ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مزایای استفاده از حافظه اس اس دی (SSD) برای لپ تاپ چیست؟

مزایای استفاده از حافظه اس اس دی (SSD) برای لپ تاپ چیست؟در صورتی که حافظه اس اس دی جدیدی خریداری کرده اید و قصد تعویض با هارد داخلی لپ تاپ خود دارید، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را مشاهده نمایید.
از مهم ترین مزایای تعویض هارد داخلی لپ تاپ با حافظه اس اس دی می توان به افزایش سرعت لپ تاپ اشاره کرد. با این کار سرعت بارگذاری سیستم عامل و نرم افزارها در لپ تاپ شما چند برابر خواهد شد و تاثیر بسزایی در عملکرد لپ تاپ شما خواهد داشت. یکی از بهترین گزینه ها برای ارتقاء لپ تاپ تعویض هارد داخلی آن با حافظه اس اس دی است. دیگر مزیت جایگزینی حافظه اس اس دی را می توان مصرف پایین آن نسبت به هارد داخلی شمرد.

مصرف برق کمتر حافظه اس اس دی بدلیل نبود قطعات مکانیکی در آن می باشد. در صورت تعویض حافظه اس اس دی بجای هارد دیسک لپ تاپ، پس از مدتی کار کردن، متوجه بیشتر شدن زمان شارژ باتری لپ تاپ خود خواهید شد.

SSD چه تفاوت هایی با HDD دارد؟ آیا تمامی لپ تاپ ها قابل ارتقاء هستند؟

یکی دیگر از مزیت های حافظه اس اس دی، مقاومت در برابر تکان های شدید می باشد.

لپ تاپ وسیله ای است که ممکن است بصورت دائم در جابجایی باشد.این عامل بمرور زمان احتمال بوجود آمدن بدسکتور در هارد دیسک را افزایش می دهد. با تعویض هارد دیسک لپ تاپ با حافظه اس اس دی، احتمال آسیب دیدن اطلاعات شما کاهش می یابد.

منبع : پورومیکس
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.