ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سرعت غیرمجاز فرهاد مجیدی جنجالی شد / از احتمال شکایت پلیس تا تقدیر سرلشکر باقری از مامور

سرعت غیرمجاز فرهاد مجیدی جنجالی شد / از احتمال شکایت پلیس تا تقدیر سرلشکر باقری از مامورایوب سلیمانی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران از احتمال شکایت علیه فرهاد مجیدی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران خبر داده و گفته است خودرو این بازیکن فوتبال توقیف شده است.
دو روز پیش یک مامور پلیس راهنمایی و رانندگی خودروی فرهاد مجیدی را به دلیل سرعت بالا متوقف کرد. فرهاد مجیدی، مربی تیم استقلال تهران ویدیویی از این برخورد را در اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می‌داد او با این مامور پلیس درگیری لفظی پیدا کرده است.
فرهاد مجیدی
آقای سلیمانی انتشار این فیلم را جرم خوانده و گفته است باید با فرهاد مجیدی برخورد شود. فرهاد مجیدی گفته است خود را تابع قانون می‌داند اما از نحوه برخورد این مامور پلیس انتقاد کرده است.

یک مقام پلیس ایران تائید کرده که خودروی هیوندا توسان فرهاد مجیدی ساعت دو بامداد (جمعه) با سرعت غیرمجاز در حال حرکت بوده که ماموران دستور توقف آن را دادند.

سرهنگ عین الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفته است این خودرو با سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت درحال حرکت بود.

سرعت مجاز در بزرگراه مدرس ۸۰ کیلومتر در ساعت است.

آقای جهانی گفته است مامور پلیس از آقای مجیدی درخواست مدارک شناسایی کرده که او گفته است هیچ مدرک شناسایی با خود ندارد.

به دنبال آن مامور پلیس خواهان انجام تست الکل می‌شود که به گفته پلیس آقای مجیدی با اشاره به این که فوتبالیست مطرحی است از این کار سر باز می‌زند.

این در حالی است که آقای مجیدی گفته است این تست را انجام داده و مدارک خودرو را تحویل داده است.

سرلشکر محمد باقری، رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران در واکنش، در توییتر خود به این قضیه واکنش نشان داده و مامور پلیس درگیر در این ماجرا را "مامور وظیفه‌شناس افتخارآفرین" خوانده است.

سرتیپ حسین اشتری، رئیس پلیس ایران هم گفته است بررسی‌های او نشان می‌دهد مامور، "وظیفه خود را انجام داده است ‌و او را تشویق کردیم."
پست جدید مجیدی در واکنش به انتقادها در اینستاگرام :
پست جدید مجیدی در واکنش به انتقادها در اینستاگرام
سلام عزيزاني كه منو ميشناسند ميدونند اهل حاشيه نبوده و نيستم اما در اتفاق ديشب از دو جهت احساس وظيفه كردم تا موضوع را منعكس كنم يكي بخاطر حيف شدن و ناديده گرفتن زحمات شبانه روزي پليس بخصوص ساير نيروهاي خدوم راهور كه در سرما و گرما شرافتمندانه زحمت ميكشند و دوم مردم گرفتاري كه شب عيد با كلي فشارهاي اقتصادي و مشكلات ، ممكن است مثل من گير اين مامور وظيفه نشناس بي افتند و فرصت و مجال انتقال و بيان مظلوميت و حق شهروندي خود را نداشته باشند به همين دليل كه سخنگوي مردمم باشم اين فيلم را منتشر كردم و بايد بگم اكثرا من و دوستانم و حتي هنرمندان همواره مورد احترام و لطف پليس بوده و هستيم و واقعا دنبال و متوقع چشم پوشي جرايم و توجه بيشتر نيستيم اما احترام و ادب حق مردم است و اميدوارم شاهد رفتارها و برخوردهاي اينچنيني نباشيم راهور ويترين پليس است و عملكردش كاملا زير ذره بين مردم ، اما خيلي خوشحالم رئيس پليس مردمي پايتخت كه حس پدرانه اي به مردم تهران داده با تدبير و پيگيري و در جريان قرار گرفتن كامل داستان ، روز جمعه و در اولين فرصت وارد موضوع شدند و حرف هاي من و گويا و مامور مربوطه را شنيدند و تصميم گرفتند از پيگيري ، دلسوزي و سرعت عمل سردار رحيمي و دفتر ايشان ممنونم اميدوارم همه ما به وظايف خود اشنا باشيم و با كوتاهي خودمان زحمات كلي از همكارانمان را خدشه دار نكنيم
آلبوم عکس
FARHAD MAJIDI IRANIAN FOOTBALLER PICTURES AND PHOTOS :
فرهاد مجیدی #30
فرهاد مجیدی #29
فرهاد مجیدی #28
فرهاد مجیدی #27
آلبوم عکس فرهاد مجیدی #26
آلبوم عکس فرهاد مجیدی #25
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.