ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خروج فوری کارکنان خارجی شرکت اکسان‌موبیل از عراق!

خروج فوری کارکنان خارجی شرکت اکسان‌موبیل از عراق!بنابر گزارش‌ها، اکسان‌موبیل یکی از بزرگترین شرکت‌های نفتی جهان کارکنان خارجی خود در جنوب عراق را به دوبی منتقل کرده است. هرچند گفته شده این یک اقدام پیش‌گیرانه امنیتی بوده و میدان نفتی غرب قرنه همچنان با حداکثر ظرفیت به کار خود ادامه خواهد داد.

خبرگزاری رویترز، روز شنبه (۱۸ مه) ضمن اعلام این خبر به نقل از مقام‌های شرکت نفت جنوب عراق نوشت اکسان‌موبیل ۶۰ نفر از کارکنان خارجی خود در میدان غربی قرنه را تخلیه و طی دو روز گذشته با هواپیما به دوبی منتقل کرده است.

خبرگزاری رویترز در خبر خود به نقل از احسان عبدالجبار، مدیر شرکت نفت جنوب عراق که شریک اصلی اکسان موبیل در میدان نفتی غرب قرنه است نوشته: "تخلیه (کارکنان خارجی) اکسان‌موبیل یک اقدام احتیاطی و موقتی است. هیچ نشانه‌ای از یک تهدید امنیتی وجود ندارد و وضعیت بسیار امن و باثبات است و این میدان نفتی با حداکثر ظرفیت یعنی تولید ۴۴ هزار بشکه نفت در روز به کار خود ادامه خواهد داد."

آقای عبدالجبار همچنین گفته: "کارکنان خارجی اکسان‌موبیل بیشتر نقش مشاوره‌ای دارند و قرار است از دوبی با مهندسان عراقی در این میدان نفتی در تماس باشند."

این اقدام تنها چند روز پس از آن صورت گفت که وزارت خارجه آمریکا خبر داد تمامی کارکنان غیرضروری سفارت خود در بغداد را فراخوانده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.