ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لپ تاپ قدرتمند ایسوس با نمایشگر فورکی (4K) به بازار می آید!

لپ تاپ قدرتمند ایسوس با نمایشگر فورکی (4K) به بازار می آید!شرکت تایوانی ایسوس قرار است مدل جدیدی از لپ تاپ های سری زِن‌بوک خود را با نام Zenbook 15 UM535QE را با صفحه نمایش بسیار باکیفت فورکی (4K OLED) روانه بازار کند. این صفحه نمایش حداکثر روشنایی 440 نیت را ارائه می‌دهد و گفته می شود که از Display HDR 400 پشتیبانی خواهد کرد.

این لپ تاپ از سی پی یو AMD Ryzen 9 5900HX با کارت گرافیک مجزا Nvidia GeForce RTX 3050 Ti بهره می برد. با توجه به بدنه طراحی شده با CNC، نمایشگر با کیفیت، به نظر می‌رسد ایسوس در تلاش است تا با مک بوک اپل، XPS دِل و Mi Notebook Pro شیائومی رقابت کند.

ASUS ZenBook 15 OLED از صفحه نمایش استاندارد و متداول 15.6 اینچی Nano Edge OLED با پوشش 100 درصدی طیف DCI P3 و کالیبره Pantone استفاده می‌کند. این پنل براق بوده و از ورودی لمسی نیز پشتیبانی خواهد کرد. وضوح تصویر 4K یا 3840 × 2160 به احتمال زیاد یعنی نرخ نوسازی تنها 60 هرتز خواهد بود هر چند به آن اشاره‌ای نشده است.

حافظه رم این کامپیوتر قدرتمند 16 گیگابایت LPDDR4X می باشد، همچنین در ZenBook 15 OLED از منبع تغذیه 150 واتی استفاده شده و باتری آن 96 وات بر ساعت است. این مدل از هر دو پورت USB Type A و USB Type C به همراه خروجی HDMI بهره می‌برد. وزن این نوت بوک نیز نسبتاً بالاست و به 2 کیلوگرم می رسد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.