ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معایب و مزایای دسته پلی استیشن 4 + نظرات خریداران دسته PS4

معایب و مزایای دسته پلی استیشن 4 + نظرات خریداران دسته PS4دسته بی سیم پی اس فور چه کیفیتی دارد؟ در این صفحه به بررسی مشکلات و نقاط قوت این دسته می پردازیم و نظرات برخی از خریداران این دسته را منتشر می کنیم، لطفاً با ما همراه باشید :

دوال شاک(به انگلیسی Dual Shock ؛ با نام تجاری DUALSHOCK؛ بعدا دوال سنس نامگذاری شد) یک سری دسته بازی به معنای شوک دو گانه است که با لرزش بازخورد و کنترل های آنالوگ است که توسط سونی اینتراکتیو اینترتینمنت برای خانواده سیستم های پلی استیشن ساخته شده است. دوال شاک در نوامبر ۱۹۹۷ معرفی شد. در ابتدا با نسخه های به روز شده کنسول پلی استیشن از جمله کنترلر ، به عنوان یک وسیله جانبی ثانویه برای پلی استیشن اصلی به بازار عرضه شد ، سونی بعداً کنترلر را که در ابتدا با کنسول همراه بود و همچنین سونی دوال را کنار گذاشت. کنترل کننده آنالوگ تا سال ۲۰۰۸ ، بیش از ۲۸ میلیون کنترل کننده دوال شاک به فروش رسیده است ، به استثنای کنترلرهای همراه.

مشخصات، معایب و مزایای دسته بازی پلی استیشن ۴ سونی مدل DUALSHOCK CUH-ZCT2U

دسته بازی پلی استیشن ۴ سونی مدل DUALSHOCK CUH-ZCT2U
بررسی محصول : اولین نسخه دوال‌شاک ۴ دسته بازی دارای کد رمز (CUH-ZCT1) می‌باشد که همزمان با کنسول پلی‌استیشن ۴ ارائه گردید. این دسته تفاوت بسیار زیادی به سلف پیشین خودش یعنی دوال‌شاک ۳ دارد که انحصاراً برای پلی‌استیشن ۳ ارائه گردیده بود. در دستهٔ جدید شاهد چند ویژگی جدید هم هستیم که عبارت هستند از پد لمسی خازنی و اضافه شدن دو کلیک دیگر در جلوی دسته که مکانیزم کلیکی (غیر لمسی) دارند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی های این محصول کیفیت بالای ساخت و مقاوم بودن این دسته در برابر ضربه های معمول می باشد. از دیگر مزایای نیز، می‌توان وجود کلید Share یا اشتراک گذاری دانست که شما می‌توانید لحظات زیادی از بازی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین می‌شود به آن یک هدست متصل کرد و از تجربه بازی‌های گروهی لذت ببرید.

یکی از بزرگترین معایب این دسته نیز باتری ضعیف این دسته می باشد که با مدتی نسبتاً کمی بازی شارژ باتری این دسته تمام می شود و شما مجبور خواهید بود که آنرا به شارژ یو اس بی کنسول متصل نمایید.

compare مقایسه دسته بازی پلی استیشن ۴ سونی مدل DUALSHOCK CUH-ZCT2U با دیگر محصولات

مشخصات دسته بازی پلی استیشن ۴ سونی مدل DUALSHOCK CUH-ZCT2U

مزایا
+ کیفیت بالای ساخت + راحت بودن و جا گرفتن در دست + سریع شارژ شدن دسته + کارایی بالا + داشتن لرزش در بازی یعنی حس واقعی بودن را میدهد
معایب
- باتری ضعیف
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.0
بررسی نهایی
متوسط
بررسی سیستم ما در مورد این محصول تا به امروز این محصول را جزو محصولات متوسط ارزیابی کرده است.
ادامه ...
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.