ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بررسی سریع و مشاهده قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال در بیت پین

بررسی سریع و مشاهده قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال در بیت پینحتماً بارها نام «بیت‌کوین» را شنیده‌اید؛ حتی ممکن است همین حالا مقداری بیت‌کوین در کیف‌پول دیجیتالی خود داشته باشید. اگر شما بدانید که بیت‌کوین چیست، حتماً از ماهیت دیگر ارزهای دیجیتال هم باخبر هستید. در واقع بیت‌کوین، اولین ارز دیجیتالی بود که در سال 2008 ظهور کرد و دیگر ارزهای دیجیتال که به آن‌ها «آلت‌کوین» گفته می‌شود، پس از بیت‌کوین پا به عرصه وجود نهادند. ارزهای دیجیتال، ماهیت فیزیکی نداند و کاملاً به‌صورت آنلاین قابل دسترسی هستند. از این رو، مشاهده قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال برای کاربران حوزه کریپتو اهمیت دارد. در ادامه ضمن ارائه یک تعریف جامع از ارزهای دیجیتال، اهمیت مشاهده قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال و دیگر موارد مربوط به آن را بررسی خواهیم کرد. اگر این موضوع به هر دلیلی برای شما نیز اهمیت دارد، با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال یا کریپتوکارنسی «Crypto Currency» به پول‌هایی اشاره دارد که مانند پول‌های رایج کنونی، به‌صورت اسکناس یا سکه در دسترس نیستند، بلکه این پول‌ها با کدهای صفر و یک رمزنگاری شده‌اند و دسترسی به آن‌ها صرفاً از طریق اتصال اینترنتی صورت می‌گیرد. به این پول‌ها، کریپتوکارنسی یا ارزهای رمزنگاری شده گفته می‌شود، چراکه از علم کدگذاری و جهت تأمین امنیت شبکه و تراکنش‌های خود استفاده می‌کنند. در وصف بیشتر این ارزها می‌توان گفت:

1) اکثر ارزهای دیجیتال که به آن‌ها «رمزارز» نیز گفته می‌شود، تحت یک شبکه توزیع‌پذیر به نام بلاک‌چین «Blockchain» اجرا می‌شوند. بلاک‌چین به معنای زنجیره‌ای بلوک‌های به هم پیوسته است که داده‌ها را در خود ذخیره می‌کند.

2) اطلاعاتی که وارد بلاک‌چین می‌شود، در اختیار تمام نودهای این شبکه قرار می‌گیرد و همه می‌توانند آن را مشاهده کنند، اما دستکاری و تغییر اطلاعات در این شبکه به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست!

3) تراکنش‌های مربوط به ارزهای دیجیتال توسط هیچ بانک، حکومت یا مرکز رسمی صورت نمی‌گیرد؛ بلکه کلیه تراکنش‌ها به‌صورت همتا به همتا (P2P) توسط خود اعضای شبکه بلاک‌چین تأیید می‌شوند. بنابراین افراد از تمام نقاط جهان می‌توانند به این رمزارزها دسترسی داشته باشند!

4) ارزهای دیجیتال، به ارزها یا پولی‌هایی اشاره دارند که به‌صورت آنلاین قابل دسترسی هستند و می‌توان آن‌ها را در کیف‌پول‌های دیجیتالی نگهداری کرد.

5) بسیاری از افراد معتقدند که آینده اقتصاد به ارزهای دیجیتال و فناوری‌های توزیع‌پذیر و غیرمتمرکزی چون بلاک‌چین تعلق دارد!
عکس ارزهای دیجیتال
با توجه به موارد فوق، می‌توان به ماهیت ارزهای دیجیتال پی برد. البته این ارزها توانسته‌اند تغییرات عمده‌ای را در زندگی مالی و غیرمالی بشر ایجاد کنند که شدت این تغییرات روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند. اما در اینجا صرفاً به بررسی اهمیت مشاهده قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال می‌پردازیم.

چرا مشاهده قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال اهمیت دارد؟

ارزهای دیجیتال با هدف جایگزین شدن پول‌های رایج امروزی به میدان آمدند؛ اما تا به امروز نتوانسته‌اند به این هدف خود دست پیدا کنند. در واقع شبکه بلاک‌چین برای این که بتواند با سیستم‌های پرداخت سنتی رقابت کند و سرعت و کارایی قابل قبولی را به نمایش بگذارد، هنوز خیلی جوان است. این انتظار وجود دارد که تا چند سال آینده فناوری بلاک‌چین بتواند این هدف را محقق کند. اما امروزه ارزهای دیجیتال بیشتر از این که به عنوان یک ارز رایج به آن‌ها نگاه شود، به یک وسیله برای معامله، سرمایه‌گذاری یا ذخیره ارزش تبدیل شده‌اند. از این رو بیشتر افراد بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را با هدف ترید (معامله) یا سرمایه‌گذاری خریداری می‌کنند. به همین خاطر است که افراد قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال را مشاهده می‌کنند تا بتوانند از نوسانات قیمت این ارزها سود بگیرند!

اگر شما نیز ارزهای دیجیتال را با هدف کسب سود از معامله آن‌ها یا سرمایه‌گذاری روی آن‌ها خریداری کرده باشید، طبیعتاً با مشاهده قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال می‌توانید از فرصت‌های مناسب برای خریدوفروش آن‌ها استفاده کرده و از نوسانات بازار کرپیتوکارنسی‌ها سود بگیرید!

چطور می‌توان قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال را مشاهده کرد؟

راه‌های بسیاری برای مشاهده قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال وجود دارد. اما مهم این است که شما از آسان‌ترین این راه‌ها استفاده کنید. گاهی شما هدفتان خرید و فروش لحظه‌ای ارزهای دیجیتال‌تان نیست، بلکه فقط می‌خواهید بدانید در بازار چه خبر است و کدام ارزها دچار نوسان بیشتری شده‌اند. آسان‌ترین راه برای مشاهده قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال، مراجعه به پلتفرم صرافی‌ها و وبسایت‌هایی است که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند. اما با توجه به این که مراجعه به وب‌سایت‌های خارجی باید با فعال کردن فیلترشکن همراه باشد، کمی کار را برای ما سخت می‌کند. بنابراین شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک، قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال موردنظر خود را از طریق وب‌سایت صرافی‌های ایرانی مشاهده نمایید!
  • نکته:
در صرافی‌های خارجی، علی‌رغم این که باید از فیلترشکن برای ورود و مشاهده قیمت‌ها استفاده کنید، قیمت‌ها برحسب دلار یا تتر نمایش داده می‌شوند که باید آن‌هار ا ماشین حساب تبدیل به تومان کنید. اما در صرافی‌های داخلی، امکان مشاهده مستقیم قیمت‌ها برحسب تومان امکان‌پذیر است!
مشاهده قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال در بیت پین

صرافی ارز دیجیتال بیت پین - قیمت ارز دیجیتال
صرافی بیت پین «Bitpin» یکی از بهترین و محبوب‌ترین صرافی‌های داخلی است که امکانات بسیاری را به کاربران خود ارائه می‌کند. کاربران هر روزه برای مشاهده قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال موردنظر خود به بیت پین مراجعه می‌کنند. برای مشاهده قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال در بیت پین، فقط کافی‌ است از طریق لینک - https://bitpin.ir - وارد وب‌سایت این صرافی شوید و در همان صفحه اول سایت، قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال موردنظر خود را ببینید. در صفحه اول بیت پین می‌توان از قیمت بیت‌کوین، پادشاه ارزهای دیجیتال گرفته تا آلت‌کوین‌ها، مم‌کوین‌ها، زرد ارزها و دیگر انواع ارزهای دیجیتال را مشاهده کرد. همچنین می‌توانید قیمت‌ها را هم برحسب تتر و هم برحسب تومان ببینید. بنابراین مراجعه به وب‌سایت بیت پین را می‌توان آسان‌ترین راه برای مشاهده قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال در نظر گرفت!

دیگر امکانات بیت پین برای کاربران کدامند؟

امکان دیدن قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال در صرافی بیت پین، ساده‌ترین خدمتی است که این سایت به کاربران خود ارائه می‌کند. در واقع اگر شما در این صرافی ثبت‌نام کرده و مراحل احرازهویت خود را طی کنید، می‌توانید از دیگر امکانات و خدمات گسترده آن نیز بهره بگیرید. حتی اگر شما یک تریدر هستید، می‌توانید معاملات خود را در بیت پین انجام دهید. از جمله امکانات و خدمات این پلتفرم می‌توان چنین مواردی را نام برد:

1) امکان خرید، فروش و مدیریت ارزهای دیجیتال
2) پشتیبانی از جفت‌ارزها
3) دارای سطح امنیت بالا
4) ارائه نسخه اپلیکیشن برای دو سیستم عامل اندروید و IOS
5) دارای پشتیبانی 24 ساعته (چت آنلاین – تلفن – ایمیل - تیکت)
6) ارائه آکادمی بیت پین با ده‌ها مقاله و مطلب کاربردی در خصوص ارزهای دیجیتال برای ارتقا دانش کریپتو کاربران
7) دارای رابط کاربری جذاب و کاربرپسند
8) الزام در انجام احرازهویت 5گانه برای بالا بردن سطح امنیت فعالیت کاربران
9) ارائه برنامه‌های ویژه به مناسبت‌های مختلف به کاربران
10) ارائه کارت هدیه به کاربران
11) پشتیبانی بیش از 110 رمزارز معروف و برتر همچون اتریوم، شیبا، دوج کوین و...
اتریوم یا اتر، برترین آلت کوین و گرانترین ارز دیجیتال بعد از بیت کوین
می‌بینید که پلفترم بیت پین، موضوعات مختلفی را پوشش داده و سعی کرده تا تمام تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران انجام دهد. ممکن است صرافی‌های خارجی نیز امکانات گسترده‌ای را برای کاربران در نظر گرفته باشند؛ اما با توجه به موضوع تحریم‌ها، فعالیت کاربران ایرانی در پلتفرم‌های خارجی با محدودیت، چالش و حتی خطر مسدودیت همراه است. به همین خاطر کاربران ایرانی می‌توانند بدون هیچ دردسر یا خطری از صرافی‌های داخلی برای فعالیت‌های رمزارزی خود استفاده کنند. پس اگر شما نیز به دنبال راهی آسان، هم برای مشاهده قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال و هم برای معامله و مدیریت ارزهای دیجیتال خود هستید، می‌توانید روی پلتفرم محبوب بیت پین حساب کرده و همین حالا برای ثبت‌نام و احرازهویت در آن اقدام نمایید.


شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.