ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پیرمرد 85 ساله به خاطر فیس بوک، همسرش را به قتل رساند! + عکس

پیرمرد 85 ساله به خاطر فیس بوک، همسرش را به قتل رساند! + عکسحضور مستمر یک پیرمرد 85 ساله اهل ترکیه در شبکه‌های اجتماعی حسادت و حساسیت همسرش را برانگیخت و سبب شد پیرمرد، زن 76 ساله‌ای را که بیش از نیم قرن همسرش بود، بکشد.

رسانه‌های ترکیه روز چهارشنبه 19 سپتامبر 2018 گزارش کردند پیرمردی به نام بلال پس از دعوا و درگیری شدید، همسرش را که از او با نام اسماء یاد شده، کشت. پیرزن به حضور مکرر همسرش در شبکه‌های اجتماعی بدبین شده و گمان کرده بود، او با زن دیگری در ارتباط است. این زن و شوهر بیش از 50 سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده بودند.پیرمرد 85 ساله به خاطر فیس بوک، همسرش را به قتل رساند! + عکس
بلال پس از کشتن همسرش تصمیم گرفت به زندگی خود نیز پایان دهد ولی به بیمارستان رسانده شد و توسط تیم پزشکی اورژانس نجات یافت. او گفت که او و همسرش بارها درباره حضور او در شبکه‌های اجتماعی دچار مشکل شده بودند و همسرش فکر می‌کرد پای زن دیگری در میان است.

در بازجویی‌ها بلال به پلیس استانبول گفت که در نتیجه دعوای او و اسماء، همسرش از او خواست منزل را ترک کند اما او به آشپزخانه رفت و چاقویی برداشته و آن را در قلب همسرش فرو کرد.

این زوج اهل ترکیه سال‌هاست که در آلمان زندگی می‌کنند و برای گذراندن تعطیلات به استانبول سفر کردند؛ سفری که به پایان زندگی اسماء و پایان زندگی مشترک آنها منتهی شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.