ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تبلت ارزان قیمت سامسونگ بزودی وارد بازار می شود

تبلت ارزان قیمت سامسونگ بزودی وارد بازار می شودسامسونگ قصد دارد، یک نسخه ارزان قیمت تر از تبلت محبوب و پرفروش اش یعنی گلکسی تب اس ۷ را به بازار عرضه کند.

گفته می شود نام این محصول Galaxy Tab S7 Lite خواهد بود و از یک صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچ همراه با فناوری ارتباطی 5G بهره خواهد برد.

این دستگاه همچنین از ویژگی جدید Galaxy Continuity بهره می‌برد که از طریق آن می‌توان تعامل بسیار بهتری با سایر گلکسی های اطراف بر قرار کرد. البته بعید به نظر می رسد تب S7 Lite به اندازه Tab S7 قدرتمند باشد.

نسخه لایت معمولا برای کاهش قیمت از مشخصات ارزانتر و کیفیت ساخت پایین تری بهره مند هستند. اما نکته مثبتی که در این تبلت وجود دارد صفحه نمایش بزرگ ۱۲.۴ اینچی آن است تا با نمایشگر Galaxy Tab S7 Plus مطابقت داشته باشد. همچنین این محصول دارای یک باتری ۱۰۰۹۰ میلی آمپری بوده و در نسخه ۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

قیمت و عرضه

درباره قیمت این تبلت هم باید بگوییم که گلکسی تب اس ۷ با قیمت ۶۴۹ دلار /43,483,000 تومان (قیمت تبدیل شده) روانه بازار شد. حال مشخص نیست که Galaxy Tab S7 Lite در زمان عرضه با چه برچسب قیمتی عرضه شود، اما امیدواریم که قیمت آن در محدوده ۴۹۹ دلار /33,433,000 تومان (قیمت تبدیل شده) (یا حتی ارزان تر) باشد.

طبق تصویری که رسانه ها مانند xda-developers.com منتشر کرده است، این تبلت جدید در ماه ژوئن سال جاری در کنار Galaxy Tab A7 Lite که گفته می شود از صفحه نمایش ۸.۷ اینچی و طراحی فلزی باریک برخوردار است، معرفی خواهد شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.