ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پیش بینی قیمت دلار در زمستان امسال (قیمت دلار افزایش می یابد؟)

پیش بینی قیمت دلار در زمستان امسال (قیمت دلار افزایش می یابد؟)قیمت دلار امروز با افزایش ۱۰۰ تومانی نسبت به دیروز به رقم ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان رسید. بسیاری از معامله‌گران با افزایش محدود روز جاری، احتمال می‌دهند قیمت دلار در روزهای آینده به شکل آهسته و پیوسته رشد کند. روز یکشنبه خرید و فروش در بازار ارز در تعادل قرار داشت.

پیش بینی قیمت دلار

کارشناسان اقتصادی، بازار دلار را کنترلی می‌دانند و می‌گویند، در شرایطی که بر اساس آمار، ماهانه ۴۰ هزار میلیارد تومان به حجم نقدینگی اضافه می‌شود و زمانی که توانایی مهار تورم و نرخ بهره در اقتصاد وجود ندارد، آسان‌ترین و شاید تنها راه برای قدرت‌نمایی، مانور و دستکاری نرخ ارز است.

به نظر می‌رسد روند قیمت دلار با انحصارگری مطلق بانک مرکزی در نبود ریسک‌های سیاسی و به خواست سیاست‌گذار کنترل شده است. برای روزهای پیش رو نیز محدوده‌های قیمتی فعلی با احتمال فتح کانال بالاتر یعنی محدوده ۵۱ هزار تومانی برای قیمت دلار محتمل است.

تحلیلگران فنی کف قیمت اسکناس دلار را محدوده ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومانی می‌دانند و سقف این اسکناس را منطقه ۵۲ هزار تومانی عنوان می‌کنند. آنها معتقدند قیمت از هر طرف که بشکند روند جدید شکل می‌گیرد.

قیمت دلار سلیمانیه و هرات چقدر است؟

روز یکشنبه قیمت دلار در بازارهای مجاور افزایش محدودی داشت. قیمت دلار سلیمانیه با رشد ۳۶۰ تومانی، روی قیمت ۵۰ هزار ۸۰۰ تومانی ایستاد. دلار هرات رشد ۳۰۰ تومانی داشت و از کف کریدور ۵۰ هزار تومانی فاصله گرفت و با قیمت ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومانی معامله شد. درهم امارات ۵۰ تومان افزایش قیمت داشت و با رقم ۱۳ هزار ۹۵۰ تومانی معامله شد.
منبع : tejaratnews
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.