ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آسان‌ترین روش خرید دوج کوین در ایران

آسان‌ترین روش خرید دوج کوین در ایرانهمه چیز از یک شوخی و جعل بیت‌کوین شروع شد؛ ظهور دوج کوین را می‌گویم! دوج کوین در حال حاضر یکی از3 رمزارزهای برتر در بازار کریپتوکارنسی‌هاست. اما چه کسی فکرش را می‌کرد که این شوخی اکنون لقب یکی از باارزش‌ترین ارزهای دیجیتال را یدک بکشد؟ علی ای حال، دوج کوین امروزه یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا است و قابلیت‌های آن، افراد زیادی را به معامله ارزدیجیتال دوج وسوسه کرده است. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا با ساده‌ترین روش برای خرید دوج کوین در ایران آشنا شوید.

دوج کوین چیست؟

دوج کوین یکی از هزاران ارز دیجیتال موجود در بازار رمزارهاست که تفاوتی اساسی با سایر کریپتوکارنسی‌ها دارد: بر خلاف رمزارزهای دیگر که برای حل یه مسئله ایجاد شدند، دوج کوین برای اثبات احمقانه‌بودن خرید چیزی که هیچ پشتوانه یا جریان نقدی ندارد، پا به عرصه وجود گذاشت. اما در حال حاضر ورق برگشته است و دوج کوین از ارزش و اعتبار بسیار بالایی برخوردار شده است.

دو مهندس نرم‌افزار به‌نام‌های جکسون پالمر و بیلی‌مارکوس در سال 2013 در پی افزایش سریع قیمت بیت کوین ، دست به اختراع دوج کوین زدند. اگر چه سازندگان دوج کوین جدیتی در ساختن آن نداشتند و صرفا جهت شوخی دست به تولید آن زدند، اما دوج کوین امروزه در صدر برترین ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

در حال حاضر، دوج کوین با ارزشی بالغ بر 19 میلیارد دلار، از محبوبیت بسیار زیادی در میان معامله‌گران ارزهای دیجیتال برخوردار است؛ به‌اندازه‌ای که ممکن است حتی خود دوج هم از این میزان محبوبیت تعجب کند!

همانند سایر کریپتوکارنسی‌ها، دوج کوین از شبکه غیر متمرکز رایانه‌ها استخراج می‌شود. رایانه‌های شبکه‌ای، محاسبات ریاضیاتی پیچیده‌ای را انجام می‌دهند که سکه‌ها یا بخش‌هایی از سکه‌ها را به‌عنوان جایزه‌ای برای پردازش تراکنش‌ها آزاد می‌کنند. بر خلاف بیت کوین که تولید آن به‌طور کلی با محدودیت‌هایی مواجه است، سقفی برای استخراج سکه های دوج کوین تعیین نشده است.

کاربردهای دوج کوین چیست؟

درست مثل سایر رمزارزها، دوج کوین نیز به‌عنوان راهی برای انتقال پول یا ابزاری برای پرداخت هزینه کالاها یا خدمات عمل می‌کند. همچنین، حتی اگر یک رکورد به‌صورت عمومی در بلاک چین در دسترس باشد، کاربران می‌توانند به‌صورت نیمه‌ناشناس و بدون مراجعه به واسطه‌ای مثل بانک، تراکنش‌ها را انجام دهند.

دوج کوین روی شبکه‌ای غیر متمرکز از رایانه‌ها کار می‌کند که از یک دفتر توزیع‌شده عمومی به‌نام بلاک چین استفاده می‌کند. در واقع، بلاک چین رسیدی طولانی از تراکنش‌های ارزی است. این شبکه کامپیوتری تراکنش‌ها را تایید می‌کند و پس از اطمینان از یکپارچگی داده‌ها، آن‌ها را به‌صورت (تقریبا) پاک‌نشدنی، روی بلاک چین ثبت می‌کند.
پیداکردن صرافی ارز دیجیتال معتبر، اولین گام خرید دوج کوین است.

خرید دوج کوین در ایران چگونه است؟

خرید دوج کوین در ایران به این صورت است که ابتدا باید یک صرافی معتبر پیدا کنید و سپس، طبق دستورالعمل‌های تعیین‌شده، نسبت به خرید ارزدیجیتال دوج و سایر ارزهای دیجیتال اقدام کنید. به‌طور کلی، خرید انواع ارز دیجیتال از صرافی‌های معتبر- با اندک تفاوت در جزئیات- مراحل زیر را شامل می‌شود:

1.  ابتدا باید به سایت صرافی انتخابی‌تان مراجعه و در آن ثبت نام کنید. بعضی از صرافی های ارز دیجیتال اپلیکیشن هم دارند. در صورتی که با استفاده از این اپلیکیشن‌ها راحت‌تر هستید، می‌توانید آن‌ها را روی گوشی‌هایتان نصب کنید و = مراحل ثبت نام را انجام دهید. در این مرحله، باید یکسری اطلاعات را وارد کنید تا ثبت نام شما به مرحله بعدی پیش برود.

2. در مرحله دوم، باید احراز هویت کنید. نحوه احراز هویت با توجه به سیاست‌های هر صرافی متفاوت است. در این مرحله عموما از شما خواسته می‌شود که تصویری سلفی از خودتان به‌همراه کارت ملی و یک دست‌نوشته را در سایت یا اپلیکیشن بارگذاری کنید. در صورتی که صرافی مورد نظر شما از احراز هویت دومرحله‌ای استفاده کند، پس از بارگذاری اسناد خواسته‌شده، کدی هم برای شما پیامک خواهد شد که پس از واردکردن آن مرحله احراز هویت به پایان می‌رسد و برای آغاز فعالیت خود، باید منتظر تایید مسئولین صرافی باشید.

3.   پس از اتمام مرحله ثبت نام و احراز هویت، باید کیف پول ریالی خود را شارژ کنید تا از طریق آن بتوانید به خرید ارز دیجیتال دوج یا سایر ارزهای دیجیتال بپردازید.  

4. پس از انجام مراحل فوق، می‌توانید به معامله رمزارزها بپردازید. سرمایه‌گذاری پرسود و امنی را برای شما آرزومندیم.

چرا روی ارز دیجیتال دوج کوین سرمایه‌گذاری کنیم؟

اگر در زمینه مبتدی هستید، بهتر است تا زمانی که با اصول سرمایه‌گذاری در حوزه ارزه دیجیتال به‌خوبی آشنا نشده‌اید، با EFTها به معامله بپردازید. سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال مانند خرید سهام نیست. نوسان بازار ارزهای دیجیتال بسیار شدید است و سرمایه‌گذار مبتدی را خیلی زود ناامید می‌کند.
مزایای سرمایه‌گذاری و معامله ارزدیجیتال دوج
نحوه تولید، توزیع، اعتبارسنجی و حسابداری ارزهای دیجیتال حتی برای سرمایه‌گذاران این حوزه همچنان بیگانه است. علی‌رغم این‌که صحبت از رمزارزها امروزه نقل محافل است، اما اکثر افراد آن اندازه که باید با آن آشنایی ندارند. بنابراین، نه فقط در رابطه با خرید دوج کوین در ایران که در خرید سایر رمزارزها هم باید حسابی تحقیق کنید و تنها از طریق صرافی‌های بسیار معتبر نسبت به معامله ارزدیجیتال دوج ، بیت کوین و... اقدام کنید.
به هر حال، دوج کوین مزایایی دارد که بسیاری از کاربران را نسبت به خرید آن وسوسه می‌کند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • بالابودن سرعت معاملات دوج کوین و پردازش تراکنش‌ها
  • پایین‌بودن هزینه معاملات و نرخ کارمزد
  • عرضه نامحدود
  • بالابودن تعداد اعضای انجمن دوج کوین
  • و...

صرافی والکس، ساده‌ترین روش خرید دوج کوین در ایران

اولین و سخت‌ترین اقدام برای آغاز فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، پیداکردن یک صرافی معتبر است. ما با معرفی والکس به شما، این اقدام سخت را آسان کرده‌ایم. با انتخاب والکس و استفاده از خدمات آن، از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:
  • ذخیره امن دارایی‌ها
  • تنوع کوین‌ها
  • پشتیبانی سریع
  • ارائه ابزارهای تحلیلی و چارت قیمتی
برای شروع یک سرمایه‌گذاری امن و مطمئن و خرید دوج کوین در ایران ، کافی‌ست به صفحه اصلی سایت صرافی والکس سر بزنید و در آن ثبت نام کنید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.