ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت سکه چقدر افزایش یافت؟ (قیمت جدید دلار آمریکا چقدر است؟)

قیمت سکه چقدر افزایش یافت؟ (قیمت جدید دلار آمریکا چقدر است؟)ارزان‌ترین سکه بازار ایران که همان سکه گرمی است، طی یک روز، ۱۴ درصد رشد داشته. صراف‌ها صبح دیروز ۱۵ آبان هر قطعه سکه گرمی را به‌شکل تکفروشی شش میلیون و ۳۳۰ هزار تومان می‌فروختند، اما همزمان با ساعت‌های پایانی معاملات دیروز این عدد به حدود هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده و تا ظهر امروز هم با وجود عقب‌نشینی سکه طلا گرمی به روند صعودی ادامه داد و از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رد شد. قیمت سکه گرمی حالا کمتر از ۵۰۰ هزار تومان با قله تاریخی فاصله دارد و بررسی‌ها نشان می‌دهد به‌جز سال ۹۹ در آبان سال‌های قبلی همیشه بازدهی مثبت داشته است. با همه این حرف‌ها چیزی که می‌تواند قبل از خرید سکه گرمی نگران‌کننده باشد، حباب تقریبا چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی است که معادل ۶۰ درصد قیمت سکه گرمی محاسبه می‌شود.

افزایش قیمت سکه گرمی - سکه گرمی در یک روز چقدر گران شد

قیمت سکه گرمی در یک روز ۸۶۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد. سکه گرمی صبح دوشنبه ۱۵ آبان کارش را از جایگاه شش میلیون و ۳۳۰ هزار تومان آغاز کرد، اما عصر دیروز همزمان با آخرین خریدوفروش‌های بازار قیمت سکه گرمی با عبور از مرز هفت میلیون به جایگاه هفت میلیون و ۱۹۰ هزار تومان رسید.

قیمت سکه گرمی طبق بررسی‌های میدانی، دیروز به‌شکل لحظه‌ای تا هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هم پیشروی داشته و کمترین قیمت سکه گرمی درحین معاملات روز دوشنبه همان نرخ شش میلیون و ۳۳۰ هزارتومانی ابتدایی بوده است.

سکه گرمی امروز هم به روند صعودی خودش ادامه داد. طوری که باوجود عقب‌نشینی جزیی نرخ طلا و کاهش تقریبا ۱۵۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی، سکه گرمی تا ظهر به جایگاه هفت میلیون و ۳۱۰ هزار تومان صعود کرد، تقریبا یک میلیون بیشتر از دیروز.

افزایش قیمت سکه گرمی در روز‌های گذشته از این جهت قابل توجه است که بدانیم سه‌شنبه هفته قبل یعنی روز نهم آبان سکه گرمی را به‌شکل تکفروشی پنج میلیون و ۷۷۰ هزار تومان می‌فروختند و حالا این عدد ظرف هفت روز حدود ۲۵ درصد ارتقا پیدا کرده است.

قیمت سکه گرمی در سال‌های گذشته چقدر بود؟

سکه گرمی به جز آبان سال ۹۹ در ماه‌های آبان سال‌های گذشته همیشه بازدهی مثبت داشته است.

قیمت سکه گرمی آبان پارسال ۱۱ درصد رشد داشت و از سه میلیون و ۵۸ هزار تومان به سه میلیون و ۴۱۰ هزار تومان تبدیل شد. یک سال قبل یعنی در آبان ۱۴۰۰ رشد قیمت سکه گرمی البته کمتر از این حرف‌ها بوده و حدود سه درصد برآورد می‌شود. چون در آن بازه قیمت سکه گرمی از دو میلیون و ۲۶۲ هزار تومان به دو میلیون و ۳۱۴ هزار تومان می‌رسد.

سکه گرمی آبان ۹۹ را با بازدهی منفی هفت درصد پشت‌سر گذاشت و ارزش آن از دو میلیون و ۷۰۶ هزار تومان به دو میلیون و ۵۱۱ هزار تومان تقلیل پیدا کرد. یک سال قبل از آن، اما سکه گرمی در هشتمین ماه سال پنج درصد گران شد و نرخ فروش آن از ۸۱۱ به ۸۵۱ هزار تومان رسید. سکه گرمی حالا تا اینجای کار در آبان امسال بازدهی مثبت ۲۵ درصد را تجربه می‌کند.

حباب قیمت سکه گرمی چقدر است؟

حباب قیمت سکه گرمی از چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عبور کرده است. قیمت سکه گرمی درحالی امروز از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رد شده که طبق بررسی‌ها دقیقا چهار میلیون و ۴۰۳ هزار تومان از این عدد را حباب قیمت سکه گرمی تشکیل می‌دهد. حباب قیمت سکه گرمی از این جهت ترسناک است که متوجه شویم، سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم الان فقط یک میلیون و ۶۴۳ هزار تومان حباب دارد و حباب قیمت نیم‌سکه بهار آزادی به سه میلیون و ۵۰۰ هم نمی‌رسد.

فاصله پنج درصدی سکه گرمی با قله تاریخی

قیمت سکه گرمی نسبت به بالاترین سطح تاریخی کمتر از ۵۰۰ هزار تومان فاصله دارد. سکه گرمی همزمان با اوضاع عجیبی که روز ۱۱ اردیبهشت در بازار طلا رقم خورد و انواع سکه‌های طلا تا قله تاریخی خودشان جلو رفتند، هفت میلیون و ۷۲۰ هزارتومان معامله شد و حالا کمی بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ارزش دارد.

قیمت سکه گرمی به این ترتیب دقیقا ۴۱۰ هزار تومان با این محدوده فاصله دارد و معادل اختلاف پنج درصدی است. قیمت سکه گرمی روز ۱۹ اردیبهشت امسال از مرز هفت میلیون پایین آمد و از آن موقع به بعد مجالی برای قدم گذاشتن در این محدوده پیدا کرده نبود. کمترین قیمت سکه گرمی در این مدت پنج میلیون و ۶۷۰ هزار تومان بوده و این عدد روز هشتم آبان امسال در جریان خریدوفروش‌های بازار به ثبت رسیده است.

قیمت جدید ارز (دلار، یورو، پوند)
دلار آمریکا

دلار آمریکا

قیمت : 51,400 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
نظر مردم
یورو

یورو

قیمت : 54,850 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
نظر مردم
درهم امارات

درهم امارات

قیمت : 55,050 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
نظر مردم
پوند انگلیس

پوند انگلیس

قیمت : 63,300 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
نظر مردم
دلار کانادا

دلار کانادا

قیمت : 37,400 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
نظر مردم
لیر ترکیه

لیر ترکیه

قیمت : 1,800 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
نظر مردم
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.