ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

با سریع ترین ابررایانه جهان در سال 2022 آشنا شوید!

با سریع ترین ابررایانه جهان در سال 2022 آشنا شوید!متا ابررایانه ای با هوش مصنوعی ساخته است که می گوید تا پایان سال 2022 سریع ترین رایانه جهان خواهد بود. این ابررایانه هر ثانیه میلیون‌ها عملیات را انجام می‌دهد و برای توسعه متاوِرس، جهان جدید مجازی متا، لازم به نظر می‌رسد.

تریلیون‌ها حالت توسط این ابررایانه انجام می‌شود و این توانایی بالا قدرت یادگیری ماشین را به‌شدت افزایش می‌دهد.

این ابررایانه از نظر گرافیکی به شش هزار و هشتاد پردازنده‌ گرافیکی مجهز است و از ۱۷۵ پتابایت (معادل یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون گیگابایت) برای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند.

این رایانه قدرتمند کمک می‌کند تا هوش مصنوعی متا بتواند به صدها زبان کار کند. در مقابل، گوگل در حال توسعه ابررایانه‌های کوانتومی برای توسعه هوش مصنوعی خود است.

شرکت IBM یکی از پیشگامان در زمینه پردازش اطلاعات به‌وسیله پردازنده‌های کوانتومی است. رایانه‌های کوانتومی به بیت‌ها این قابلیت را می‌دهند که هم‌زمان هم صفر باشند هم یک، در حالی که در روش سنتی هر بیت یا صفر است یا یک و با استفاده از سیستم دو-دویی زبان رایانه‌ها شکل می‌گیرد.

روش چندحالته در کیو-بیت‌ها سبب ایجاد چندحالتی در انتقال اطلاعات و هم‌پوشانی می‌شود و این کار به رایانه‌های کوانتومی این توان را می‌دهد تا تعداد بیشتری عملیات را در زمان یکسان انجام دهند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.