ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رفتار زشت کارمندان یک هتل معروف با مرد سیاهپوست جنجالی شد

رفتار زشت کارمندان یک هتل معروف با مرد سیاهپوست جنجالی شددو نفر از کارکنان هتلی در شهر پورتلند آمریکا که یک مرد سیاه‌پوست را از هتل بیرون کردند، از کارشان اخراج شدند. مرد سیاه‌پوست در لابی هتل مشغول صحبت کردن با تلفن بود.

جرماین میسی، ۳۴ سال سن دارد و می‌گوید هنگام برخورد ماموران هتل مشغول صحبت با مادرش پای تلفن بوده است. مامور امنیت هتل او را به جرم «پلکیدن» در محوطه هتل، به دست پلیس سپرد تا از هتل بیرون برده شود.

آقای میسی، بخش عمده‌ای از برخورد خود با کارمندان هتل و همین‌طور پلیس را به صورت فیلم منتشر کرده است. او بخشی از فیلم می‌گوید که از مهمانان هتل است و مامور انتظامات هتل در جواب می‌گوید: «دیگر نیستی.»

مامور انتظامات که «ارل میرز» نام دارد به آقای میسی می‌گوید که اگر او نتواند شماره اتاقش را به آنها بگوید مجبور است که از هتل بیرون برود. او ادامه می‌دهد که در آن صورت آقای میسی تهدیدی برای امنیت هتل به حساب می‌آید.

یکی از مدیران هتل هم در این فیلم دیده می‌شود که گرچه سعی می‌کند ظاهری آرام از خود نشان دهد اما از تصمیم مامور انتظامات حمایت می‌کند و بنا به گفته وکیل آقای میسی او هم با پلیس تماس می‌گیرد.رفتار زشت کارمندان یک هتل معروف با مرد سیاهپوست جنجالی شد
گزارش شده که مامور انتظامات و مدیر هتل هر دو اخراج شده‌اند.

ماموران پلیس به او می‌گویند که او مجبور است از هتل بیرون برود. او را تا اتاقش همراهی می‌کنند تا وسایلش را جمع کند. در این میان چند باری هم به او می‌گویند که می‌تواند به این تصمیم هتل اعتراض کند.

این اتفاق هشت روز پیش در بیست و دوم دسامبر روی داد.آقای میسی فیلم‌های مربوط به این واقعه را در توییتر منتشر کرد.
رفتار زشت کارمندان یک هتل معروف با مرد سیاهپوست جنجالی شد
«دابل تری» نام یک شرکت بزرگ هتل است که در آمریکا فعالیت می‌کند و صاحب آن مجموعه بزرگتری از هتل‌ها به نام «هیلتون» است. شعبه هتل دابل‌تری در شهر پورتلند محل این حادثه بوده است.

در روز بیست و نهم دسامبر، مجموعه هتل‌های دابل تری در توییتر نوشت که این مجموعه هیچ تحمل «نژادپرستی» را ندارد و از آقای میسی «عمیقا» عذرخواهی کرد.

تاخیر یک هفته‌ای این مجموعه از هتل‌ها در پاسخ به این برخورد، بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی آمریکا برانگیخته که این عذرخواهی نه از سر ندامت که برای جلوگیری از بیشتر شدن بدنامی است.

وکلای آقای میسی از هتل خواسته‌اند تا توضیح دهد چطور رفتار آقای میسی «تهدیدی علیه امنیت» هتل بوده است. آنها همچنین گفته‌اند که مشغول بررسی گزارش‌های مشابه درباره مجموعه هتل‌های هیلتون هستند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.