ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خروج استراماچونی از ایران / استقلالی های خشمگین در باشگاه را شکستند

خروج استراماچونی از ایران / استقلالی های خشمگین در باشگاه را شکستندبه نوشته برخی رسانه‌ها، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال که به دلیل پرداخت نامنظم حقوق‌اش، دیروز قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده بود، صبح امروز تهران را به مقصد ترکیه ترک کرده است.خروج استراماچونی از ایران / استقلالی های خشمگین در باشگاه را شکستند
ایران ورزشی در حساب توییتری خود نوشته است که "استراماچوني با پرواز ٨ صبح تركيش ایرلاین از ايران رفت".

خبرگزاری ایسنا نیز نوشته است که "بدنبال جدایی استراماچونی از استقلال، تعدادی از هواداران این تیم روبروی ساختمان باشگاه تجمع کردند" و "بعضی از هواداران،‌ در پارکینگ باشگاه استقلال را شکستند".

برخی رسانه‌ها هم نوشته‌اند که هواداران خشمگین وارد ساختمان استقلال شده بودند و معاون این باشگاه را نیز کتک زده بودند که این مسئله با حضور پلیس امنیت و خروج معترضان از ساختمان در نهایت پایان یافت.

شایعاتی نیز در خصوص استعفای مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه استقلال منتشر شد، که این خبر به سرعت از سوی این باشگاه تکذیب گردید.

روابط عمومی وزارت ورزش ایران نیز به رسانه‌ها گفته وزیر ورزش ایران "از شب گذشته تماس‌های متعددی با مسئولان وزارت خارجه از جمله دکتر عراقچی و همینطور سفیر ایتالیا در ایران داشته است و امیدواریم بزودی با پیگیری آقای جوزپه پرونه سفیر ایتالیا" در تهران استراماچونی به تهران بازگردد.

از سوی دیگر باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای نوشت که "نسبت به تمامی بندهای قرارداد فی مابین با کادرفنی از زمان عقد قرارداد تاکنون پایبند بوده" اما وکلای مربی استقلال در نامه‌شان به این باشگاه اعلام کرده‌اند که بعلت ارسال دستمزد استراماچونی و"واریز از حسابی به غیر از حساب ارزی باشگاه که منجر به مسدود شدن حساب سرمربی تیم در ایتالیا شده" این مربی دیگر قادر به همکاری نیست.

مازیار ناظمی، معاون وزیر ورزش گفته است: "با پیگیری و دستورات وزیر ورزش و جوانان با رفع موانع تحمیلی ناشی از تحریم ها، حقوق معوقه سرمربی ایتالیایی تیم استقلال از مسیر سیستم بانکی کشور به سرعت در اختیار وی قرار می‌گیرد".

جواد زرینچه، سرپرست تیم استقلال تهران نیز به ایلنا گفته است که "وضعیت وحشتناک است و واقعا مناسب" نیست و "من قبل از بازی برابر شهر خودرو از سمتم استعفا داده کردم" و تنها "در بازی امروز حضور دارم و پس از آن دیگر سرپرست استقلال نیستم".

از سوی دیگر باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صداوسیمای حکومتی ایران در خبری نوشته است که "وریا غفوری، سرمربی موقت استقلال" در بازی این تیم در مصاف با پیکان در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

باشگاه استقلال نوشته است که بعلت تحریم‌‌های آمریکا امکان باز کردن حساب ارزی را ندارد و از استراماچونی و دستیارانش درخواست کرده بود تا در کشور ترکیه حسابی باز کنند که آنها نپذیرفته بودند.

باشگاه استقلال مدعی است مطابق مستندات "آقای استراماچونی مجاز به فسخ یک طرفه قرارداد نبوده" "قرارداد فی مابین دارای اعتبار" است.

همچنین سایت تسنیم هم در خبری نوشته "شب گذشته اعضای هیئت مدیره استقلال در محل اردوی استقلال در خصوص فسخ قرارداد استراماچونی جلسه‌ای تشکیل دادند و سپس راهی منزل استراماچونی شدند اما موفق به دیدن او نشدند".

به نوشته تسنیم "مسئولان باشگاه استقلال هم از او بی‌خبر هستند و این مربی خود را از دسترس باشگاه خارج کرده است".

خبرگزاری ایلنا هم در خبر دیگری نوشته که "عمر دانسی " مربی تیم استقلال نیز تلاش داشت تا در "ساعت ۴ صبح امروز" از طریق فرودگاه امام خمینی از ایران خارج شود که "با ممانعت مسئولین مواجه شد".

به نوشته این خبرگزاری "مربی تیم استقلال ساعت‌ها درفرودگاه منتظر ماند تا مجوزخروجش صادرشود اما بنا به دلایل نامعلوم این امر میسر نشد."

روز گذشته ابتدا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر فسخ قرارداد آقای استراماچونی را با تیتر "فسخ قرارداد به دلیل پرداخت نامنظم" منتشر کرد و نوشت: "تمام شد. امروز تجربه سرمربی ایتالیایی با باشگاه ایرانی به پایان رسید. همان‌طور که قبلا گفته شده بود مشکل اصلی پرداخت نامنظم حقوق سرمربی پیشین اینتر و دستیارانش است. استراماچونی ۱۳ ژوئن ۲۰۱۹ با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست."

خبرگزاری ایرنا هم این خبر را تایید کرد و خبرگزاری فارس هم نوشت "آقای استراماچونی از طریق وکیل خود دلایلی را برای فسخ قرارداد با استقلال ارائه کرده که مهم‌ترین آن‌ها پرداخت پول توسط صرافان به حساب این مربی است".

استقلال با هدایت این سرمربی ایتالیایی به یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل شد و با پیروزی یک بر صفر هفته گذشته مقابل شهر خودرو توانست پس از مدت‌ها صدرنشین لیگ شود.

به دنبال کناره‌گیری آقای استراماچونی شایعاتی در مورد سرمربی‌گری جواد زرینچه منتشر شد، اما کاپیتان پیشین استقلال با رد این شایعات گفت که در بازی فردا مقابل پیکان به عنوان سرپرست روی نیمکت این تیم می‎‌نشیند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.