ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تبلت ارزان قیمت آنر X7 چه قابلیت هایی دارد؟ + قیمت

تبلت ارزان قیمت آنر X7 چه قابلیت هایی دارد؟ + قیمتشرکت چینی آنر (Honor) یک تبلت اقتصادی جدید به نام Honor Pad X7 به بازار عرضه کرد. این تبلت اقتصادی برای آموزش آنلاین مناسب است. این تبلت یک محصول مقرون به صرفه است و در ادامه نگاهی به مشخصات آن خواهیم انداخت.

این تبلت از سی پی یو هیلیو P22T استفاده می کند و با اندروید 10 به همراه رابط کاربری Magic UI 4.0 عرضه خواهد شد. این تبلت دارای ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است و از کارت‌های حافظه microSD نیز جهت افزایش حافظه‌اش پشتیبانی می‌کند.

تبلت X7 با یک نمایشگر ال‌سی‌دی ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ × ۸۰۰ پیکسل عرضه شده و دارای پشتیبانی از حالت E-Book جهت اعمال فشار کمتر روی چشم‌ها در هنگام مطالعه طولانی مدت است. این تبلت به دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی به همراه فوکوس اتوماتیک و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

جنس پشتی تبلت X7 از فلز ساخته شده و روکش آن موجب این خواهد شد تا به سادگی از دست لیز نخورد. ضخامت این تبلت نیز ۸.۵ میلی‌متر و وزن آن ۳۲۵ گرم است. این تبلت با باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد که توسط یک پورت microUSB و با سرعت ۱۰ وات شارژ می‌شود. جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز در این محصول وجود دارد.

آنر این تبلت را با قرار دادن ویژگی‌های آموزشی و قابلیت‌های مخصوص کودکان، گزینه بسیار مناسبی برای والدینی کرده که قصد تهیه یک تبلت برای فرزندشان را دارند.

آنر تبلت X7 در سه نسخه متفاوت در کشور چین عرضه خواهد شد. مدل وای فای این محصول با قیمت ۸۹۹ یوآن /9,380,000 تومان (قیمت تبدیل شده) به بازار آمده؛ مدل 4G ان با قیمت ۱۱۹۹ یوآن /13,333,000 تومان (قیمت تبدیل شده) عرضه شده و در نهایت نسخه مخصوص کودکان که با قاب سیلیکونی عرضه خواهد شد قیمت ۹۹۹ یوآنی /10,385,000 تومان (قیمت تبدیل شده) دارد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.