ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بازی های قابل اجرا با کارت گرافیک rx 6700

بازی های قابل اجرا با کارت گرافیک rx 6700اگر در حال خواندن این مطلب هستید، مطمئنیم که شما هم عاشق دنیای گیمینگ بوده و علاقه‌ی زیادی به سخت‌افزارهای رده بالا برای اجرای بازی‌های حرفه‌ای و باکیفیت نظیر کارت گرافیک rtx 3060 دارید. بدون شک، اگر شما هم یک گیمر حرفه‌ای باشید می‌دانید که بازی با یک PC مخصوص گیمینگ چقدر لذت‌بخش بوده و کارت گرافیک حرفه‌ای تا چه اندازه می‌تواند نقش مهمی در آن ایفا بکند. بسیاری از افرادی که عاشق بازی‌های باکیفیت هستند، علاوه بر خرید پردازنده گرافیکی رده‌بالا نظیر کارت گرافیک rtx 3080، حتی یک مانیتور گران‌قیمت خریداری می‌کنند تا بتوانند کیفیت واقعی را با آن تماشا بکنند.

اما جالب است بدانید که شما حتی یک مانیتور 4K هم برای سیستم‌تان خریداری بکنید، ولی کارت گرافیک‌تان نتواند از بازی‌های باکیفیت پشتیبانی کند، باز هم تجربه جالبی از این گیم‌ها نخواهید داشت. چرا که هنگام بازی کردن، متوجه لگ و یا تاخیر در اجرای گیم‌های بسیار باکیفیت‌تان شده و این موضوع شما را بسیار کلافه خواهد کرد. اما با خرید یک پردازنده گرافیکی عالی نظیر کارت گرافیک rtx 3060، می‌توانید انواع بازی‌ها را با کیفیت بالا و بدون افت نرخ فریم، تجربه کنید. این موضوع برای کسانی که روی کیفیت بازی‌هایشان بسیار حساس هستند، می‌تواند بسیار مهم باشد.

قطعات مناسب برای تجربه گیم

شما علاوه بر یک کارت گرافیک قوی، نیاز به سخت‌افزارهای رده‌بالای دیگری هم خواهید داشت. بدین معنا که مثلا خرید کارت گرافیک rtx 3060 به تنهایی برایتان کافی نخواهد بود. حتی شاید قصد داشته باشید هزینه بالایی صرف خرید کارت گرافیک rtx 3080، به قیمت خرید قطعات عادی دیگر بکنید، اما این کار به هیچ عنوان به نفع‌تان نخواهد بود. یعنی، در کنار کارت گرافیک حرفه‌ای باید حتما از CPU، رم و یک هارد SSD خوب هم برخوردار باشید. در غیر این صورت سیستم‌تان قادر نخواهد بود باکیفیت‌ترین بازی‌ها را به درستی اجرا بکند.

برای مثال، اگر قصد داشته باشید کارت گرافیک rx 6700 را خریداری کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حداقل CPU رایزن مدل AMD RYZEN 9 5900X خریداری کنید. البته سایر پردازشگرها هم می‌توانند برایتان مفید بوده و کار پردازشی سیستم گیمینگ‌تان را به خوبی انجام بدهند. فقط توجه کنید که نباید سخت‌افزارهای سطح پایین برای سیستم گیمینگ‌تان انتخاب کرده و فقط به خرید یک پردازنده حرفه‌ای نظیر کارت گرافیک rtx 3060 بسنده کنید. برای مثال، شما حداقل به 32 گیگابایت حافظه رم و همچنین هارد SSD هم نیاز خواهید داشت تا هرگز با افت سرعت،‌ هنگام اجرای بازی‌ها مواجه نشوید.

اجرای بازی‌ها با کارت گرافیک RX 6700

یکی از پردازنده‌های گرافیکی که می‌توانید با آن بسیاری از بازی‌های باکیفیت را تجربه کنید، کارت گرافیک rx 6700 است. این کارت گرافیک خارق‌العاده می‌تواند بازی‌ها را تا کیفیت 1440p برایتان اجرا کند. در چنین شرایطی، دیگر مجبور نخواهید بود تنظیمات کارت گرافیک‌تان را در کیفیت‌های پایین، یعنی 1080p قرار بدهید. این کارت گرافیک 12 گیگابایت ظرفیت رم از نوع GDDR6 داشته و می‌تواند بهترین تجربه گیمینگ را در اختیارتان قرار بدهد. کارت گرافیک rx 6700 دارای 2560 هسته استریم 7 نانومتری است که یکی از بهترین محصولات سری رادئون کمپانی AMD به شمار می‌آید.

پهنای باند حافظه کارت گرافیک rx 6700 384 گیگابایت بر ثانیه و پهنای BUS آن هم 192 بیت است. با استفاده از 1 درگاه HDMI و سه درگاه دیگر می‌توانید به راحتی سیستم‌تان را به بهترین مانیتورهای باکیفیت متصل کرده و از یک بازی پرهیجان و باکیفیت، نهایت لذت را ببرید. با این که شاید در مقایسه با بسیاری از کارت‌هایی که قادر هستند بازی‌ها را با کیفیت 4K و بدون افت نرخ فریم اجرا کنند، کارت گرافیک rx 6700 آنچنان اعجاب‌انگیز به نظر نرسد، اما چیزی ارزش‌های این پردازنده‌ی عالی کم نمی‌شود. چرا که حافظه رم 12 گیگابایتی و سایر ویژگی‌های آن، می‌تواند بهترین امکانات را برایتان فراهم کند.
کارت گرافیک RX 6700

بهترین بازی‌هایی که با کارت گرافیک RX 6700 تجربه خواهید کرد

حالا که بیشتر در مورد کارت گرافیک rx 6700 برایتان توضیح دادیم، بهتر است به بازی‌های شگفت‌انگیزی که می‌توانید با این کارت گرافیک بازی کنید، بپردازیم. لازم به ذکر است که محدودیت خاصی در انتخاب بازی برای این کارت گرافیک وجود ندارد. چرا که کارت گرافیک rx 6700 یک پردازنده گرافیکی رده بالا بوده که می‌تواند اکثر گیم‌های باکیفیت را بدون کوچک‌ترین مشکلی اجرا کند. شاید نتوان از لحاظ کیفیت آن را با کارت گرافیک rtx 3080 و یا کارت گرافیک rtx 3060 مقایسه کرد، اما باز هم می‌توان بهترین گیم‌ها را با آن بازی کرد.

در اینجا می‌توانیم به 5 مورد از بازی‌های باکیفیت اشاره کنیم که می‌توانید آن‌ها را تا کیفیت 1440p، بدون کوچک‌ترین مشکلی با کارت گرافیک rx 6700 اجرا کنید. یعنی گیم‌های Doom Eternal، Cyberpunk 2077، Red Dead Redemption 2، Grand Theft Auto V و Assassin"s Creed Odyssey که مناسب بازی با این کارت گرافیک هستند. این گیم‌ها توسط کارت گرافیک rx 6700 تست شده‌اند و همگی بدون کوچک‌ترین مشکلی در این کارت گرافیک قابل اجرا هستند. اما اگر قصد داشته باشید گیم‌هایی با کیفیت 4K را تجربه کنید، باید سراغ کارت گرافیک‌های 3090 بروید.

توجه داشته باشید که منظور ما از انتخاب و یا پوشش‌دهی کارت گرافیک rx 6700 تا کیفیت 1440p این نیست که شما نمی‌توانید کیفیت 4K را انتخاب کنید. چرا که قطعا خودتان هم به خوبی می‌دانید که در انتخاب کیفیت از طریق تنظیمات کارت گرافیک‌تان محدودیتی نخواهید داشت. اما مهم عدم افت کیفیت و ایجاد تاخیر در پردازش گیم است. این یکی از اصلی‌ترین مسائلیست که هم قیمت کارت گرافیک و هم نوع آن را مشخص می‌کند. برای مثال، ممکن است با انتخاب کیفیت 4K در تنظیمات کارت گرافیک rx 6700 متوجه مشکلات زیادی در اجرای بازی‌هایی که نام‌ بردیم، شوید.

این در حالیست که ممکن است در کارت گرافیک rtx 3080 و یا مدل‌های بسیار بالا، هرگز چنین مسائلی برایتان پیش نیاید. چرا که بسیاری از کارت‌های گرافیک، که حتی قیمت‌های نجومی چند هزار دلاری دارند، دقیقا برای چنین اهدافی ساخته شده‌اند. در رابطه با این کارت‌های گرافیکی باید بگوییم که نه تنها اجرای تمامی بازی‌ها، بلکه انجام تمام پردازش‌های گرافیکی با آن‌ها بسیار آسان‌ بوده و همین قضیه موجب گران بودن قیمت‌شان است. چرا که شما بابت هزینه‌ی بالایی که بابت این کارت‌های گرافیک پرداخت می‌کنید، به همان اندازه هم امکانات ایده‌آلی دریافت خواهید کرد.
بهترین بازی‌ ها با کارت گرافیک RX 6700
اگر شما هم به دنبال خرید کارت گرافیک rx 6700 و یا مدل‌های دیگر هستید، می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی خریداری کنید. بسیاری از پردازنده‌های گرافیکی رده‌بالای بازار مانند کارت گرافیک rtx 3080 و یا کارت گرافیک rtx 3060 در فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی موجود بوده و می‌توانید آن‌ها را بدون کوچک‌ترین مشکلی خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت‌های کارت‌های گرافیک مخصوص گیمینگ، می‌توانید به وب‌سایت مقداد آی تی مراجعه کرده و از این طریق، تمام کارت‌های گرافیک را بررسی کنید و از قیمت‌های دقیقشان مطلع گردید.

یکی از مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی، تضمین قطعات و ضمانت سالم بودن آن‌هاست. چرا که برای خرید کارت گرافیک rtx 3060 و یا سایر مدل‌های رده بالای بازار که قیمت بسیار بالایی دارند، نیاز به تضمین قطعات وجود دارد. خوشبختانه فروشگاه مقداد آی تی چنین امکانی را برای تمام علاقه‌مندان دنیای گیمینگ فراهم کرده تا با خیالی کاملا آسوده از این فروشگاه خریداری کنند. یعنی تمام قطعاتی که به دستتان می‌رسد، همگی دارای ضمانت بوده و توسط فروشگاه مقداد آی تی تضمین شده‌اند. پس شما هم می‌توانید بدون نگرانی از اصل و یا سالم بودن قطعات، اقدام به خرید بهترین کیس کامپیوتر گیمینگ کرده و سخت‌افزارهایتان را از فروشگاه مقداد آی تی خریداری کنید.
برچسب: کارت گرافیک - کارت-گرافیک-ایسوس - کارت گرافیک ام اس آی - مقداد آی تی
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.