلبوم عکس بازی ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 #64
آلبوم عکس بازی ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 #62
آلبوم عکس بازی ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 #60
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.