ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تبلت آیپد پرو ۲۰۲۱ اپل رونمایی شد + قیمت و معرفی قابلیت ها

تبلت  آیپد پرو ۲۰۲۱ اپل رونمایی شد + قیمت و معرفی قابلیت هاشرکت اپل از آیپد پرو ۲۰۲۱ به عنوان تبلت پرچمدار خود رونمایی کرد.

این تبلت که در در رویداد Spring Loaded به نمایش در آمد از تراشه‌ی M1 استفاده می کند. پردازنده‌ی M1 آیپد پرو 2021 واحد CPU هشت هسته‌ای و واحد GPU هشت هسته‌ای دارد.
Apple iPad Pro 2021
تصاویر تبلت اپل ایپد پرو 2021
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
نسل جدید آیپد پرو علاوه ‌بر سی پی یوی جدید، دارای پورت ۴ USB-C با پشتیبانی از تاندربولت، فناوری ارتباطی ۵G و سیستم دوربین بهبود یافته است. این تبلت همچنین از سیم کارت eSIM پشتیبانی می‌کند و در زمان استفاده از اینترنت ۵G کاربران می‌تواند سرعتی تا ۴ گیگابیت در ثانیه را تجربه کنند.

اپل در رابطه با ماژول دوربین آیپد پرو جدید می‌گوید که سیستم ISP و سنسور LiDAR استفاده شده در ماژول دوربین می‌توانند که جزئیات بسیار زیادی در هنگام کار با دوربین در محیط‌های با نور کم ثبت کنند. همان‌گونه که می‌دانید اپل از سیستم دوربین TrueDepth در قسمت جلویی آیپد پرو استفاده می‌کند تا کاربران بتوانند با استفاده از سیستم تشخیص چهره‌ی Face ID قفل تبلت خود را باز کنند.

مدل ۱۲٫۹ اینچ آیپد پرو 2021 اپل مجهز به صفحه‌نمایشی بر پایه‌ی فناوری مینی LED است که با نام Liquid Retina XDR شناخته می‌شود. اپل می‌گوید صفحه‌نمایش Liquid Retina XDR در مدل ۱۲٫۹ اینچ آیپد پرو 2021 «روشنایی در سطح XDR» ارائه می‌دهد. این صفحه‌نمایش که میزبان ۱۰۰۰۰ چراغ LED کوچک است، حدودا ۲۵۰۰ ناحیه‌ی نوردهی محلی دارد و نسبت کنتراست ۱۰۰۰۰۰۰:۱ ارائه می‌دهد.

این تبلت با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و دو ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل سفارش است. همچنین حافظه‌ی ذخیره‌سازی آیپد پرو 2021 اپل دو برابر سریع‌تر از نسل قبل شده است.

قیمت پایه آیپد پرو ۱۱ اینچی مدل 2021 از ۷۹۹ دلار /53,533,000 تومان (قیمت تبدیل شده) و قیمت پایه‌ی مدل ۱۲٫۹ اینچ ۱۰۹۹ دلار /73,633,000 تومان (قیمت تبدیل شده) است. این دو تبلت در نیمه‌ی دوم ماه می (اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد ۱۴۰۰) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. مدل‌های جدید آیپد پرو در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری و در کانفیگ‌های ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی، یک ترابایتی و دو ترابایتی در دسترس قرار می‌گیرند.
منبع : apple.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.