ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اولین هدست اپل برای زندگی در دنیای سه‌ بعدی چه ویژگی هایی دارد؟

اولین هدست اپل برای زندگی در دنیای سه‌ بعدی چه ویژگی هایی دارد؟به گزارش بلومبرگ اولین هدست جنجالی واقعیت افزوده اپل در سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد. این شرکت قصد دارد این عینک‌ها را به مرور زمان جایگزین تلفن همراه کند. این اتفاق امروز دور از ذهن به نظر می‌رسد، اما با توسعه دنیاهای مجازی مانند متاورس عینک‌های واقعیت افزوده نقش کلیدی پیدا خواهند کرد.

این عینک قرار است به پردازنده‌ای به قدرت مک‌بوک پرو مجهز باشد. با این پردازنده قوی، این عینک می‌تواند به بررسی و تحلیل داده‌های سنسورهای گوناگون بپردازد و آن داده‌ها را در اپلیکیشن‌های گوناگون استفاده‌ کند.

قدرت صفحه نمایش این عینک واقعیت افزوده چهار کی است.

در مقابل اپل، شرکت متا که شرکت مادر فیسبوک است، در حال تلاش برای توسعه عینک‌های واقعیت افزوده است. با این عینک‌های جدید، دنیای متاورس شکل خواهد گرفت.

متاورس شما را شبیه‌سازی می‌کند و به دنیای دیگری می‌برد. مثلاً در یک دورهمی مجازی همه دوستان می‌توانند با یک نمای سه‌بعدی عالی حاضر شوند. در این دورهمی شما می‌توانید خودتان باشید یا تبدیل به اشکال با آواتارهای فانتزی شوید.

این قابلیت‌ها با یادگیری ماشین و واقعیت افزوده با دوربین‌های مخصوص دست‌یافتنی خواهد شد. در طرحی بلندپروازنه، حتی حس لامسه ما هم در این فضا درگیر خواهد شد.

البته آنچه در مرحله اول مدنظر است، زندگی سه‌بعدی به‌وسیله عینک واقعیت افزوده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.