ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بهترین سایت‌های تحلیل فارکس

بهترین سایت‌های تحلیل فارکسشاید شما هم مانند دیگر افراد به دنبال سایتهایی برای تحلیل بازار فارکس باشید در این مقاله سعی بر این داریم شمارا با برترین سایت‌های تحلیل بازار فارکس آشنا کنیم.
بهترین سایت‌های تحلیل فارکس
فقط توجه داشته باشید ما این سایت‌ها را به شما معرفی می‌کنیم ولی هیچ‌گونه تضمینی برای تحلیل ارائه شده در آن‌ها به شما نمی‌دهیم؛ کلید موفقیت شما در بازار فارکس این است که حتماً آموزش ببینید و در این حوزه مطالعه داشته باشید تا بتوانید بیشترین میزان سود را کسب نمایید.

بهترین سایت‌های ارائه‌دهنده تحلیل فارکس

همان‌طور که این روزها باب شده است، می‌بینید که کانال‌های تلگرامی و سایت‌ها یا پیج های اینستاگرامی زیادی هستند که اقدام به فروش استراتژی و سیگنال کرده‌اند. مراقب باشید گول این دسته از افراد را نخورید و حتماً با تحلیل خود و بررسی‌های فراوان معاملات خود را انجام دهید.

Trading View (تریدینگ ویو): سایتی همه‌کاره

اولین سایت کاربردی بازار فارکس تریدینگ ویو است؛ این سایت امکانات بی‌نظیری مانند چارت، بخش تحلیل اعضا، بخش فیلتر نویسی و … دارد. تریدرها می‌توانند در این سایت تحلیل‌های سایر تریدرها را مشاهده کنند و از تجربیات آن‌ها استفاده کنند. همچنین می‌توانند تمام اخبار فاندامنتال به‌روز را مشاهده کنند و در بخش تحلیل، تمام نمادهای بین‌المللی مانند جفت ارزها، سهام، CFD و... را مشاهده کنید. جالب است بدانید این سایت به‌قدری جامع است که سایر سایت‌ها سعی بر این داشته‌اند از آن کپی‌برداری کنند و سایت خود را مشابه به این سایت طراحی کنند.

سایت‌های مشابه تریدینگ ویو:
    FINVIZ
    StockChart
    Dukascopy
    Yahoo finance
    Google Finance

Market 24h clock: سایتی برای ساعت فارکس

این سایت برای تریدرهای بازار فارکس بسیار کاربردی است و افراد می‌توانند با استفاده از آن تایم بازار جهانی را چک کنند.

مثلاً اگر ایران ساعت 5 صبح است و تریدر نمی‌داند کدام بازار جهانی الآن باز است، با مراجعه به این سایت سؤال آن برطرف می‌شود. خوب است بدانید این سایت اپلیکیشن مخصوص گوشی‌های اندروید هم برای کاربران خود در نظر گرفته است.

Forexfactory (فارکس فکتوری): سایت اخبار فارکسی

سایت اخبار فارکس فکتوری یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های اطلاع‌رسانی است که همه تریدرها با آن آشنا هستند. این سایت مرجع است و کلیه اطلاعات تقویم اقتصادی، اخبار جهانی را می‌توانید در این سایت برسی کنید. بسیاری از تریدرهای بازار فارکس از این سایت به‌عنوان ابزار استفاده می‌کنند و قبل از انجام معامله به آن مراجعه می‌کنند؛ تا بتوانند بهترین عملکرد را حین انجام معاملات داشته باشند.

Investing: شبکه اجتماعی تریدرها

این سایت جهت پیگیری و تأثیرات اخبار بورس، اخبار لحظه‌به‌لحظه جفت ارزها، تحلیل‌ها، نظرات کاربران، سیگنال اتوماتیک و... است، این سایت در بین تریدرهای بازار فارکس بسیار محبوب است چون همان‌طور که توضیح دادیم تمام نیازهای تریدرها را برطرف می‌کند. همچنین یک قسمت برای تبادل اطلاعات تریدرها و بحث و گفتمان بین آن‌ها در نظر گرفته است که به‌نوبه خود یک شبکه اجتماعی کارآمد است.

Babypips: سایتی برای یادگیری مفاهیم فارکس

شما در این سایت می‌توانید پایه‌ترین مفاهیم و اصطلاحات بازار بورس را یاد بگیرید. فقط کافی است کمی زبان انگلیسی بلد باشید تا بتوانید سخت‌ترین مفاهیم را به آسان‌ترین شکل آموزش ببینید. پیشنهاد ما این است تریدرهای تازه‌کار حتماً به این سایت سر بزنند.

Dailyfx: سایتی با ابزاری برای تحلیل سنتیمنتال

این سایت هم مشابه سایت‌هایی است که در قبل توضیح دادیم با این تفاوت که این سایت ابزاری به نام outlook که برای تحلیل سنتیمنتال بازار است، دارد. این ابزار پوزیشن های کاربران سایت را بررسی می‌کند و به شما درصدی از گاوی یا خرسی بودن کاربران روی یک جفت ارز خاص را نمایش می‌دهد و شما می‌توانید با توجه به استراتژی خود، تصمیم بگیرید آیا موقعیت مناسبی برای خریدوفروش است یا خیر.

Investopedia: دانشگاه فارکس

این سایت را می‌توان دانشگاه فارکس نامید، دلیل آن‌هم این است که شما می‌توانید بامطالعه مطالب فوق‌العاده خوب آن همیشه دانش خود را به‌روز نگه‌دارید تا بتوانید معاملات با سود بالایی داشته باشید.

Autochartist

این سایت یکی از برترین سایت‌ها در این حوزه است که با استفاده از آن می‌توانید موقعیت‌های خرید را به‌موقع و بدون تأخیر پیدا کنید؛ اما برای استفاده از خدمات این سایت باید اشتراک آن را خریداری نمایید که ممکن است هزینه‌های زیادی برای شما بردارد.

Trading Central

این سایت هم یکی از قدیمی‌ترین و درعین‌حال پرطرفدارترین سایت‌ها در بازار فارکس است که می‌توانید با استفاده از آن تحلیل و سیگنال فعالیت داشته باشید. البته این سایت تائید نمی‌کند که سیگنال دریافت شده صد در صد صحیح باشد؛ پس شما بایستی پس از دریافت سیگنال آن را با استراتژی معاملاتی خود بررسی کنید و پس از تحلیل آن را معامله کنید. برای معاملات خود از بروکر روبو فارکس استفاده نمایید.

جمع‌بندی

ما در این مقاله سعی بر این داشتیم بهترین سایت‌های تحلیل در حوزه بازار فارکس را بررسی کنیم؛ اما به یاد داشته باشید اگر در این بازار آموزش به صورت حرفه‌ای ندیده باشید، چیزی جز ضرر برای شما به همراه ندارد و همچنین سعی کنید معاملات خود را در یک بروکر معتبر و امن مثل بروکر روبو فارکس انجام دهید تا مدام استرس از دست دادن سرمایه خود را نداشته باشید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.