ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ارزانترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری (بیت‌کوین بخریم یا ریپل؟)

ارزانترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری (بیت‌کوین بخریم یا ریپل؟)بیت‌کوین که یکی از جذاب‌ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری است، از روز اول فروردین تا الان برای سرمایه‌گذاران ایرانی بازار ارز دیجیتال حدود پنج درصد سود داشته است. پس از بیت کوین نیز ریپل که کمتر از یک دلار /67,000 تومان (قیمت تبدیل شده) قیمت دارد، دوبرابر بیت‌کوین بازدهی داشته و رشد قیمت آن در این مدت نزدیک ۱۰ درصد محاسبه می‌شود. به‌جز ریپل، در جمع ۲۰ رمزارز برتر دنیا، کاردانو، دوج‌کوین، ترون و پالیگان که همه آن‌ها کمتر از یک دلار قیمت دلار دارند، در فهرست ارز‌ان‌ترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرند.

ریپل (XRP Ripple) ارزانترین ارز دیجیتال بازار

قیمت ریپل برای تریدر‌های ایرانی بازار ارز دیجیتال حول‌وحوش ۲۴ هزار تومان است. هر واحد ریپل در حال حاضر معادل ۰.۴۶ دلار ارزش دارد و با احتساب تتر ۵۱ هزار تومانی، قیمت ریپل کمی بیش از ۲۴ هزار تومان محاسبه می‌شود.

ریپل نسبت به روز گذشته و هفته قبل نوسان محدودی داشته، اما درمقایسه با ابتدای سال یعنی روز اول فروردین بازدهی آن به حدود مثبت ۱۲ درصد می‌رسد. در این مدت قیمت ریپل از ۰.۴۱ دلار به ۰.۴۶ دلار ارتقا پیدا کرده که البته این وسط به‌خاطر اینکه نرخ دلار در ایران حدود هزار و ۵۰۰ تومان پایین آمده، بازدهی آن در کیف پول ایرانی‌ها به ۱۰ درصد می‌رسد.

ریپل از کل حجم ۱.۲۱ تریلیون دلاری بازار ارز دیجیتال چیزی حدود ۲۵ میلیارد دلار دراختیار دارد و به‌خاطر همین تسلط آن به بازار کمی بیش از دو درصد محاسبه می‌شود. از این جهت ریپل که می‌تواند یکی از گزینه‌ها در فهرست ارزان‌ترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری باشد، بعد از بیت‌کوین، اتریوم، تتر، بایننس و USDC در جایگاه ششم قرار دارد و در ۲۴ ساعت قبلی نزدیک ۸۴۰ میلیون دلار بابت خرید و فروش‌های آن رد و بدل شده است.

کاردانو (Cardano) هفتمین رمز‌ارز برتر دنیا

کاردانو با سهم تقریبا هشت‌دهم درصدی از بازار ارز دیجیتال هفتمین رمز‌ارز برتر دنیاست. چیزی نزدیک ۱۰ میلیارد دلار از حجم کل بازار ارز دیجیتال به کاردانو یا همان ADA تبدیل شده و فقط در شبانه‌روز قبلی حجم خرید و فروش‌های آن به ۲۳۵ میلیون دلار رسیده است.

قیمت کاردانو به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها در فهرست ۲۰ ارز دیجیتال برتر دنیا به حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان یعنی ۰.۲۸ دلار رسیده است. عدد آخری نشان می‌دهد قیمت کاردانو نسبت به قله تاریخی خودش که ۳.۱ دلار است، حدود ۹۰ درصد ریخته است. از طرفی نمودار کاردانو نشان می‌دهد در کمترین سطح سالانه خودش قرار دارد و قیمت امروز کاردانو با دی‌ماه ۹۹ برابری می‌کند.

دوج‌کوین محبوب

دوج‌کوین و بقیه میم‌کوین‌ها برای شوخی منتشر شدند، اما الان همین دوج‌کوین با سهم تقریبا هشت‌دهم درصدی از بازار، یکی از هشت ارز دیجیتال برتر دنیاست. درحال حاضر معامله‌گران ایرانی بازار ارز دیجیتال برای خرید دوج‌کوین که قیمتش به ۰.۰۶۵ دلار رسیده، نزدیک سه هزار و ۳۵۰ تومان هزینه می‌کنند.

دوج‌کوین نسبت به روز‌های خوبش فاصله دارد و درحال حاضر قیمت دوج‌کوین به‌خاطر رسیدن به محدوده ۰.۰۶۵ دلار با فروردین ۱۴۰۰ برابری می‌کند. اردیبهشت همان سال قیمت دوج‌کوین تا قله تاریخی ۰.۷۳ دلار بالا رفت و الان درمقایسه با آن روز‌ها ارزش دوج‌کوین حدود ۹۰ درصد آب رفته است. هرچند این وسط به‌خاطر نوسان قیمت دلار، ضرر سرمایه‌گذران ایرانی از ریزش قیمت دو‌ج‌کوین حدود ۶۰ درصد محاسبه می‌شود.

ترون؛ چهار هزار تومان

ترون با سهم تقریبا نیم‌درصدی از معاملات بازار ارز دیجیتال دهمین رمزارز برتر فعلی است. تا امروز چیزی نزدیک هفت میلیارد دلار از کل دارایی بازار به ترون یا همان TRX تبدیل شده و در شبانه‌روز قبلی حجم معاملات ترون به ۱۵۳ میلیون دلار رسید.

قیمت ترون با رسیدن به محدوده ۰.۰۷۸ دلار و نرخ فعلی تتر، برای سرمایه‌گذاران ایرانی بازار ارز دیجیتال حدود چهار هزار تومان است. ۱۳ خرداد قیمت ترون با رسیدن به چهار هزار و ۴۲۰ تومان اوج قیمت ریالی خودش را تجربه کرد و نسبت به آن موقع قیمت ترون حدود هشت درصد کاهش پیدا کرده است.

پالیگان؛ ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان

قیمت پالیگان به ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده و معادل ۰.۶۷ دلار ارزش دارد. ارزش فعلی پالیگان با تیر‌ماه ۱۴۰۱ برابری می‌کند و اگر به نمودار آن نگاه کنیم، متوجه ریزش ۷۷ درصدی نسبت به قله تاریخی می‌شویم.

قیمت پالیگان ششم دی‌ماه ۱۴۰۰ تا ۲.۹۲ دلار بالا رفت که آن روز معادل ۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان بود. الان قیمت پالیگان نسبت به اوج قیمت دلاری خودش ۷۷ درصد و نسبت به اوج قیمت ریالی ۶۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

پالیگان در فهرست ارز‌های دیجیتال دنیا جایگاه دوازدهم را دراحتیار دارد و درحال حاضر حجم کل بازار آن حول‌وحوش ۶.۵ میلیارد دلار است. در ۲۴ ساعت قبلی هم حدود ۲۶۰ میلیون دلار به‌خاطر خرید و فروش‌های پالیگان رد و بدل شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.